Fresh!quote:Op zondag 28 september 2025 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Meisje van de nacht.
Zo irritant als je ballen in het water plonsen.quote:Op zondag 28 september 2025 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen op de wc ook
Jij hebt er dus ook wel eens last van? Ja, uitermate irritantquote:Op zondag 28 september 2025 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo irritant als je ballen in het water plonsen.
Ik ga zo lezen. Of lego.quote:Op zondag 28 september 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
Zal ik een aflevering van Mob Physic gaan kijken, wat lezen, of nog even een wandelingetje maken nu het nog licht is. Zoveel keuzes
Mijn wcs hebben geen plateau.quote:Op zondag 28 september 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @MizzezAmy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetjequote:
Wandel zequote:Op zondag 28 september 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @:mizzezamy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetje
quote:Op zondag 28 september 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
Of dat je drol zo huge is dat hij omvalt op het plateau tegen de achterkant van je balzak aan. Kun je die ook nog afvegen.
Niet later dan gewoonlijk, hoezo?quote:Op zondag 28 september 2025 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je het laat maken Killem?
Lekker ite.quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet later dan gewoonlijk, hoezo?
Effe vreten.
Vroeg ik me af. Ben bang dat ik nog lang niet kan slapen. Heb om 12 uur nog een kop koffie gehad.quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe vreten.
Broek al uit?quote:Op zondag 28 september 2025 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effe vreten.
Owwquote:Op zondag 28 september 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, de rapture ging niet doorWe leven allemaal nog #bummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |