zeker, over een uur of 9 ofzoquote:Op zondag 28 september 2025 00:49 schreef maily het volgende:
[..]
zondag = vandaag is er vast nog wel ergens een Gall & Gall open
huh when?quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
@:mizzezamy en ik komen beiden terug uit Zuid-AfrikaZouden we in het zelfde vliegtuig zitten?
Ja, proost.quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, nog één biertje dan. Het moment om vroeg naar bed te gaan is toch wel voorbij nu toch?
Ik vind dat we meer aan actieve werving moeten doen. We zijn nu met ons 5en dat is nog lang geen faction.quote:
Zo hadden wij een wiettaxi. die ook andere dingen kon leveren.quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef KoningWouter het volgende:
In mijn studententijd hadden we Arie's Bierservice. Die kwam om 4 uur 's nachts nog even een overpriced kratje droppen als het op was.
Oh nice, ook midden in de nacht?quote:Op zondag 28 september 2025 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo hadden wij een wiettaxi. die ook andere dingen kon leveren.
hij is wat ze zingen?quote:Op zondag 28 september 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik moest ineens denken aan @:Killemwieft
Bekijk deze YouTube-video
Jazeker, wel handig als je in een dorpje woont.quote:Op zondag 28 september 2025 00:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nice, ook midden in de nacht?
Klinkt handig.quote:Op zondag 28 september 2025 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker, wel handig als je in een dorpje woont.
ik bedoel de eerste halve minuutquote:Op zondag 28 september 2025 00:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , Killem zou zijn broek wss al uit hebben
Torn en hier posten.quote:
Ja het is Travel weekend. Ik zit constant in het vliegtuig. Niet echt heel erg uitdagend.quote:
Koen weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 28 september 2025 00:59 schreef maily het volgende:
[..]
zit het zo tussen jullie? nee toch?
Die "nederlandse" faction waar murp in zit/zat is niet superactief meer, maar er zullen vast wel een aantal mee willen doen. En misschien lopen er meer spelers op FOK! rond. Maar om een faction te beginnen, heb je wel redelijk wat $$ nodig. Al die xanax en RW gear zijn niet goedkoopquote:Op zondag 28 september 2025 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind dat we meer aan actieve werving moeten doen. We zijn nu met ons 5en dat is nog lang geen faction.
Klopt zo ver zijn we nog lang niet.quote:Op zondag 28 september 2025 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "nederlandse" faction waar murp in zit/zat is niet superactief meer, maar er zullen vast wel een aantal mee willen doen. En misschien lopen er meer spelers op FOK! rond. Maar om een faction te beginnen, heb je wel redelijk wat $$ nodig. Al die xanax en RW gear zijn niet goedkoop
Morgen of overmorgen ga ik trouwen en dan kan ik vanaf een PI vliegenquote:Op zondag 28 september 2025 01:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt zo ver zijn we nog lang niet.
Grote kist? Koffer bedoel je?quote:Op zondag 28 september 2025 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen ga ik trouwen en dan kan ik vanaf een PI vliegenEn dan zo snel mogelijk een grote kist kopen (geen grafkist
)
Nee. Hier klikkenquote:Op zondag 28 september 2025 01:04 schreef KoningWouter het volgende:
Maar overige nachtbrakers.
Doen jullie mee Torn? Het is een vet spel en goed te combineren met DTS.
https://www.torn.com/3883628
^^ hier klikken om te registreren
haha doe jouw link maar, ik heb al genoeg puntenquote:Op zondag 28 september 2025 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Hier klikken![]()
https://www.torn.com/3913078
Ja, koffer. Maar ik vond kist en grafkist wel mooi uitkomenquote:Op zondag 28 september 2025 01:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Grote kist? Koffer bedoel je?
Puzziequote:Op zondag 28 september 2025 00:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik moest ineens denken aan @:Killemwieft
Bekijk deze YouTube-video
Heer Killem.quote:
Je hebt al minimaal 4 mensen geworven die allemaal >10 levels hebben. dus 1000 points?quote:Op zondag 28 september 2025 01:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha doe die link maar, ik heb al genoeg punten
Ja ik heb een merit gekocht uit gekkigheid. 300 punten of zo. weet bij god niet meer wat ik er mee moet doen.quote:Op zondag 28 september 2025 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt al minimaal 4 mensen geworven die allemaal >10 levels hebben. dus 1000 points?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |