Whtquote:Op zondag 28 september 2025 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een leuke buurt om even te wandelen, zeker als het bijna donker wordt. Maar kennelijk denken alle hondenbezitters er ook zo over, en die honden willen altijd even aan mijn handen likkenMaar even goed wassen
Ik maak me daar niet druk om hoor. Het zijn allemaal schattige hondjes en ik denk dat ze mijn kat ruikenquote:
Ohja viesquote:Op zondag 28 september 2025 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om hoor. Het zijn allemaal schattige hondjes en ik denk dat ze mijn kat ruiken
Dank, ik hoop dat ik goed genoeg ben voorbereid. (mentaal dan, aan m'n uitrusting en ondersteuning door Rob zal het niet liggen.)quote:
Ik wist ditquote:Op zondag 28 september 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik thuiskom doe ik altijd meteen mn broek uit.
Ben ik ineens een bekende Rotterdammer.quote:Op zondag 28 september 2025 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
anders beland je op de insta van crackcity010
quote:Op zondag 28 september 2025 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn te laat !
[ afbeelding ]
ben je dat niet al?quote:Op zondag 28 september 2025 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben ik ineens een bekende Rotterdammer.
Die zal waarschijnlijk met voldoende vloeibaar support in de trein zittenquote:Op zondag 28 september 2025 02:07 schreef DJMO het volgende:
Aan de support trouwens ook niet, Harrie komt speciaal vanuit Helmond naar zaandam om me onderweg aan te moedigen.
@Harriequote:Op zondag 28 september 2025 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk met voldoende vloeibaar support in de trein zitten
Wel tof van hem
ligt er aan, nu het wat frisser wordt, vooral in de nachten , dan loop ik wel huiskloffie en met een dekentje op de bankquote:
Ik zat eerst aan een oud stel te denken wat al jaren in dat huis had gewoond. Maar het kunnen ook studenten zijn geweest als je op sommige foto's kijkt. Wel erg smerig en hoop troep.quote:Op zondag 28 september 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]wat voor iemand heeft hier gewoond
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
Hoe lang kan je stilzitten? Correctie: kan je überhaupt stilzitten?quote:Op zondag 28 september 2025 02:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ligt er aan, nu het wat frisser wordt, vooral in de nachten , dan loop ik wel huiskloffie en met een dekentje op de bank
Die toiletpot.quote:Op zondag 28 september 2025 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]wat voor iemand heeft hier gewoond
https://www.funda.nl/deta(...)rstraat-26/43026478/
Van afwassen houden ze niet echtquote:Op zondag 28 september 2025 02:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ziet er exact zo uit als ons studentenhuis vroeger
quote:Op zondag 28 september 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zie een leesbril zonder pootjes, pakkie shag, tondeuse, videorecorders. Volgens mij woonde Possetje daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |