Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ook ff één van mijn favo Motley Crue's:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
lang geen ABGT geluisterd, best chill eigenlijk
Net zoiets als ABBA maar dan anders.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.
Above & Beyondquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou dit googlen, maar dan krijg ik waarschijnlijk een bullshit resultaat dus vraag ik je maar gewoon wat "ABGT" is.
dit zegt geminiquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trance.quote:
Dat klinkt dat wel best weer goed iig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
ABGT staat voor Above & Beyond Group Therapy, een radioprogramma dat wekelijks wordt uitgezonden door het Britse trance-trio Above & Beyond. Het programma wordt beschouwd als de opvolger van hun eerdere programma Trance Around the World en is te beluisteren op platforms als Spotify en Apple Music.
Belangrijke kenmerken van ABGT:
Artiest: Above & Beyond, een invloedrijke trancegroep.
Formaat: Een wekelijks radioprogramma met een mix van trance, progressieve house en elektronische muziek.
Achtergrond: Het programma volgde Trance Around the World op en wordt wereldwijd uitgezonden, vaak vanuit verschillende landen.
Platformen: Het is beschikbaar via diverse muziekstreamingdiensten en radioplatformen.
Kortom, ABGT is een geliefd radioprogramma in de elektronische muziekwereld
Maar wat zegt kreequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
ABGT staat voor Above & Beyond Group Therapy, een radioprogramma dat wekelijks wordt uitgezonden door het Britse trance-trio Above & Beyond. Het programma wordt beschouwd als de opvolger van hun eerdere programma Trance Around the World en is te beluisteren op platforms als Spotify en Apple Music.
Formaat: Een wekelijks radioprogramma met een mix van trance, progressieve house en elektronische muziek.
Achtergrond: Het programma volgde Trance Around the World op en wordt wereldwijd uitgezonden, vaak vanuit verschillende landen.
Platformen: Het is beschikbaar via diverse muziekstreamingdiensten en radioplatformen.
ik zie het eigenlijk als een soort chillversie van ASOTquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt dat wel best weer goed iig.
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit zegt gemini
1 november hier naartoe: https://hall-fame.nl/programma/kadance-reuniequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie het eigenlijk als een soort chillversie van ASOT
Grindr ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?
Breeze? Nee nog niet. Wel een matig gesprek op Bumblequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?
oh lekker manquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 november hier naartoe: https://hall-fame.nl/programma/kadance-reunie
Gaat die ouwe grommert weer ff een keer helemaal gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |