SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben ook even door de wilskracht heen om allerlei gezonde dingen te doen na de relatiebreuk. Maar even uitrusten en kijken hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder forceren/wilskracht.
Reeds besprokenquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
En wij maar denken wat een rare TR.quote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of dat je ipv quoten op rapporteren klikt.
Nee mobiel zit dat boveninquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?
3 ook nietquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Die ene week vakantie was niet genoeg.
3 jaar geprobeerd?quote:
ah oke ja ik vergeet dat er mensen zijn die de mobiel gebruiken op FOK.quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee mobiel zit dat bovenin
En direct daaronder dat ding om bij de clicker een bericht te plaatsen
zoveel verlofdagen heb ik nietquote:
Mobiel komt die donatiebende bij elke verkeerde klik naar vorenquote:Op maandag 22 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt je meldingen op de linkerkant staan?
Stil zonder tril FTWquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
Tragischquote:
ja kwam er net achter dat er mensen mobiel met de mobiele weergave FOK!kenquote:Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Mobiel komt die donatiebende bij elke verkeerde klik naar voren
Chocolaquote:Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Moet nog even snel bedenken wat ik bij de supermarkt ga halen en nee niet alles.
Dat heb ik echt nog genoeg in huis. Denk ik. Misschien heeft Kruidvat nog wel die lekkere Verkade repen.quote:
Klinkt wel goed eigenlijk.quote:
en 3 jaar zonder inkomen voelt toch niet echt als vakantie, denk ikquote:
Gewoon een goed verdienende vent aan de haak slaan, hahaaquote:Op maandag 22 september 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en 3 jaar zonder inkomen voelt toch niet echt als vakantie, denk ik
Klopt dat wist ik al. Ik hoop wel dat ze terugkomen want het is wel erg populair maar ik heb nu al zin in seizoen 5. Ben je inmiddels helemaal bij?quote:Op maandag 22 september 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama na Clarkson's Farm 5 nemen ze pauze, maar het kan ook het laatste seizoen zijn
Mist of slechts één hersencel heeft? Zeg ik ook wel eens als onze coon weer gekke dingen uithaalt...quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria kan nu bevestigen dat mijn kat echt een hersencel mist.
Mag een goed verdienende dame ook?quote:Op maandag 22 september 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een goed verdienende vent aan de haak slaan, hahaa
Op zich stel je daar best een goede vraag.quote:Op maandag 22 september 2025 12:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mist of slechts één hersencel heeft? Zeg ik ook wel eens als onze coon weer gekke dingen uithaalt...
We zijn halverwege seizoen 4.quote:Op maandag 22 september 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt dat wist ik al. Ik hoop wel dat ze terugkomen want het is wel erg populair maar ik heb nu al zin in seizoen 5. Ben je inmiddels helemaal bij?
denk niet dat ik voldoe aan de criteria om een oude miljardair te kunnen scorenquote:Op maandag 22 september 2025 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een goed verdienende vent aan de haak slaan, hahaa
Ik hoop dat zij in seizoen 5 terugkomt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn halverwege seizoen 4.
Harriet was wel humor
En de zoektocht naar pubs, geweldig!
En Harvey Schweinstein
En Richard Ham
Ach, als hij maar lief is toch?quote:Op maandag 22 september 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich stel je daar best een goede vraag.
Nee, da's te progressief.quote:Op maandag 22 september 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Mag een goed verdienende dame ook?
HIJ?quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ach, als hij maar lief is toch?
Hier praat Clarkson over seizoen 6:quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij in seizoen 5 terugkomt.
Ik denk haast ook wel dat het komt hoor want hij weet zelf ook wel dat heel veel mensen er graag naar kijken en Amazon betaalt ook wel goed volgens mij.quote:Op maandag 22 september 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier praat Clarkson over seizoen 6:
https://www.radiotimes.co(...)season-5-newsupdate/
Moet ie als vent geboren zijn of is identificeren als 1 ook ok?quote:Op maandag 22 september 2025 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's te progressief.
Al was ik vorig jaar zelf de goed verdienende vent, dus eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |