SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben ook even door de wilskracht heen om allerlei gezonde dingen te doen na de relatiebreuk. Maar even uitrusten en kijken hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder forceren/wilskracht.
Reeds besprokenquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
En wij maar denken wat een rare TR.quote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.
Nee mobiel zit dat boveninquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?
3 ook nietquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Die ene week vakantie was niet genoeg.
3 jaar geprobeerd?quote:
ah oke ja ik vergeet dat er mensen zijn die de mobiel gebruiken op FOK.quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee mobiel zit dat bovenin
En direct daaronder dat ding om bij de clicker een bericht te plaatsen
zoveel verlofdagen heb ik nietquote:
Mobiel komt die donatiebende bij elke verkeerde klik naar vorenquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?
Stil zonder tril FTWquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
Tragischquote:
ja kwam er net achter dat er mensen mobiel met de mobiele weergave FOK!kenquote:Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Mobiel komt die donatiebende bij elke verkeerde klik naar voren
Chocolaquote:Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Moet nog even snel bedenken wat ik bij de supermarkt ga halen en nee niet alles.
Dat heb ik echt nog genoeg in huis. Denk ik. Misschien heeft Kruidvat nog wel die lekkere Verkade repen.quote:
Klinkt wel goed eigenlijk.quote:
en 3 jaar zonder inkomen voelt toch niet echt als vakantie, denk ikquote:
Gewoon een goed verdienende vent aan de haak slaan, hahaaquote:Op maandag 22 september 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en 3 jaar zonder inkomen voelt toch niet echt als vakantie, denk ik
Klopt dat wist ik al. Ik hoop wel dat ze terugkomen want het is wel erg populair maar ik heb nu al zin in seizoen 5. Ben je inmiddels helemaal bij?quote:Op maandag 22 september 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama na Clarkson's Farm 5 nemen ze pauze, maar het kan ook het laatste seizoen zijn
Mist of slechts één hersencel heeft? Zeg ik ook wel eens als onze coon weer gekke dingen uithaalt...quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria kan nu bevestigen dat mijn kat echt een hersencel mist.
Mag een goed verdienende dame ook?quote:Op maandag 22 september 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een goed verdienende vent aan de haak slaan, hahaa
Op zich stel je daar best een goede vraag.quote:Op maandag 22 september 2025 12:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mist of slechts één hersencel heeft? Zeg ik ook wel eens als onze coon weer gekke dingen uithaalt...
We zijn halverwege seizoen 4.quote:Op maandag 22 september 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt dat wist ik al. Ik hoop wel dat ze terugkomen want het is wel erg populair maar ik heb nu al zin in seizoen 5. Ben je inmiddels helemaal bij?
denk niet dat ik voldoe aan de criteria om een oude miljardair te kunnen scorenquote:Op maandag 22 september 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een goed verdienende vent aan de haak slaan, hahaa
Ik hoop dat zij in seizoen 5 terugkomt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn halverwege seizoen 4.
Harriet was wel humor
En de zoektocht naar pubs, geweldig!
En Harvey Schweinstein
En Richard Ham
Ach, als hij maar lief is toch?quote:Op maandag 22 september 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich stel je daar best een goede vraag.
Nee, da's te progressief.quote:Op maandag 22 september 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Mag een goed verdienende dame ook?
HIJ?quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ach, als hij maar lief is toch?
Hier praat Clarkson over seizoen 6:quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij in seizoen 5 terugkomt.
Ik denk haast ook wel dat het komt hoor want hij weet zelf ook wel dat heel veel mensen er graag naar kijken en Amazon betaalt ook wel goed volgens mij.quote:Op maandag 22 september 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier praat Clarkson over seizoen 6:
https://www.radiotimes.co(...)season-5-newsupdate/
Moet ie als vent geboren zijn of is identificeren als 1 ook ok?quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's te progressief.
Al was ik vorig jaar zelf de goed verdienende vent, dus eh.
Die pootjes!quote:Op maandag 22 september 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
@:recce dit vrolijkt je vast een beetje op
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nu Grand Tour ten einde is en ze allemaal hun eigen weg zijn gegaan verwacht ik wel dat hij seizoen 6 gaat doen. Wij weten niet wat er in de tussentijd allemaal gebeurt daar.quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk haast ook wel dat het komt hoor want hij weet zelf ook wel dat heel veel mensen er graag naar kijken en Amazon betaalt ook wel goed volgens mij.
Dat laatste.quote:Op maandag 22 september 2025 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Moet ie als vent geboren zijn of is identificeren als 1 ook ok?
Lol, die klinkt wel goed dood dan.quote:Op maandag 22 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
Ze proberen nog steeds die scooter te starten.
Net startte het ding even, maar het klonk heel metalig.quote:Op maandag 22 september 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, die klinkt wel goed dood dan.
De truuk met verf is dat je vooral met (dunne) lagen moet werken.quote:Op maandag 22 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik snap hem hierin ook wel want het moet nu gewoon echt goed en niet dat het weer lijkt alsof een kleuter het gedaan heeft. Ik denk veel te makkelijk als ik alleen als ik zie wat hij heeft gekocht en waar ik zelf allemaal niet aan zou denken.
Ik leer hier wel van dat ik het de volgende keer gewoon zelf meteen goed moet doen en dat het niet binnen een uur klaar hoeft te zijn.
Oei.quote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Net startte het ding even, maar het klonk heel metalig.
Ik wil altijd te snel, denk dat ik dat met verven ook zou hebben. Ik kijk eerst wel even af en dan doe ik zelf wel een niet zichtbare kant.quote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De truuk met verf is dat je vooral met (dunne) lagen moet werken.
dikkere trui aan doenquote:Op maandag 22 september 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn zomerjasje is te dun voor dit weer.
lunchwandeling ging nog in t-shirtquote:Op maandag 22 september 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn zomerjasje is te dun voor dit weer.
loop hier sinds ik gister begin vand e avond thuis kwam in mijn tshirt. Eerst met de achterdeur open. En die deur staat sinds 9u vanmorgen weer openquote:Op maandag 22 september 2025 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lunchwandeling ging nog in t-shirt
gisteren toen ik op de bank lag vond ik het wel te warm voor de korte broek, maar later vond ik het weer te warm voor de lange broekquote:Op maandag 22 september 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop hier sinds ik gister begin vand e avond thuis kwam in mijn tshirt. Eerst met de achterdeur open. En die deur staat sinds 9u vanmorgen weer open
uit zichzelf of geduwd?quote:
En afwisselend van links naar rechts en van boven naar benedenquote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De truuk met verf is dat je vooral met (dunne) lagen moet werken.
Andere materialen schuur je ook.quote:Op maandag 22 september 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel is ook verneukt laatst, was ook gewoon goed eerst. Ik hoop dat ik hier echt iets van heb geleerd.Tafel heb ik het hele najaar nog voor om te bedenken hoe ik dat weer goed krijg want dat kan je niet echt schuren lijkt me want is niet van hout.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heeft toch een paar uur geduurd.
lekker weer hequote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren toen ik op de bank lag vond ik het wel te warm voor de korte broek, maar later vond ik het weer te warm voor de lange broek
Jas tot aan de kin dichtgeritst.quote:Op maandag 22 september 2025 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lunchwandeling ging nog in t-shirt
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En klaar is klaar.quote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En afwisselend van links naar rechts en van boven naar beneden
quote:Op maandag 22 september 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?kunststof? dan nee, gewoon weggooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?zoals ik je lees over je verfkunst enzo lijkt me het niet handig dat jij het zelf doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaquote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
En klaar is klaar.
Niet na 3 minuten denken, oh ik doe nog 1 strijkje.
afgelopen week beton geverfd. 1e laag zag er prima uit. 2e laag had ik beter weg kunnen latenquote:Op maandag 22 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
In 1 keer verven en dan met je tengels vanaf blijven tot het droog is
Ja maar..quote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals ik je lees over je verfkunst enzo lijkt me het niet handig dat jij het zelf doet
Ja mijn kattenbakkist zag er ook prima uit tot ik ging kloten met nog een laag en hetzelfde ook dus met mijn tuintafel.quote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
En klaar is klaar.
Niet na 3 minuten denken, oh ik doe nog 1 strijkje.
maar kun je hem helemaal uit elkaar halen? anders kom je nooit tussen al die balkjes in, toch?quote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Hij is van metaal of aluminium. Ja sorry ik weet echt niet wat. Kan er geen magneet op klikken iig.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen week beton geverfd. 1e laag zag er prima uit. 2e laag had ik beter weg kunnen laten
Ik denk niet dat ik deze tafel uit elkaar kan halen maar ik heb hem voor ¤10 op Marktplaats gekocht en zelf overgespoten ook al was hij al zwart. Dus misschien dat ik ook gewoon een helemaal nieuwe tafel koop.quote:Op maandag 22 september 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar kun je hem helemaal uit elkaar halen? anders kom je nooit tussen al die balkjes in, toch?
als je het zelf gaat doen dan zit je waarschijnlijk nadien met spijt. Kun je beter gewoon eerst wachten en kom je vanzelf iemand tegen die zegt dat hij/zij het kan of iemand weet die het kan.quote:
placematsquote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Zo
Ik heb viltjes onder mijn dienbladen geplakt, zodat ze niet mijn gloednieuwe tafels krassen.
De vorige tafels zaten al onder de krassen dus boeiend, maar nu toch maar wel even doen.
Als iemand hier überhaupt mij al kan vertellen hoe ik (of iemand anders) dat überhaupt kan doen met zo'n tafel. Heb het idee dat ik beter een andere tafel kan kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het zelf gaat doen dan zit je waarschijnlijk nadien met spijt. Kun je beter gewoon eerst wachten en kom je vanzelf iemand tegen die zegt dat hij/zij het kan of iemand weet die het kan.
Ja dat ookquote:
Anderzijds, oefenen met een niet dure tweedehands is gewoon prima.quote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het zelf gaat doen dan zit je waarschijnlijk nadien met spijt. Kun je beter gewoon eerst wachten en kom je vanzelf iemand tegen die zegt dat hij/zij het kan of iemand weet die het kan.
Bij mij zit in huis ook overal vilt onder. Heb nog net geen vilt onder gergi z'n voeten geplaktquote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Zo
Ik heb viltjes onder mijn dienbladen geplakt, zodat ze niet mijn gloednieuwe tafels krassen.
De vorige tafels zaten al onder de krassen dus boeiend, maar nu toch maar wel even doen.
[..]
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?Ik heb niet alles meegekregen... Maar als je deze tafel opnieuw wilt schilderen dan moet je die schuren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie geen oneffenheden heeft dan hoef je het alleen heel lichtjes op te schuren zodat de verf hecht.
Oneffenheden wil je wegschuren.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij zit in huis ook overal vilt onder. Heb nog net geen vilt onder gergi z'n voeten geplaktOok schilderijen aan de achterkant, zodat ze de muur niet beschadigen bij ophangen etc. Vilt
Maar ik heb niet zoveel zin om weer onnodig geld weg te gooien want project kattenbakkist is ook veel duurder geworden dan ik gepland had.quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anderzijds, oefenen met een niet dure tweedehands is gewoon prima.
ook een oplossing.quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iemand hier überhaupt mij al kan vertellen hoe ik (of iemand anders) dat überhaupt kan doen met zo'n tafel. Heb het idee dat ik beter een andere tafel kan kopen.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij zit in huis ook overal vilt onder. Heb nog net geen vilt onder gergi z'n voeten geplaktOok schilderijen aan de achterkant, zodat ze de muur niet beschadigen bij ophangen etc. Vilt
Ook kunststof kan je prima behandelen. Moet je wel de juiste primer gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunststof? dan nee, gewoon weggooien.
Of op een onopvallende plek, zoals de onderkant van de tafelquote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anderzijds, oefenen met een niet dure tweedehands is gewoon prima.
lopersquote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar dan moet ik mijn hele tafel bedekken.
Dan had ik net zo goed een kleed over die oude kunnen gooien
Viltboksquote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag ook al klaar met viltjes om onder de tafelpoten te plakken
maar niet gaan schurenquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ook kunststof kan je prima behandelen. Moet je wel de juiste primer gebruiken.
Aluminium is niet magnetischquote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Hij is van metaal of aluminium. Ja sorry ik weet echt niet wat. Kan er geen magneet op klikken iig.
Oh ik kan tegenwoordig tafellopers naaien @essnhills, als je er eentje wilquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
lopers
ze hebben bij D&K blijkbaar hele leuke met blaadjes en peren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jupquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ViltboksDat is ook het eerste wat ik in m'n handen heb als er nieuwe meubels, vaasjes, of wat dan ook gekocht worden
quote:Op maandag 22 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Die kleine vlekjes is trouwens gewoon viezigheid (maar fuck de tuintafel schoonmaken met dit weer) maar je ziet nu mss beter het soort materiaal:maar wat wil je nu horen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zegt dat het te goedkoop was om er geld tegen aan te gooien.
of wil je toch er mee bezig en advies?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nice!quote:Op maandag 22 september 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kan tegenwoordig tafellopers naaien @:essnhills, als je er eentje wil
De D&K hier is nog niet open denk ikquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
lopers
ze hebben bij D&K blijkbaar hele leuke met blaadjes en peren
schijn je ook online te kunnen aanschaffen. dan bezorgen ze het thuisquote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De D&K hier is nog niet open denk ik
Of iemand denkt dat het überhaupt nut heeft om dit te proberen te redden of dat ik gewoon een andere tafel moet kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat wil je nu horen dan?
je zegt dat het te goedkoop was om er geld tegen aan te gooien.
of wil je toch er mee bezig en advies?
Ik wil dat hij gewoon weer egaal zwart wordt. Moet ik wel zeggen op de foto lijkt het iets erger omdat hij ook vies is nu.quote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen... Maar als je deze tafel opnieuw wilt schilderen dan moet je die schuren ja.
Als ie geen oneffenheden heeft dan hoef je het alleen heel lichtjes op te schuren zodat de verf hecht.
Oneffenheden wil je wegschuren.
ja laat maar, ama maakt er zelf ook een potje van door eerst te melden dat ze het zelf wil doen, dan als ik zeg dat het niet verstandig is (gezien haar verfverhaal nog geen half uur er voor) komt er een ja maar.... en daarna is het te goedkope tafel om er geld tegen aan te gooien...quote:Op maandag 22 september 2025 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker wel!
Waarom denk jij van niet?
Heb je er de kracht niet meer voor?quote:Op maandag 22 september 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja laat maar, ama maakt er zelf ook een potje van door eerst te melden dat ze het zelf wil doen, dan als ik zeg dat het niet verstandig is (gezien haar verfverhaal nog geen half uur er voor) komt er een ja maar.... en daarna is het te goedkope tafel om er geld tegen aan te gooien...
Ik weet het niet meer.
Laat mij maar buiten het hele verhaal over de buitentafel van Ama
Ik wil er best wat geld tegen aan gooien alleen als het kans van slagen heeft.quote:Op maandag 22 september 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja laat maar, ama maakt er zelf ook een potje van door eerst te melden dat ze het zelf wil doen, dan als ik zeg dat het niet verstandig is (gezien haar verfverhaal nog geen half uur er voor) komt er een ja maar.... en daarna is het te goedkope tafel om er geld tegen aan te gooien...
Ik weet het niet meer.
Alsnog viltjes, want ik zet die dingen overal neer, niet alleen netjes op een loper of placemat.quote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijn je ook online te kunnen aanschaffen. dan bezorgen ze het thuis
ben er niet flexibel genoeg voor. en heb ook geen krijtjes en wasco meer op voorraadquote:Op maandag 22 september 2025 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je er de kracht niet meer voor?
dubbel op is gewoon zo veel verstandigerquote:Op maandag 22 september 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsnog viltjes, want ik zet die dingen overal neer, niet alleen netjes op een loper of placemat.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Die kleine vlekjes is trouwens gewoon viezigheid (maar fuck de tuintafel schoonmaken met dit weer) maar je ziet nu mss beter het soort materiaal:kan je prima mee aan de slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D&K?quote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De D&K hier is nog niet open denk ik
Dille & Kamillequote:
niet te verwarren met C&A, K&G, H&M, M&M'squote:
quote:Op maandag 22 september 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil dat hij gewoon weer egaal zwart wordt. Moet ik wel zeggen op de foto lijkt het iets erger omdat hij ook vies is nu.
Als je dezelfde tafel weer kan kopen voor 10 euro dan zou ik dat doen.quote:Op maandag 22 september 2025 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Of iemand denkt dat het überhaupt nut heeft om dit te proberen te redden of dat ik gewoon een andere tafel moet kopen.
B&J?quote:Op maandag 22 september 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet te verwarren met C&A, K&G, H&M, M&M's
Whooooozaquote:Op maandag 22 september 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.
Als dit je eerste keer zo'n klus is mag je er niet vanuit gaan dat het resultaat perfect is. Dus hoe hoog ligt je lat.quote:Op maandag 22 september 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil er best wat geld tegen aan gooien alleen als het kans van slagen heeft.
Oh maar het lak wat ik toen had gekocht was ook duurder dan de tafel dus dat maakt niet zoveel uit.. het is meer dat het wel moet kunnen.quote:Op maandag 22 september 2025 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als je dezelfde tafel weer kan kopen voor 10 euro dan zou ik dat doen.
Je bent met schuurpapier en een spuitbus dat ook wel minstens kwijt.....
Dan lekker beginnenquote:Op maandag 22 september 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar het lak wat ik toen had gekocht was ook duurder dan de tafel dus dat maakt niet zoveel uit.. het is meer dat het wel moet kunnen.
Dat zal wel de eerste keer zijn ja.quote:Op maandag 22 september 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Als dit je eerste keer zo'n klus is mag je er niet vanuit gaan dat het resultaat perfect is. Dus hoe hoog ligt je lat.
Nee hahaquote:Op maandag 22 september 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Tenzij we nog dagen zoals vrijdag krijgen. Droog en rond de 20 graden is perfect.
Vind ik dit nummer toch leukerquote:Op maandag 22 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee
![]()
![]()
Blijft een bangertjequote:Op maandag 22 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee
![]()
![]()
Samen op de Scooter van de Kwis was ook briljant.quote:Op maandag 22 september 2025 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik dit nummer toch leuker
Bekijk deze YouTube-video
Die is ook geweldig jaquote:Op maandag 22 september 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samen op de Scooter van de Kwis was ook briljant.
sws was dat een top programma. Ik kijk nog wel eens die Kopspijkers sketch. Die was echtquote:Op maandag 22 september 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samen op de Scooter van de Kwis was ook briljant.
Tijd voor de winterbanden.quote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef rival het volgende:
haha, alsof we nog 20 graden krijgen dit jaar
Zaterdagquote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef rival het volgende:
hey schatjequote:Op maandag 22 september 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Ik zie advent kalenders, dat voelt wel erg vroeg.
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijd voor de winterbanden.
+1quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef STING het volgende:
Ik heb m'n hele leven nog nooit op winterbanden gereden
Ik leg ze er in November op als ik richting Duitsland moet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)
Het kanquote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef rival het volgende:
Weet je wie er ook richting Duitsland moestenquote:Op maandag 22 september 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik leg ze er in November op als ik richting Duitsland moet.
Op 13 oktober 2018 werd het 26,3 °C in De Bilt.quote:Op maandag 22 september 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan
Een aantal jaren geleden vierde we de verjaardag van mijn oma buiten en iedereen zweette zich te pletter door de warmte.
Dat was halverwege oktober
Ik vind hem erg leuk!quote:Op maandag 22 september 2025 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags toch gekocht![]()
[ afbeelding ]
Even in mijn eentje spelen en dan intro's raden zonder tijdlijn..![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk!
Heb nu ook de kersteditie binnen. Die is moeilijk man.
WHAMquote:
Rond die tijd was ik in Praagquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Op 13 oktober 2018 werd het 26,3 °C in De Bilt.
Als ik een andere editie koop is het denk ik de Guilty Pleasure. Bij deze versie ken ik echt veel niet en ben nog bezig met het eerste stapeltje van de 4quote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk!
Heb nu ook de kersteditie binnen. Die is moeilijk man.
Ja die bekende nummers kent iedereen wel. Maar er zitten er ook behoorlijk veel tussen uit de jaren 40 en 50. Succes hequote:
Het zou best kunnen dat dat ook 2018 wasquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Op 13 oktober 2018 werd het 26,3 °C in De Bilt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 september 2025 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die bekende nummers kent iedereen wel. Maar er zitten er ook behoorlijk veel tussen uit de jaren 40 en 50. Succes he
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal weet wat er celebration is aan deze editie maar goed ik vind hem wel leuk verder.quote:Op maandag 22 september 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rond die tijd was ik in Praag![]()
[..]
Als ik een andere editie koop is het denk ik de Guilty Pleasure. Bij deze versie ken ik echt veel niet en ben nog bezig met het eerste stapeltje van de 4![]()
![]()
Ik weet mijn nummer enkel als 06 *** *** **, maar als iemand het dan opnoemt als 06 ** ** ** **, dan heb niet het idee dat dat mijn nummer is.quote:Op maandag 22 september 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
ik ken mijn mobiele nummer als 06 **** **** , 06 ** ** ** ** en als 06 * * * * * * * *
maar als iemand ineens het uit gaat spreken als 06 *** *** ** ben ik van de leg en heb ik geen idee of je nu mijn nummer opnoemde of die van de overbuurvrouw van 30 huizen verderop.
Gelukkig kon ze bevestigen toen ik het nummer noemde dat dat hetzelfde was als zij opnoemde.
Ik heb bij deze eerste liedjes ook, eh wat valt hier te vieren...quote:Op maandag 22 september 2025 14:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal weet wat er celebration is aan deze editie maar goed ik vind hem wel leuk verder.
Herkenbaar, spontaan dyscalculie danquote:Op maandag 22 september 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
maar als iemand ineens het uit gaat spreken als 06 *** *** ** ben ik van de leg
Toen was jij nog niet geboren hč, Haags?quote:Op maandag 22 september 2025 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die bekende nummers kent iedereen wel. Maar er zitten er ook behoorlijk veel tussen uit de jaren 40 en 50. Succes he
Ik ken mijn nummer juist alleen als 06 ** ** ** **quote:Op maandag 22 september 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer enkel als 06 *** *** **, maar als iemand het dan opnoemt als 06 ** ** ** **, dan heb niet het idee dat dat mijn nummer is.
als je mijne als 06 **** ** ** opnoemt is het een jaartal dag maand. en ja de eerste ** is dan 19 dus dat noem je niet als negentienhonderd** maar gewoon negentien**quote:Op maandag 22 september 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer enkel als 06 *** *** **, maar als iemand het dan opnoemt als 06 ** ** ** **, dan heb niet het idee dat dat mijn nummer is.
jaquote:Op maandag 22 september 2025 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar, spontaan dyscalculie dan
ja die wilde ik ook van 06 **** ** ** hebben, maar helaas had die persoon net verlegd.quote:
Je zit dus bij wat voorheen de postbank wasquote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Mijn rekeningnummer is **** ** ***quote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 22 september 2025 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zit dus bij wat voorheen de postbank was
AA ** AAAA * * * * * * * * * *quote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kennen je rekening uit je hoofd? Oh wauw
7 cijfers, dus herkenbaar. Mijn Rabo heeft 9 cijfers (nu met IBAN natuurlijk 10 cijfers, na RABO)quote:
Ik denk altijd van wel maar is dus niet zo.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonder het IBAN voorvoegsel welquote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangenaam, ik ben IJsquote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.
ik en zelfs mijn BSN uit het hoofdquote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.
Oh die weet ik ookquote:
dat gedeelte van het IBAN er bij, NL ** AAAA kan ik er idd nog wel bij onthoudenquote:
Op de middelbare was je BSN je printcodequote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n BSN zou ik vrij makkelijk moeten kunnen leren, maar gewoon nooit aan begonnen.
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.quote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n BSN zou ik vrij makkelijk moeten kunnen leren, maar gewoon nooit aan begonnen.
alleen als ik de belastingdienst eens nodig heb is het een flex om hem te weten.quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl bsn uit je hoofd weten is vrij nutteloos, want wanneer heb je die nou zo paraat nodig.
Ik heb vrij veel dezelfde cijfers, dus hey. Maar hij blijft niet plakken.quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.
ook geen punt bij karwei als je hem niet vaak nodig hebtquote:Op maandag 22 september 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel dezelfde cijfers, dus hey. Maar hij blijft niet plakken.
ja, daar weet ik hem waarschijnlijk ook nog altijd vanquote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.
Vaak bellen en dan niet vanuit de contactenlijst maar handmatig intoetsen. Ken je het binnen no-time uit je hoofdquote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
En ik probeer nu ook de mobiele nummers van mijn ouders ge onthouden, want die hebben beginvan de zomer de vaste lijn weggedaan
alleen die van de credit card vergeet ik telkens weer.quote:Op maandag 22 september 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet mijn pincode niet eensdie gaat op spiergeheugen
ik ook, is er ooit zo ingeslopen.quote:
Beide, incl iban. En ook mn creditkaart alle nummertjes.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je werkt met burgerzaken dan gebruik je je eigen BSN vaak als test. (of tenminste, ik doe dat)quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl bsn uit je hoofd weten is vrij nutteloos, want wanneer heb je die nou zo paraat nodig.
Zoals vroegahquote:Op maandag 22 september 2025 14:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vaak bellen en dan niet vanuit de contactenlijst maar handmatig intoetsen. Ken je het binnen no-time uit je hoofd
Ik zag laatst op een autogarage staan "Elektrisch rijden doen WIJ op de kermis"quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)
ik kan hem hier wel noemen maar dan belt iedereen naar mn ouders... die hebben hem nog.quote:Op maandag 22 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie mijn oude huisnummer? Die weet ik wel: 0573250684 Have fun
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijnequote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef rival het volgende:
Maar het gaat bergafwaarts...... Ik wist laatst de 2e letter van mn postcode niet uit mn hoofd. Ik twijfelde tussen 2
Wel lullig tegenover je klanten om dat op de teslagarage te zettenquote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst op een autogarage staan "Elektrisch rijden doen WIJ op de kermis"
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoeldenquote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef rival het volgende:
Maar het gaat bergafwaarts...... Ik wist laatst de 2e letter van mn postcode niet uit mn hoofd. Ik twijfelde tussen 2
Ik een keer in een meubelwinkel, toen had ik net die ochtend de sleutels en toen werd mijn postcode gevraagdquote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoelden![]()
![]()
![]()
Dat had ik hier ook. ik verwarde em met eentje die ook hetzelfde begint.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijne
dat weet ik van het 'oude' dorp hier ook, alle nieuwbouw die er bij is gekomen niet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoelden![]()
![]()
![]()
Check. Alleen het laatste cijfer is anders.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijne
Bel eens?quote:Op maandag 22 september 2025 14:37 schreef rival het volgende:
Weet het thuisnummer van mn eerste middelbare schoolvriendinnetje nog
Ja, dat doorlopen is hier ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet ik van het 'oude' dorp hier ook, alle nieuwbouw die er bij is gekomen niet.
Maar het oude dan lopen alle letters logisch door dus heeft bijv straat 1 BP En BR en zit er naast BS en BT.
En toen ik met TVgidsen liep had ik de hele volgorde van alle letters snel door.
Plus natuurlijk oud klasgenootjes waardoor je al een paar gewoon in de basis wist.
Toevallig ook interesse in de aquamarkers? Die heb ik hier liggen en ik doe er niets meequote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Allemaal kleurtjes. 🎵
[ link | afbeelding ]
(Moet ze straks nog even in de bak gooien waar nu de oude nog in liggen)
Ik heb daar nog nooit iets meegedaan dus weet niet eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toevallig ook interesse in de aquamarkers? Die heb ik hier liggen en ik doe er niets mee
Soort van waterverf in een stift.quote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets meegedaan dus weet niet eigenlijk.
ik zie deze naam wel eens op tasjes waar vrouwen mee lopenquote:
Is dat een grote set of is het een klein setje? Ik hoef sowieso niet nog zoveel stiften erbijquote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soort van waterverf in een stift
Rumquote:Op maandag 22 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat doorlopen is hier ook.
Zo heb je de Rimsky-Korsakow (nee niet de arts van die alcohol), maar de letters van de eerste woningen zijn wel AA. VInd dat zelf best wel grappig
#ikvertelditvoordeduizendstekeer
ik alleen van naam, ook niet het gevoel dat ik er iets aan misquote:
een beetje dille is wel lekker in sommige gerechten, maar ik kan best zonder.quote:
Grote set wel, niet alle kleuren. Ik maak even een foto voor jequote:Op maandag 22 september 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een grote set of is het een klein setje? Ik hoef sowieso niet nog zoveel stiften erbijmaar ik heb wel nog een bak met bakjes waar ik allemaal stiften enz in bewaar wat kleinere setjes zijn.
je leeft niet?quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*realiseert zich opeens dat dat wellicht niet zo is
Is goed.quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grote set wel, niet alle kleuren. Ik maak even een foto voor je
Dus wij weten wat jij vanavond gaat doen.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef Tjacka het volgende:
vanavond is er een portestactie tegen het azc wat hier in het durrup komt
Soortgelijke vibe wel ja.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
zijn dille & kamille en de sostrene grene ongeveer dezelfde winkel?
Nee. Twee totaal verschillende winkelsquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
nog nooit van gehoord,quote:
Ik ga denk ik wel even kijkenquote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus wij weten wat jij vanavond gaat doen.
Volgens mij niet. Ik dacht dat die laatste meer gericht was op prulletjes ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
quote:
ja wat is het nou..quote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Twee totaal verschillende winkels
Heb je D&K wel eens goed bekeken qua prulletjes?quote:Op maandag 22 september 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht dat die laatste meer gericht was op prulletjes ook.
Nee want ik ben alleen bij de laatste binnen geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je D&K wel eens goed bekeken qua prulletjes?
Jij dus bijvoorbeeld 😅quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om te kijken wat voor debieltjes daar op af komen
Jij dus ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om te kijken wat voor debieltjes daar op af komen
quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij dus bijvoorbeeld 😅
Geintje maatje.
Ik dacht dat we vrienden waren.quote:
Juist mijn vrienden kunnen zulke opmerkingen wel hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Je was hier toch al eerderquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef Tjacka het volgende:
wat een gezellige sc is dit
ik blijf hier
Onze hechte vriendengroep is al tijden geleden uit elkaar gevallenquote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |