Fresh!quote:Op zondag 28 september 2025 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Meisje van de nacht.
Zo irritant als je ballen in het water plonsen.quote:Op zondag 28 september 2025 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen op de wc ook
Jij hebt er dus ook wel eens last van? Ja, uitermate irritantquote:Op zondag 28 september 2025 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo irritant als je ballen in het water plonsen.
Ik ga zo lezen. Of lego.quote:Op zondag 28 september 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
Zal ik een aflevering van Mob Physic gaan kijken, wat lezen, of nog even een wandelingetje maken nu het nog licht is. Zoveel keuzes
Mijn wcs hebben geen plateau.quote:Op zondag 28 september 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @MizzezAmy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetjequote:
Wandel zequote:Op zondag 28 september 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @:mizzezamy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetje
quote:Op zondag 28 september 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.
Niet later dan gewoonlijk, hoezo?quote:Op zondag 28 september 2025 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je het laat maken Killem?
Lekker ite.quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet later dan gewoonlijk, hoezo?
Effe vreten.
Vroeg ik me af. Ben bang dat ik nog lang niet kan slapen. Heb om 12 uur nog een kop koffie gehad.quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe vreten.
Broek al uit?quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe vreten.
Owwquote:Op zondag 28 september 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, de rapture ging niet doorWe leven allemaal nog #bummer
beter dan wanneer je naar buitenlooptquote:Op zondag 28 september 2025 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik thuiskom doe ik altijd meteen mn broek uit.
quote:Op zondag 28 september 2025 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan wanneer je naar buitenloopt
Nou ja zeg.quote:Op zondag 28 september 2025 02:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zijn te laat !
[ afbeelding ]
Vioruit blijf ik ov ecenquote:Op zondag 28 september 2025 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik net thuis kwam? Mooi is dat zeg
Vast een kapitalistische huisjesMelkertquote:Op zondag 28 september 2025 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Wie was ons voor dan ?
Dit is een leuke buurt om even te wandelen, zeker als het bijna donker wordt. Maar kennelijk denken alle hondenbezitters er ook zo over, en die honden willen altijd even aan mijn handen likkenquote:
Veel success met je wandeltochtquote:Op zondag 28 september 2025 02:02 schreef DJMO het volgende:
Ja verder slapen. Morgen gaat de wekker om half acht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |