Grindr ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?
Breeze? Nee nog niet. Wel een matig gesprek op Bumblequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hema heb jij nou die ene datingapp nog gebruikt? Met dat direct afspreken met iemand?
oh lekker manquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 november hier naartoe: https://hall-fame.nl/programma/kadance-reunie
Gaat die ouwe grommert weer ff een keer helemaal gek.
ik had gisteren druiven op, die kwamen er vandaag in geperste vorm uitquote:
Direct afspreken met iemand, dat klinkt alsof het 999 van de 1000 keer kut is. Net zoals al andere dating apps uiteraard, maar dan wel sneller.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, was benieuwd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Breeze? Nee nog niet. Wel een matig gesprek op Bumble
Ik heb liever in een andere geperste vorm.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had gisteren druiven op, die kwamen er vandaag in geperste vorm uit
Nou ja dat oppervlakkige gelul via chat schiet ook niet op. Vond het wel een interessante take op dating.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Direct afspreken met iemand, dat klinkt alsof het 999 van de 1000 keer kut is. Net zoals al andere dating apps uiteraard, maar dan wel sneller.
Zin in ook echt.quote:
ja heb je niet van dat heen en weer gechat waardoor je niet snel afspreekt. Vriend van me had best wel leuke dates gehad en nu eentje vrij serieus.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Direct afspreken met iemand, dat klinkt alsof het 999 van de 1000 keer kut is. Net zoals al andere dating apps uiteraard, maar dan wel sneller.
Nee precies. Kan je beter meteen iemand voor je hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ja dat oppervlakkige gelul via chat schiet ook niet op. Vond het wel een interessante take op dating.
quote:Op zondag 28 september 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zin in ook echt.Zorgen dat m'n haar goed zit, kan ik mooi achter de milfjes aan die nog één keer aan de pillen gaan.
Ik ken die club wel. Tilburg.quote:Op zondag 28 september 2025 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zin in ook echt.Zorgen dat m'n haar goed zit, kan ik mooi achter de milfjes aan die nog één keer aan de pillen gaan.
De realiteit is waarschijnlijk dat ik stomdronken op de dansvloer sta te stampen met in iedere hand een biertje en probeer om überhaupt nog mijn poten omhoog te krijgen.quote:
quote:Op zondag 28 september 2025 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De realiteit is waarschijnlijk dat ik stomdronken op de dansvloer sta te stampen met in iedere hand een biertje en probeer om überhaupt nog mijn poten omhoog te krijgen.![]()
Da's dan wel iig net als vroeger
Bij Essosociaal.quote:
Effe gekeken en ik heb ze nog in de kast hangenquote:
De hangertjes er wel nog aan ?quote:Op zondag 28 september 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe gekeken en ik heb ze nog in de kast hangenWas ff bang dat ik ze weg had gedaan ooit. De elastiek in de mouwen lijkt alleen wel compleet vergaan te zijn, als je er in knijpt kraakt het
![]()
Die krengen zijn misschien nog wel iets van geld waard bedenk ik me net
Nope.....quote:Op zondag 28 september 2025 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hangertjes er wel nog aan ?
Verkopenquote:Op zondag 28 september 2025 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hangertjes er wel nog aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |