Die pootjes!quote:Op maandag 22 september 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
@:recce dit vrolijkt je vast een beetje op
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nu Grand Tour ten einde is en ze allemaal hun eigen weg zijn gegaan verwacht ik wel dat hij seizoen 6 gaat doen. Wij weten niet wat er in de tussentijd allemaal gebeurt daar.quote:Op maandag 22 september 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk haast ook wel dat het komt hoor want hij weet zelf ook wel dat heel veel mensen er graag naar kijken en Amazon betaalt ook wel goed volgens mij.
Dat laatste.quote:Op maandag 22 september 2025 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Moet ie als vent geboren zijn of is identificeren als 1 ook ok?
Lol, die klinkt wel goed dood dan.quote:Op maandag 22 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
Ze proberen nog steeds die scooter te starten.
Net startte het ding even, maar het klonk heel metalig.quote:Op maandag 22 september 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, die klinkt wel goed dood dan.
De truuk met verf is dat je vooral met (dunne) lagen moet werken.quote:Op maandag 22 september 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik snap hem hierin ook wel want het moet nu gewoon echt goed en niet dat het weer lijkt alsof een kleuter het gedaan heeft. Ik denk veel te makkelijk als ik alleen als ik zie wat hij heeft gekocht en waar ik zelf allemaal niet aan zou denken.
Ik leer hier wel van dat ik het de volgende keer gewoon zelf meteen goed moet doen en dat het niet binnen een uur klaar hoeft te zijn.
Oei.quote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Net startte het ding even, maar het klonk heel metalig.
Ik wil altijd te snel, denk dat ik dat met verven ook zou hebben. Ik kijk eerst wel even af en dan doe ik zelf wel een niet zichtbare kant.quote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De truuk met verf is dat je vooral met (dunne) lagen moet werken.
dikkere trui aan doenquote:Op maandag 22 september 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn zomerjasje is te dun voor dit weer.
lunchwandeling ging nog in t-shirtquote:Op maandag 22 september 2025 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn zomerjasje is te dun voor dit weer.
loop hier sinds ik gister begin vand e avond thuis kwam in mijn tshirt. Eerst met de achterdeur open. En die deur staat sinds 9u vanmorgen weer openquote:Op maandag 22 september 2025 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lunchwandeling ging nog in t-shirt
gisteren toen ik op de bank lag vond ik het wel te warm voor de korte broek, maar later vond ik het weer te warm voor de lange broekquote:Op maandag 22 september 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
loop hier sinds ik gister begin vand e avond thuis kwam in mijn tshirt. Eerst met de achterdeur open. En die deur staat sinds 9u vanmorgen weer open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |