De hangertjes er wel nog aan ?quote:Op zondag 28 september 2025 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe gekeken en ik heb ze nog in de kast hangenWas ff bang dat ik ze weg had gedaan ooit. De elastiek in de mouwen lijkt alleen wel compleet vergaan te zijn, als je er in knijpt kraakt het
![]()
Die krengen zijn misschien nog wel iets van geld waard bedenk ik me net
Nope.....quote:Op zondag 28 september 2025 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hangertjes er wel nog aan ?
Verkopenquote:Op zondag 28 september 2025 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hangertjes er wel nog aan ?
Dan daalt de waarde dus wel,sorry.quote:
Er horen toch geen hangertjes aan?quote:Op zondag 28 september 2025 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan daalt de waarde dus wel,sorry.
Bij 2 van de 3 nog wel zie ik bij nader inzienquote:Op zondag 28 september 2025 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan daalt de waarde dus wel,sorry.
quote:Op zondag 28 september 2025 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er horen toch geen hangertjes aan?
Yepquote:
Dat zie ik vaker. Al werd er gister flink geboden op een jasje. Iets van 200 euro.quote:Op zondag 28 september 2025 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij 2 van de 3 nog wel zie ik bij nader inzien![]()
Maar het elastiek is echt helemaal verrot.
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 28 september 2025 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik hier mijn project voor de komende 2 jaar van maak: 35 kilo afvallen om m'n oude Australians weer aan te kunnen.
Wel een goede kleermaker vinden dan die die elastieken netjes kan vervangen :T
Zit ook ff te kijken, 100-150 eu lijkt normaal voor jasjes uit de 90's in de staat die ze hebben bij mij.quote:Op zondag 28 september 2025 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker. Al werd er gister flink geboden op een jasje. Iets van 200 euro.
Ja nee, maar het moet dan wel echt NETJES-netjes hè.quote:
Gewoon naar een kleermaker brengen.quote:Op zondag 28 september 2025 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja nee, maar het moet dan wel echt NETJES-netjes hè.Niet dat je je 90's aussi verneukt door een beunhaas die er effe lomp een paar stiekjes doorheen trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |