Als het koud is ( ik woon de eerste etage en op de hoek ; het is heerlijk koel in de zomer maar behoorlijk koud in de winter, dan lig ik onder een dekentje op de bankquote:Op zondag 28 september 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe lang kan je stilzitten? Correctie: kan je überhaupt stilzitten?
quote:Op zondag 28 september 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zie een leesbril zonder pootjes, pakkie shag, tondeuse, videorecorders. Volgens mij woonde Possetje daar.
Zelfde hier, 1e etage en hoekwoning. Onderbuurman is er zelden dus ik stook me een ongeluk hier.quote:Op zondag 28 september 2025 02:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het koud is ( ik woon de eerste etage en op de hoek ; het is heerlijk koel in de zomer maar behoorlijk koud in de winter, dan lig ik onder een dekentje op de bank![]()
Maar ik heb een nieuwe hobby gevonden ,hopelijk kan dat mij wat actiever maken
Is het al Hemelvaart?quote:Op zondag 28 september 2025 02:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga zo maar naar boven denk ik
Same , en veel tocht in de muren. Ik moet mijn ketel ook weer bijvullen , geen vulslang meer dus laat maarquote:Op zondag 28 september 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfde hier, 1e etage en hoekwoning. Onderbuurman is er zelden dus ik stook me een ongeluk hier.
Ik heb wel een slang voor je.quote:Op zondag 28 september 2025 03:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same , en veel tocht in de muren. Ik moet mijn ketel ook weer bijvullen , geen vulslang meer dus laat maar
Maar kun je daar nog wel wat mee vullen? Je bent ook de jongste niet meerquote:Op zondag 28 september 2025 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb wel een slang voor je.
Het is geen hogedrukspuit meer, maar de trickle stand doet het nog wel.quote:Op zondag 28 september 2025 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar kun je daar nog wel wat mee vullen? Je bent ook de jongste niet meer
zeg tegen de onderbuurman dat die het aan hoeren moet verhurenquote:Op zondag 28 september 2025 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelfde hier, 1e etage en hoekwoning. Onderbuurman is er zelden dus ik stook me een ongeluk hier.
Dit is geen Torn, hè?quote:Op zondag 28 september 2025 03:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zeg tegen de onderbuurman dat die het aan hoeren moet verhuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |