SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja eerst Gemini en daaronder 'gewone' zoekresultatenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is Google nu ook meer AI. Kan het mis hebben hoor maar merk het ook.![]()
Ik heb dan ook de pioniers van de Nederhop als m'n inspiratie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
jij bent ook wel een woordenaar hoor ouwe grommert
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
DJ Marioquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Mario weet pas de Nederlandse taal goed te remixenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wel laatste bier van vandaag hoor.
Black Rabbit?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:46 schreef maily het volgende:
@:Lovely wat een rare serie.
Ik ga iets anders zoeken.![]()
Ben maar weer eens bezig met mijn Hogwarts set van lego. Vind hem eigenlijk niet zo leuk om te bouwen![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ook ff één van mijn favo Motley Crue's:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
lang geen ABGT geluisterd, best chill eigenlijk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Net zoiets als ABBA maar dan anders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.![]()
Above & Beyondquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.![]()
![]()
dit zegt geminiquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.
ABGT staat voor Above & Beyond Group Therapy, een radioprogramma dat wekelijks wordt uitgezonden door het Britse trance-trio Above & Beyond. Het programma wordt beschouwd als de opvolger van hun eerdere programma Trance Around the World en is te beluisteren op platforms als Spotify en Apple Music.
Belangrijke kenmerken van ABGT:
Artiest: Above & Beyond, een invloedrijke trancegroep.
Formaat: Een wekelijks radioprogramma met een mix van trance, progressieve house en elektronische muziek.
Achtergrond: Het programma volgde Trance Around the World op en wordt wereldwijd uitgezonden, vaak vanuit verschillende landen.
Platformen: Het is beschikbaar via diverse muziekstreamingdiensten en radioplatformen.
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereldUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Trance.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klinkt dat wel best weer goed iig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
ABGT staat voor Above & Beyond Group Therapy, een radioprogramma dat wekelijks wordt uitgezonden door het Britse trance-trio Above & Beyond. Het programma wordt beschouwd als de opvolger van hun eerdere programma Trance Around the World en is te beluisteren op platforms als Spotify en Apple Music.
Formaat: Een wekelijks radioprogramma met een mix van trance, progressieve house en elektronische muziek.
Achtergrond: Het programma volgde Trance Around the World op en wordt wereldwijd uitgezonden, vaak vanuit verschillende landen.
Platformen: Het is beschikbaar via diverse muziekstreamingdiensten en radioplatformen.
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar wat zegt kreequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld![]()
ik zie het eigenlijk als een soort chillversie van ASOTquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt dat wel best weer goed iig.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld![]()
1 november hier naartoe: https://hall-fame.nl/programma/kadance-reuniequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het eigenlijk als een soort chillversie van ASOT
Gaat die ouwe grommert weer ff een keer helemaal gek.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: