SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Weet ikquote:Op maandag 22 september 2025 10:47 schreef rival het volgende: [..] [..] Je bepaald zelf hoeveel werk zij moeten verrichten tijdens de behandeling. Dat is je straf
![]()
Dan moet ie wel flink hardquote:Op maandag 22 september 2025 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je hoortoestel ook nodig als je een koptelefoon op hebt?
[..]
Met een equalizer kun je een koptelefoon ook precies zo afstellen als een hoorapparaat, maar goed, dat is een hoop geklooi.quote:
Maar even programma's met ondertiteling kijken dan. Misschien kom je je eigen ondertiteling wel tegen.quote:
Hij moet vooral hardquote:Op maandag 22 september 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een equalizer kun je een koptelefoon ook precies zo afstellen als een hoorapparaat, maar goed, dat is een hoop geklooi.
ik kan bijna beter via Noord de stad in gaan, dan via Zuid ( wat ik normaal doe).quote:
Waarschijnlijk zijn niet alle frequenties in je oor brak, dus niet al het geluid hoeft zo hard.quote:Op maandag 22 september 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet vooral hardIk kan bijvoorbeeld ook nog bellen gelukkig.
Lekker, was een soort verlenging van de zomerquote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie?
denk niet dat ik dan nog heel oud zou wordenquote:
Doe ik ook wel hoor. Wanneer ik wakker word in de nacht, loop ik even naar de keuken, voor een stukje of een reep Lion/stickers e.d.quote:Op maandag 22 september 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon 's nachts ook een blokje eten.
Was bij jou ook de mint in de aanbieding?quote:Op maandag 22 september 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de Lindt-voorraad van de lokale supermarkt zo'n beetje op.
Naja, die oren moeten niet voor niets uitgespoten ook.quote:Op maandag 22 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn niet alle frequenties in je oor brak, dus niet al het geluid hoeft zo hard.
Geen idee, die eet ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was bij jou ook de mint in de aanbieding?
Hmm, ja, misschien kan ze dan beter een soort scheepshoorn als geluidsbron gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, die oren moeten niet voor niets uitgespoten ook.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
ik haat mannen ook maar sommige mannen zijn toch
Over de knie jijquote:
Dat voelt ze toch, als dat ding trilt?quote:Op maandag 22 september 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je geappt. Weet niet of je dat hoort nu.
quote:
dat heb ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo boterhammen met makreel maken nomnom.
Aan de ene kant hoor je idd bijna nooit meer ringtones of piepjesquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh dat haat ik zo erg.quote:Op maandag 22 september 2025 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoor je idd bijna nooit meer ringtones of piepjes [ afbeelding ], maar daarentegen wel genoeg lui (boomers en Gen Z) die al hun filmpjes en gesprekken in het openbaar over de speaker gooien
een blazer van makenquote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestelde deze theedoek, wat een ontzettende mooie print is het. Ik wil er meer van. Een tafellaken om een leuke rok te maken ofzo
[ afbeelding ]
Ik spaar de tafellopers van D&Kquote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestelde deze theedoek, wat een ontzettende mooie print is het. Ik wil er meer van. Een tafellaken om een leuke rok te maken ofzo
[ afbeelding ]
Gebruik je ze ook? Want mijn tafel is altijd een soort van opbergmeubel dus ik gebruik geen tafellakens of lopers.quote:Op maandag 22 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar de tafellopers van D&K
Met die wind ligt het er zo weerquote:Op maandag 22 september 2025 11:28 schreef STING het volgende:
Bladblazers
Vanochtend weer eentje aan de gang van 7:00 tot 9:00.
Ja, en ik wissel ze om de paar wekenquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook? Want mijn tafel is altijd een soort van opbergmeubel dus ik gebruik geen tafellakens of lopers.
Wat als je wordt gebeld?quote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier begint de wind weer eens aan te trekkenquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag eigenlijk.
yeah surequote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n pakje is onderweg![]()
![]()
Ik zal nooit meer op het laatste moment dingen bestellen.
Heerlijkquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag eigenlijk.
Ik ben voor kerst ook al eens op m'n bek gegaan, toen had ik hetzelfde voorgenomen voor de feestdagen. Heb dat al 2 jaar niet verpestquote:
ik vond het nog te warm voor mijn nieuwe jas. ik ben voor een dun vestje gegaanquote:
Ja of gewoon mee gaan doen met het gesprek alsof je er bij hoort.quote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat haat ik zo erg.
Eigenlijk moet je dan achter hem/haar gaan staan en zeggen: "Dat liegt hij/zij". En dan doorlopen.
Tussendoor aangifte doen?quote:Op maandag 22 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Oke mondhygiëniste heeft me goed mishandeld, nu wachten op de tandarts.
Een kleine moeite, maar heel fijn als buren dat doen!quote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt een goede buurvrouw. Ik ga vandaag bij iedereen in mijn blokje een briefje in de bus drukken dat er geluidsoverlast kan zijn met mijn verjaardag.
Bel ik wel terug. Of niet.quote:
Beter ze gelijk uitnodigenquote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt een goede buurvrouw. Ik ga vandaag bij iedereen in mijn blokje een briefje in de bus drukken dat er geluidsoverlast kan zijn met mijn verjaardag.
Oh ja ik kan wel even een leuk biljetje gaan shoppen. Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.quote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n pakje is onderweg![]()
![]()
Ik zal nooit meer op het laatste moment dingen bestellen.
O_oquote:Op maandag 22 september 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.
Deden ze dat allemaal maar als ze een keer een feestje geven.quote:Op maandag 22 september 2025 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een kleine moeite, maar heel fijn als buren dat doen!
neuj, maar het kan raar zijnquote:
Het was figuurlijk bedoeld he, voor de volledigheid.quote:
Ja, wind staat er wel. Maar het is ook zonnig.quote:Op maandag 22 september 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier begint de wind weer eens aan te trekken
het kon ook zijn dat hij er ged mee verdiende... maar dan vind ik het wel een vreemde supermarktquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was figuurlijk bedoeld he, voor de volledigheid.
Waarom wordt die engnek zo aanbeden door iedereen?quote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Lekker bidden voor Charlie met beelden van de lancering van een intercontinentale ballistische raket met kernkoppen.Verder ook mooi dat er een Spaans en een Zweeds vliegtuig te zien zijn.
Die pete hegseth is ook zo leip als een looien deurquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Lekker bidden voor Charlie met beelden van de lancering van een intercontinentale ballistische raket met kernkoppen.Verder ook mooi dat er een Spaans en een Zweeds vliegtuig te zien zijn.
omdat die oranje clown ineens fan van hem werd na zn doodquote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom wordt die engnek zo aanbeden door iedereen?
Past mooi in het toneelstukje wat ze opvoeren.quote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dode mensen spreken je niet tegen. En Trump houdt wel van mensen die hem niet tegenspreken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die oranje clown ineens fan van hem werd na zn dood
Hier afgelopen vrijdag ook 4 F-35s, mobiel in de aanslag en al, maar was vergeten de record knop in te drukkenquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een fly over van vier straaljagers.
Wat is er mis met Charlie? Hij was heel gelovig!!quote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vandaar ook de aandacht toen van hem voor die twee stellen die zijn beschoten.. (ja tis amerika dus ik weet al die namen en beroepen enzo niet, maar iets met gekozen door het volk ofzo)quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dode mensen spreken je niet tegen. En Trump houdt wel van mensen die hem niet tegenspreken.
Die zullen er vast zijn, maar wat ik zelf vooral tegenkom zijn vraagtekens waarom 'ie zo bejubeld wordt en een expliciete "moord is nooit goed".quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
vind het net zo raar dat er mensen zijn die zijn dood toejuichen
#jesuischarliequote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met Charlie? Hij was heel gelovig!!
Ik zie op insta echt veel mensen die het toejuichen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar wat ik zelf vooral tegenkom zijn vraagtekens waarom 'ie zo bejubeld wordt en een expliciete "moord is nooit goed".
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.
Snel gekwetste mensen, oftewel woke sneeuwvlokjes, oftewel mentaal zwakken, die gaan gillen bij iedere afwijkende mening en vinden een reden in zichzelf om feest te vieren als ze zo iemand door zijn nek schieten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
tis t internet. Moet je gaan kijken bij allemaal dashcam filmpjes van motorrijders en fietsers.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie op insta echt veel mensen die het toejuichen.
Dat vooral ja.quote:Op maandag 22 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.
Volgens mij was-ie net een vraag hierover aan het beantwoorden toen-ie werd doodgeschoten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.
Eke vorm van aanbidding zou je grote vraagtekens bij moeten zetten. Dat heb ik ook als ik lees hoe jij over Ambar praat.quote:Op maandag 22 september 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat hij vermoord wordt en nu ineens de nieuwe Messias is. Daar houd ik niet van. Ook niet van mensen vermoorden overigens.
Ik overigens ook. Wat niet betekent dat ik z'n dood toejuich.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Er hing een soort raar ding buiten aan het balkon. Leken dunne stekelige bladeren aan een bosjedus ik met een bezem dat proberen er af te halen. drukte ik iets te hard , spatte het uit elkaar en kwam er gele smurrie uitgelopen en weet niet wat het nu was
heiligenschennis. Ambar is een saint!quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eke vorm van aanbidding zou je grote vraagtekens bij moeten zetten. Dat heb ik ook als ik lees hoe jij over Ambar praat.
Maar Ambar hoort aanbeden te worden, maar dan ook alleen door mezelf. Ik verplicht niemand anders dat te doen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eke vorm van aanbidding zou je grote vraagtekens bij moeten zetten. Dat heb ik ook als ik lees hoe jij over Ambar praat.
Nou in nl is wapenbezit verboden en hier zijn ook mensen vermoord om hun meningquote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.
Ok, beetje gegrinnikt.quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was-ie net een vraag hierover aan het beantwoorden toen-ie werd doodgeschoten.
En dit QFTquote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heiligenschennis. Ambar is een saint!
ja ik zoomde een beetje in en het leek alsof ik een soort van insect achtig iets zag en toen nam ik extra afstand. Het was echt best groot. Ben er misselijk vanquote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]Zou het iets met die grote spin te maken hebben? Een soort eizak?
maar hij gaf zelfs aan dat kinderen die beschoten worden op school de ingecalculeerde risico's zijn van vrij wapenbezitquote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou in nl is wapenbezit verboden en hier zijn ook mensen vermoord om hun mening
Da's wel weer een wat andere orde dan wat schoolklassen opofferen voor je wapenbezit. Dan toch liever de volwassene die het bewust pusht.quote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet gezien.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hij gaf zelfs aan dat kinderen die beschoten worden op school de ingecalculeerde risico's zijn van vrij wapenbezit
Ja, dat is bijna nooit een goed idee.quote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
...bijna?quote:Op maandag 22 september 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna nooit een goed idee.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zoomde een beetje in en het leek alsof ik een soort van insect achtig iets zag en toen nam ik extra afstand. Het was echt best groot. Ben er misselijk van
LUNCHGENOTquote:Op maandag 22 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien had die spin een insect gevangen en ingespoten met gif. Dan wordt de binnenkant helemaal vloeibaar en kan de spin de boel later lekker opslurpen.
hmm ja het was geen web. nou ja het is al weg. anders had ik nog een foto kunnen makenquote:Op maandag 22 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien had die spin een insect gevangen en ingespoten met gif. Dan wordt de binnenkant helemaal vloeibaar en kan de spin de boel later lekker opslurpen.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Er hing een soort raar ding buiten aan het balkon. Leken dunne stekelige bladeren aan een bosjedus ik met een bezem dat proberen er af te halen. drukte ik iets te hard , spatte het uit elkaar en kwam er gele smurrie uitgelopen en weet niet wat het nu was
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dit QFT
Als we allemaal Ambar zouden aanbeden, zou de wereld een stuk geweldiger zijn.
6 miljoen spinnen komen wraak nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zoomde een beetje in en het leek alsof ik een soort van insect achtig iets zag en toen nam ik extra afstand. Het was echt best groot. Ben er misselijk van
Nee, nee, muis heeft een punt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.
Maar Ambar heeft zelf geen radicale meningen behalve dat iedereen hem moet knuffelen. Hij sluit niemand uit en vraagt alleen om een beetje liefde.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.
Fop-autist jij.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zwart-wit-denken.
Huldequote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, muis heeft een punt.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt nu een buitenaards wezen gedood.
twee toch?quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, muis heeft een punt.
Je had ons ook nog even misselijk willen maken?quote:Op maandag 22 september 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja het was geen web. nou ja het is al weg. anders had ik nog een foto kunnen maken
nou zeg , moet dit nouquote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6 miljoen spinnen komen wraak nemen.
jaquote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had ons ook nog even misselijk willen maken?
12quote:
Hoe?quote:
ik lichaamsdelenquote:Op maandag 22 september 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe?
Ik tel gewoon de puntjes op de i's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dat zeg jij. Maar denken zij er ook zo over?quote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk niet dat we er iets aan missen
Kan je wel veilig-ish naar de VS.quote:
Daar praat je zo makkelijk over, maar je bent wel helemaal ontdaan dat er iemand in de VS is vermoord.quote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk niet dat we er iets aan missen
Alleen als ik weinig kleding aan hebquote:
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor hij gedood werd, had ik nog nooit van Kirk gehoord. En dat had ik eigenlijk ook graag zo gehouden.
Broedbal. Ew.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, jij slaat hun broedbal kapot
das nog viezer dan een borstvoederquote:
Wat die allemaal roept, probeer ik ook zo wel mogelijk te omzeilen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoord
Nou ja, ik vind "zelfs" wel een groot woord, dat impliceert dat 'ie zich met anderen dan zichzelf bezig houdt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoord
Nou, dat is voor niemand veilig.quote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je wel veilig-ish naar de VS.
als dat zou kunnen zouden we ook niet maandelijks die 5 dagen moeten doorstaanquote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn als mensen ook gewoon een broedbal aan een haakje konden hangen.
Zeg dat heet gewoon een baarmoederquote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn als mensen ook gewoon een broedbal aan een haakje konden hangen.
nou als ik zie wat hij nu vandaag allemaal heeft gemeld tijdens de gedenking/uitvaart/blabla.....quote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind "zelfs" wel een groot woord, dat impliceert dat 'ie zich met anderen dan zichzelf bezig houdt.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lichaamsdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik welquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij. Maar denken zij er ook zo over?
Dat er een bosje vergeten broedballen aan de kapstok blijft hangen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
#allealiensterugnaarhuneigenplaneetquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar praat je zo makkelijk over, maar je bent wel helemaal ontdaan dat er iemand in de VS is vermoord.
ik zag hem vaak op insta voorbij komenquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor hij gedood werd, had ik nog nooit van Kirk gehoord. En dat had ik eigenlijk ook graag zo gehouden.
10 vingers en twee punt(jes)(en) (doorhalen wat niet van toepassing is) waar een uitgebroede broedbal aan wil lurkenquote:
mijn korstje staat nu overeindquote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, jij slaat hun broedbal kapot
Even alle Trump-memes van je accounts wegvegen en hoppaaa.quote:
Daar kijk ik zelden op. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag hem vaak op insta voorbij komen
Baarmoeder 2.0.quote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dat heet gewoon een baarmoeder
"ohja ik was ergens mee bezig" Kijkt naar kapstok, voelt. "Jups ook deze heeft het niet overleefd" Maakt een nieuwe.quote:Op maandag 22 september 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat er een bosje vergeten broedballen aan de kapstok blijft hangen.
Ze dragen vannacht je bed naar buiten, zo hun holletje in.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn korstje staat nu overeind![]()
Och, depressietje en je zit er zo mee.quote:Op maandag 22 september 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Begrijp soms echt niet hoe mensen (zonder aanleg voor een slecht gebit) met een soort gelijke levensstijl hun hele bek verrot kunnen hebben.
...quote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze dragen vannacht je bed naar buiten, zo hun holletje in.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze dragen vannacht je bed naar buiten, zo hun holletje in.
Die flauwe Budaplagenaar.quote:
Joequote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, depressietje en je zit er zo mee.
Korstjes zijn om aan te pulken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn korstje staat nu overeind![]()
Ik ken mensen (kende want de meeste van hun hebben nu een kunstgebit) met zulke slechte tanden dat echt niks mij nog tegen weet te houden om heen te gaan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, depressietje en je zit er zo mee.
niet schoppen!quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag op vakantie dus in een eenpersoonsbed dat tegen de muur stond met van die grove structuurverf. Heb ik daar een keer om 3 uur 's nachts tegenaan geschopt met m'n knieVel eraf, alles.
Ugh, ik haat dat soort muren.quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag op vakantie dus in een eenpersoonsbed dat tegen de muur stond met van die grove structuurverf. Heb ik daar een keer om 3 uur 's nachts tegenaan geschoptVel eraf, alles.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag op vakantie dus in een eenpersoonsbed dat tegen de muur stond met van die grove structuurverf. Heb ik daar een keer om 3 uur 's nachts tegenaan geschopt met m'n knieVel eraf, alles.
Is bij iedereen anders. Ik krijg oa moeite met tanden poetsen, vind ik sowieso al kut. Ik snap bijvoorbeeld niet dat anderen niet douchen als ze depressief zijn, maar dat is dan hun ding (of dan juist niet).quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken (kende want de meeste van hun hebben nu een kunstgebit) met zulke slechte tanden dat echt niks mij nog tegen weet te houden om heen te gaan.Maar goed kan wel begrijpen dat er idd situaties zijn waarbij het lastig is voor iemand.
En dat had dus niemand gehoordquote:
Is dat wat ik ook heb of is dit iets anders?quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ugh, ik haat dat soort muren.
En het is een rotwerk om het te veranderen, moet thuis ook echt een keer anders.
Ja dit was het.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat wat ik ook heb of is dit iets anders?
[ link | afbeelding ]
(Door schaduw lijkt het soms echt alsof ik rare vlekken heb op de muren)
Dit ziet er nog vriendelijk uit.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja is ook eigenlijk wel weer zo.quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij iedereen anders. Ik krijg oa moeite met tanden poetsen, vind ik sowieso al kut. Ik snap bijvoorbeeld niet dat anderen niet douchen als ze depressief zijn, maar dat is dan hun ding (of dan juist niet).
Tanden poetsen onder de douche ftwquote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Op mijn ziekst kon ik niet altijd goed poetsen.
Als ik had gedoucht dan kon ik daarna echt mijn tanden niet meer poetsen
Daar kan je je ook lelijk aan open halen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Precies, dat doe ik vaak tegelijkertijd.quote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tanden poetsen onder de douche ftw
Volgens mij is mij dat nog nooit gebeurd.quote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je je look lelijk aan open halen.
Ik had van dat scherpe spachtelputz op de muur bij de trap. Dus als ik wankel de trap op ging en steeds tegen die muur aan kwam dan gaf ik mezelf ook gelijk een grondige scrub.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat had dus niemand gehoordMaar o wee als ik nog iets op Instagram kijk en per ongeluk het geluid aan zet, dan krijg ik dat de volgende ochtend te horen.
Vast wel, maar dan niet alleen van mij maar ook van eerdere gasten.quote:Op maandag 22 september 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zaten er ook stukjes vel aan de muur?
Vooral makkelijk, want je hoeft je muur niet spiegelglad te maken of enorm strak af te werken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen niet dat er ooit een tijd was dat ze dachten dat dit mooi is ofzo.
Ja lol, zo lang kon ik heul niet douchen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tanden poetsen onder de douche ftw
Wat een fijn idee dat je daar dan naast slaapt. Af en toe laat er dan zo'n schilfertje los en adem je dat in.quote:Op maandag 22 september 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan niet alleen van mij maar ook van eerdere gasten.
Dat scherpe spachtelputz heb ik dus bijna overal. Rotspul.quote:Op maandag 22 september 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik had van dat scherpe spachtelputz op de muur bij de trap. Dus als ik wankel de trap op ging en steeds tegen die muur aan kwam dan gaf ik mezelf ook gelijk een grondige scrub.
Mijn vader heeft het daar op essiehoogte weggeschuurd, met een baksteen
quote:Op maandag 22 september 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan niet alleen van mij maar ook van eerdere gasten.
Daar zijn stoelen voor.quote:Op maandag 22 september 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lol, zo lang kon ik heul niet douchen.
Geen stoeltje onder de douche?quote:Op maandag 22 september 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lol, zo lang kon ik heul niet douchen.
Ik denk eerder praktisch. Het blijft langer mooi dan behang.quote:Op maandag 22 september 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen niet dat er ooit een tijd was dat ze dachten dat dit mooi is ofzo.
Ik kijk ook expres niet naar het matras.quote:Op maandag 22 september 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een fijn idee dat je daar dan naast slaapt. Af en toe laat er dan zo'n schilfertje los en adem je dat in.
HOI GER. HEB JIJ EEN STOELTJE IN JE DOUCHE?quote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen stoeltje onder de douche?
Ughquote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scherpe spachtelputz heb ik dus bijna overal. Rotspul.
Ik heb een bankjequote:Op maandag 22 september 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
HOI GER. HEB JIJ EEN STOELTJE IN JE DOUCHE?
Auwquote:Op maandag 22 september 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier weleens als ik m'n jas aantrek dat ik met een hand langs de muur raus, dat kost me soms het vel op een knokkel.
Daar moet je eigenlijk met zo'n speciale lamp ("Man3, daar word ik niet vrolijk van!") naar kijken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk ook expres niet naar het matras.
VERWARMING ER IN LATEN LEGGEN DANquote:Op maandag 22 september 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een bankjeMaar dat is natuursteen en koud dus daar wil je liever niet op zitten.
quote:
Ik zat al. Dat was ook te zwaar.quote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen stoeltje onder de douche?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, klopt. Je hebt gelijkquote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Dan ben je toch extra gemotiveerd om het goed te willen onderhouden.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al. Dat was ook te zwaar.
En daarna stortte ik weer op bed om te drogen.Awww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het altijd wel beetje oudbollig.quote:Op maandag 22 september 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk eerder praktisch. Het blijft langer mooi dan behang.
Nu wil ik nooit meer ergens naartoe.quote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moet je eigenlijk met zo'n speciale lamp ("Man3, daar word ik niet vrolijk van!") naar kijken.
[..]
[..]
En daarna stortte ik weer op bed om te drogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
[..]
[..]
En daarna stortte ik weer op bed om te drogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
quote:
quote:
[..]
[..]
En daarna stortte ik weer op bed om te drogen.KnuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps :9
Mensen denken noot naquote:Op maandag 22 september 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen gewoon niet nadenken over bacillen enzo. Je maakt alleen jezelf gek.
[..]
[..]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
quote:
Waarom zou dat impact hebben op motivatie?quote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Dan ben je toch extra gemotiveerd om het goed te willen onderhouden.
Doorweekt welpjequote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Essie als een naakte zeester op haar buik op haar bed om te drogen aan de lucht.
Het was een super spannend berichtje wat ik even moest laten uitprinten omdat ik zelf geen word op mijn telefoon heb/had (fiks dat zo even):quote:
quote:
quote:
handdoek op bed, daar op gaan liggen en dan een handdoek over doen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Essie als een naakte zeester op haar buik op haar bed om te drogen aan de lucht.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Best accuraatquote:
Precies, gewoon niet denken aan dat er andere mensen hebben lopen seksen op dat bed.quote:Op maandag 22 september 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen gewoon niet nadenken over bacillen enzo. Je maakt alleen jezelf gek.
Dat doen mensen ook in zwembaden en bubbelbaden e.d.quote:Op maandag 22 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet denken aan dat er andere mensen hebben lopen seksen op dat bed.
Ja weet niet eigenlijk, ook niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou dat impact hebben op motivatie?
quote:Op maandag 22 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet denken aan dat er andere mensen hebben lopen seksen op dat bed.
De vragendokter op Instagram is een campagne begonnen voor mensen met PC/ME/ellende om ze zichtbaarder te maken, had je dat gezien?quote:Op maandag 22 september 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Best accuraat
Gelukkig was het toen zomer
En gelukkig ligt dat alweer 3 jaar achter me![]()
Al die incontinente bejaarden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doen mensen ook in zwembaden en bubbelbaden e.d.
En de kinderen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die incontinente bejaarden.
Ja niet lullig bedoeld verder, maar jij rookt nog steeds ondanks je handquote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet eigenlijk, ook niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
ga morgen lekker door de koeien- en paardenstront wandelenquote:Op maandag 22 september 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon niet meer naar buiten gaan tenzij in een bubbel.
Vanochtend nog een hondendrol opgeruimdquote:Op maandag 22 september 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga morgen lekker door de koeien- en paardenstront wandelen
Is dat die Jojanneke Kant?quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vragendokter op Instagram is een campagne begonnen voor mensen met PC/ME/ellende om ze zichtbaarder te maken, had je dat gezien?
Drie keer een like gegeven p.o.quote:Op maandag 22 september 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld verder, maar jij rookt nog steeds ondanks je handHet is gewoon heel moeilijk voor mensen om hun gedrag te veranderen.
En motivatie alleen is niet genoeg ook, da's vooral voor het beginnen van een gewoonte. Het vasthouden is een ander verhaal.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet eigenlijk, ook niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Volgens mij welquote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Drie keer een like gegeven p.o.
Vraag me wel af of je ook drie keer dan die melding krijgt.
Dit zijn wel wijze woorden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En motivatie alleen is niet genoeg ook, da's vooral voor het beginnen van een gewoonte. Het vasthouden is een ander verhaal.
quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Op een gegeven moment is wilskracht gewoon op. Je moet dus andere manieren zien te vinden dan wilskracht om iets wel of niet te doen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En motivatie alleen is niet genoeg ook, da's vooral voor het beginnen van een gewoonte. Het vasthouden is een ander verhaal.
1 keertjequote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Drie keer een like gegeven p.o.
Vraag me wel af of je ook drie keer dan die melding krijgt.
Dit heb ik heel vaakquote:
trustequote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
van dat frituren in de zon word je altijd zo moe
Ja, en daar heb ik dus geen werkend systeem voor. Verdomme.quote:Op maandag 22 september 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is wilskracht gewoon op. Je moet dus andere manieren zien te vinden dan wilskracht om iets wel of niet te doen.
ah joh dat kan morgen ook bestquote:
en daar heeft Nizno geen moeite mee om te doenquote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Heb ook vaak dat ik misklik en dat ie dan een TR opent
En dat heb ik ook met quoten of een post wijzigen.
En soms dien ik dan per ongeluk een TR in
En dan mag @:nizno die weer afvinken
Denk al, waarom zie ik zoveel TR's staan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
dat gebeurt mij ook nog wel eens.quote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Ja zij geeft ook geaccrediteerde bijscholing voor huisartsen daaroverquote:
Check. Al zie ik het meestal voor ik 'm daadwerkelijk indien.quote:Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurt mij ook nog wel eens.
Ik ben ook even door de wilskracht heen om allerlei gezonde dingen te doen na de relatiebreuk. Maar even uitrusten en kijken hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder forceren/wilskracht.quote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik dus geen werkend systeem voor. Verdomme.
ja, daadwerkelijk indienen heb ik volgens mij ook nog niet gedaan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Al zie ik het meestal voor ik 'm daadwerkelijk indien.
Gewoon een discussie beginnen over mannen vs vrouwenquote:Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
Het is wel vaak op maandag dat ik zin heb in een relletje.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Al zie ik het meestal voor ik 'm daadwerkelijk indien.
Ja ik dus welquote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daadwerkelijk indienen heb ik volgens mij ook nog niet gedaan.
Oh dit heb ik echt nooit.quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben ook even door de wilskracht heen om allerlei gezonde dingen te doen na de relatiebreuk. Maar even uitrusten en kijken hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder forceren/wilskracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |