SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hier ben ik er met een middagje wel doorheen. Moet alleen even kijken wanneer ze de container op komen halen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat staat hier voor volgend weekend op het programma. Heb nog best wat te doen. Het sneeuwt al in de bergen dus is langzaam tijd.
Hmmquote:Op zondag 21 september 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is de liefde die hij moet vinden terwijl hij het programma kijkt.
De Zwanenprinses?quote:
De herfst begint morgen om 20:19 uur pas!quote:Op zondag 21 september 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht de herfst is vandaag begonnen! Kan m'n herfstvlaggetje de tuin in![]()
![]()
Inb4 naar buiten rennen in pyjama om 'm snel naar binnen te halen in de regen @:budapestenaar
Noted. Hou m'n vlaggetje nog 23u en 3 minuten binnen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
De herfst begint morgen om 20:19 uur pas!
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?quote:Op zondag 21 september 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens naar bed. Voel me helemaal leeg
Zo hoort het!quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noted. Hou m'n vlaggetje nog 23u en 3 minuten binnen.
Nachtje aan de lader.quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?
Ja die wordt door Ruigbaard in een zwaan verandert. Overdag is ze een zwaan maar in de manenschijn wordt ze weer prinses. En ze heet Odette.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?
Dit sprookje heb ik gemist in het sprookjesbosquote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wordt door Ruigbaard in een zwaan verandert. Overdag is ze een zwaan maar in de manenschijn wordt ze weer prinses. En ze heet Odette.
En Prins Derek is verliefd op haar en is naar haar op zoek, maar hij schiet haar bijna neer met pijl en boog omdat hij haar natuurlijk niet als zwaan herkent.
Verrassend leuke filmquote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wordt door Ruigbaard in een zwaan verandert. Overdag is ze een zwaan maar in de manenschijn wordt ze weer prinses. En ze heet Odette.
En Prins Derek is verliefd op haar en is naar haar op zoek, maar hij schiet haar bijna neer met pijl en boog omdat hij haar natuurlijk niet als zwaan herkent.
Is niet van Disneyquote:Op zondag 21 september 2025 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit sprookje heb ik gemist in het sprookjesbos
Jaaaquote:
Ohjaquote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het sprookjesbos toch ook niet?
Annabelle leek me niet zo'n film voor jouquote:Op zondag 21 september 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
1 van mijn favoriete films vroeger
En Annabel
En Oliver & co
Ik bedoel dezequote:Op zondag 21 september 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Annabelle leek me niet zo'n film voor jou
Staat Oliver & Co eigenlijk wel op Disney+?
Dit.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Totaal geen zin om morgen weer aan het werk te gaan.
Extra vrijdag dag nemen danquote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Deze echt zovaak gezienquote:
Wat een verschrikkelijk verhaalquote:Op zondag 21 september 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze echt zovaak gezien
Gaat over bosdiertjes, en dan is er een tankwagen die per ongeluk giftige stof lekt. En dan gaat een deel van de diertjes dood, en een van de kleintjes wordt erg ziek.
En dan gaan ze (3 kinder bosdiertjes) opzoek naar een specifiek kruidplantje om haar weer beter te maken.
Maar dan moeten ze heel ver en ook dwars door menselijk gebied enzo.
En ook door een bouwterrein. En de hijskranen en graafmachines noemen ze "gele draken”
Ja het is totaal niet zoetsappig en echt megaspannend.quote:Op zondag 21 september 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk verhaal
Wanneer?quote:Op zondag 21 september 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Duurt nog even voordat ik op workation kan
Waar ga je heen? En wat erbij?quote:Op zondag 21 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb in December even een korte vakantie. Ook wel zin in.
Morgen een dagje niks. Dat zou kunnen werken.quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Berlijn. Radiohead.quote:Op zondag 21 september 2025 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En wat erbij?
Heb ook zin in december, 2x 2 weken vakantie.quote:Op zondag 21 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb in December even een korte vakantie. Ook wel zin in.
Ja spoilerquote:Op zondag 21 september 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is totaal niet zoetsappig en echt megaspannend.
Niet geschikt voor de echte kleintjes
Maar op het einde redden ze dat kleintje wel.
Maar de zomervakantie is net voorbijquote:Op zondag 21 september 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 3 weken werken en dan heb ik drie weken vakantie, maar ik blijf in Eindje. Misschien nog dagtripjes oid..
Maar het nadeel is, dat er dan ook schoolvakanties zijn. Dus dierentuinen en pretparken liever niet..
Ik tussen kerst en oud op nieuw ook nog. Lekker hutje op de hei zonder vuurwerk.quote:Op zondag 21 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook zin in december, 2x 2 weken vakantie.
Ditquote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Ja het blijft wel een kinderfilmquote:
Die stad heb ik nou eigenlijk helemaal niks mee, heb altijd het idee dat ik dat ik niet tussen de mensen daar pas.quote:
Dat heb ik overalquote:Op zondag 21 september 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die stad heb ik nou eigenlijk helemaal niks mee, heb altijd het idee dat ik dat ik niet tussen de mensen daar pas.
Ik ben er 1 keer geweest. Ik pas er ook niet tussen want Berlijn is hip en ik niet. Maar de historie is wel interessant.quote:Op zondag 21 september 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die stad heb ik nou eigenlijk helemaal niks mee, heb altijd het idee dat ik dat ik niet tussen de mensen daar pas.
samequote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet hetquote:Op zondag 21 september 2025 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de zomervakantie is net voorbij
1x geweest. Vind het wel een mooie stad. Al zaten wij in het oosten. Heel veel gezien toenquote:Op zondag 21 september 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Berlijn is ook veel te hip voor mij tegenwoordig.
Unter den Linden??quote:Op zondag 21 september 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1x geweest. Vind het wel een mooie stad. Al zaten wij in het oosten. Heel veel gezien toen
Nee, ergens andersquote:
Mooi is nou niet per se het etiketje dat ik op Berlijn zou plakkenquote:Op zondag 21 september 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1x geweest. Vind het wel een mooie stad. Al zaten wij in het oosten. Heel veel gezien toen
Smaken mogen verschillenquote:Op zondag 21 september 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi is nou niet per se het etiketje dat ik op Berlijn zou plakken
Nee ik ook niet, zoveel mooiere steden. Alleen al in Duitsland. Het is wel een interessante stad, zoals je zei.quote:Op zondag 21 september 2025 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi is nou niet per se het etiketje dat ik op Berlijn zou plakken
Reminds me: ik wil een keer naar Dresdenquote:Op zondag 21 september 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zoveel mooiere steden. Alleen al in Duitsland. Het is wel een interessante stad, zoals je zei.
Die spin gaat op insecten jagen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:57 schreef Ama het volgende:
Er zit hier enorme spin en die heb ik naar beneden gehaald en nu gaat mijn kat slapen en is die spin nog ergens. Iemand een kat hebben?
Ja dat zal best maar deze is te groot om in huis te mogen blijven leven.quote:Op zondag 21 september 2025 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die spin gaat op insecten jagen.
Land van Laaf.quote:Op zondag 21 september 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke plek op de wereld zou jij nou helemaal in passen denk je? Er moet toch íets zijn.
Nadat hij meerdere waarschuwingen negeerde met een vuurwapen in zijn handen en wou wegrennen bij een restaurant waar allemaal mensen waren. Moest hij dood? Nee maar heel handig was dat niet om te doen als je wil blijven leven.quote:Op zondag 21 september 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
15-jarige doodgeschoten na jatten van fatbike.
Rendac materiaal @Zipportalquote:Op zondag 21 september 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nadat hij meerdere waarschuwingen negeerde met een vuurwapen in zijn handen en wou wegrennen bij een restaurant waar allemaal mensen waren. Moest hij dood? Nee maar heel handig was dat niet om te doen als je wil blijven leven.
Ik vind het vooral triest dat je op je 15e zo verknipt kan zijn.
slaapzequote:Op zondag 21 september 2025 23:27 schreef Ama het volgende:
Nou de vibe is wel weg nu ik die spin kwijt ben dus ik ga maar slapen.
triest is dat gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 22 september 2025 05:53 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, ik heb een beer gevangenEen masturbeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja heb dat verhaal gelezen. Nou opgeruimd staat netjes wat mij betreft. Een 15-jarige crimineel die met een vuurwapen loopt te zwaaien en dan ook nog eens de bevelen van de politie niet opvolgt.. wordt weer zo iemand die de staat klauwen met geld gaat kosten. Mis je niks aanquote:Op zondag 21 september 2025 23:13 schreef CherryLips het volgende:
15-jarige doodgeschoten na jatten van fatbike.
Eens hiermee.quote:Op maandag 22 september 2025 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb dat verhaal gelezen. Nou opgeruimd staat netjes wat mij betreft. Een 15-jarige crimineel die met een vuurwapen loopt te zwaaien en dan ook nog eens de bevelen van de politie niet opvolgt.. wordt weer zo iemand die de staat klauwen met geld gaat kosten. Mis je niks aan
ik moest er wel even aan wennen dat het donker wasquote:
een goeie 17 tot 21 graden in huisquote:Op maandag 22 september 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat.
Alle warmte van het weekend is alweer m'n huis uit
Op kantoor gaat de "centrale verlichting" pas om 8 uur aan. Jammer dat mijn kantoor daar bijna uitsluitend gebruik van maakt. In de winter zit ik dan af en toe in het donkerquote:Op maandag 22 september 2025 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest er wel even aan wennen dat het donker was
Dit is een vraag die je helemaal niet kunt beantwoorden zonder de precieze situatie te kennen en de afweging die de agenten hebben moeten maken.quote:Op zondag 21 september 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nadat hij meerdere waarschuwingen negeerde met een vuurwapen in zijn handen en wou wegrennen bij een restaurant waar allemaal mensen waren. Moest hij dood? Nee maar heel handig was dat niet om te doen als je wil blijven leven.
Ik vind het vooral triest dat je op je 15e zo verknipt kan zijn.
Eens.quote:Op maandag 22 september 2025 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb dat verhaal gelezen. Nou opgeruimd staat netjes wat mij betreft. Een 15-jarige crimineel die met een vuurwapen loopt te zwaaien en dan ook nog eens de bevelen van de politie niet opvolgt.. wordt weer zo iemand die de staat klauwen met geld gaat kosten. Mis je niks aan
het was vooral buiten even schrikken omdat ik 3 weken lang niet zo vroeg mn bed uit ben gekomenquote:Op maandag 22 september 2025 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor gaat de "centrale verlichting" pas om 8 uur aan. Jammer dat mijn kantoor daar bijna uitsluitend gebruik van maakt. In de winter zit ik dan af en toe in het donker
quote:Op maandag 22 september 2025 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
een goeie 17 tot 21 graden in huis
Handig wel.quote:Op maandag 22 september 2025 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor gaat de "centrale verlichting" pas om 8 uur aan. Jammer dat mijn kantoor daar bijna uitsluitend gebruik van maakt. In de winter zit ik dan af en toe in het donker
Mijn favoriete collega heeft altijd vakantie. Het is dan ook de hond.quote:Op maandag 22 september 2025 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Favo collega op vakantieWorden lange dagen.
quote:Op maandag 22 september 2025 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Favo collega op vakantieWorden lange dagen.
Die weduwe was nog de meest verstandige op het podium.quote:Op maandag 22 september 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik vernomen dat er een aantal Amerikanen zijn die alles van de hand doen omdat de "Rupture" morgen of overmorgen gaat plaats vinden.
Dat is verzonnen ding uit 1800 zoveel van een of andere gek die gezegd heeft dat Jezus terug komt op aarde en dan alle ware Christenen mee neemt naar de hemel.
U snapt natuurlijk dat de mensen die geloven in de rupture niet dezelfde mensen zijn die mee gaan.
Ik zag nog een stukje weduwe Charlie Kirk en het spektakel daaromheen. Dat land is echt knettergek.
Ja ik mis mijn collegaatje ook welquote:Op maandag 22 september 2025 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb gelukkig altijd 2-3 collega's waar we het als groep goed mee kunnen vinden, maar toch is het jammer als er één iemand op vakantie is o.i.d.
Die van het handjesvrijen in de lift?quote:Op maandag 22 september 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis mijn collegaatje ook wel
Daar is niets stiekem aan hoor. Je staat op een lijst van pakketbezorgers genaamd: "Klanten waarvoor wij verstoppertje spelen met de pakketten"quote:Op maandag 22 september 2025 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt erop dat het helemaal van DHL af gaat hangen of mijn pakketje niet stiekem toch nog vandaag komt![]()
quote:Trump hint op belangrijke persconferentie en spreekt van ‘antwoord op autisme’
De Amerikaanse gezondheidsautoriteiten willen het publiek gaan waarschuwen dat gebruik van paracetamol in de vroege zwangerschap het risico op autisme bij hun kinderen kan vergroten, melden ingewijden aan The Washington Post.
...
„Ik denk dat we een antwoord op autisme hebben gevonden”, zei Trump. „Het wordt een van de belangrijkste persconferenties die ik ooit heb gehouden.”
Dit is echt een sitcom aan het worden.quote:
En dan vragen mensen nog waarom ik niet zo zit te wachten op een bezoekje aan de VS op het moment.quote:
Dat impliceert dat het grappig is.quote:Op maandag 22 september 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is echt een sitcom aan het worden.
"Tonight In America!"
is de com van communisme.quote:Op maandag 22 september 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het grappig is.
Dat is het bijna wel. Want zoiets verzin je toch echt niet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het grappig is.
Ik ook niet, wacht nog wel een paar jaar.quote:Op maandag 22 september 2025 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan vragen mensen nog waarom ik niet zo zit te wachten op een bezoekje aan de VS op het moment.
quote:Op maandag 22 september 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze het terugdraaien en iedereen genezen
Gewoon even kijken wat je verder nog in het nachtkastje hebt liggen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Paracetamol dat autisme veroorzaakt, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord.
En waardoor komt ADHD dan? En dyslexie? En dyscalculie?
Gewoon meteen aan de morfine.quote:Op maandag 22 september 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
Vrouwen kunnen dus straks geen paracetamol meer gebruiken tijdens hun zwangerschap. Voordat dit fabeltje uit de wereld is, zijn we weer twintig jaar verder.
Ho ho, ook dat niet. Daar komen immers geen babietjes van.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen mogen straks niets meer slikken behalve zaad
Het erge nog is dat dit klopt ookquote:Op maandag 22 september 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
Vrouwen kunnen dus straks geen paracetamol meer gebruiken tijdens hun zwangerschap. Voordat dit fabeltje uit de wereld is, zijn we weer twintig jaar verder.
Neusspray, hooikoortspilletjes. Zoietsquote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Paracetamol dat autisme veroorzaakt, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord.
En waardoor komt ADHD dan? En dyslexie? En dyscalculie?
Dit lijkt me ook een heel slecht plan als je een lieve roze baby wenst.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen mogen straks niets meer slikken behalve zaad
Vergeet de vaccins niet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neusspray, hooikoortspilletjes. Zoiets
quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, ook dat niet. Daar komen immers geen babietjes van.
Gewoon de schuld geven aan seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Of het gebruik van anticonceptiepillen in het verleden zorgen er voor dat ze ADHD krijgen
Is het dan God die het dan als straf geeft ofzo? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 22 september 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de schuld geven aan seks voor het huwelijk.
M'n range gezichtsuitdrukkingen:quote:Op maandag 22 september 2025 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kan Thierry Baudet hier ook minister van Volksgezondheid worden zodat we alle autisten kunnen genezen![]()
Scheelt weer dingen honderdveertig keer dingen uitleggen aan iemand wiens gezicht niet beweegt.
En daarna aan anticonceptie. We gaan gewoon terug naar de middeleeuwen kennelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de schuld geven aan seks voor het huwelijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 22 september 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het dan God die het dan als straf geeft ofzo? Of hoe moet ik dat zien?
Anticonceptie was toch al in de ban?quote:Op maandag 22 september 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarna aan anticonceptie. We gaan gewoon terug naar de middeleeuwen kennelijk.
Ik wacht op de terugkomst van aderlatingen en heksbeschuldigingen. Of wacht dat laatste wordt als weer gedaan alleen op een andere manier (hoi Geert)quote:Op maandag 22 september 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarna aan anticonceptie. We gaan gewoon terug naar de middeleeuwen kennelijk.
Oh ja, het is soms ook moeilijk te volgen hoe idioot de situatie al is.quote:Op maandag 22 september 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anticonceptie was toch al in de ban?
Oh, zou een aderlating het medicijn tegen autisme zijn?quote:Op maandag 22 september 2025 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op de terugkomst van aderlatingen en heksbeschuldigingen. Of wacht dat laatste wordt als weer gedaan alleen op een andere manier (hoi Geert)
quote:Op maandag 22 september 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Softenon was wel ooit een wereldwijde ramp, kreeg je allemaal van die vieze baby's met maar een armpje of zo.
Alsof er niet-vieze baby's zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 09:23 schreef UitStraling het volgende:
Softenon was wel ooit een wereldwijde ramp, kreeg je allemaal van die vieze baby's met maar een armpje of zo.
Bloedvergieten is altijd het antwoord als ik sommige mag geloven.quote:Op maandag 22 september 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zou een aderlating het medicijn tegen autisme zijn?
Daarom, gewoon full circle dit.quote:Op maandag 22 september 2025 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bloedvergieten is altijd het antwoord als ik sommige mag geloven.
Als je het maar lang genoeg doet...quote:Op maandag 22 september 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zou een aderlating het medicijn tegen autisme zijn?
Oeh en dan terugkomen als autistische gay die zo goed kan maskeren dat hetero witte mannen daar nog ongemakkelijker van worden?quote:Op maandag 22 september 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Of gewoon naar een heropvoedingskamp, samen met de gays.
Er moet toch een land zijn voor de gekken anders hebben wij er last van.quote:Op maandag 22 september 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat land is echt knettergek geworden
Sneue mannetjes kunnen zich altijd nog aansluiten in Afganistanquote:Op maandag 22 september 2025 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet toch een land zijn voor de gekken anders hebben wij er last van.
Only in...quote:Op maandag 22 september 2025 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet toch een land zijn voor de gekken anders hebben wij er last van.
daar is het me te warmquote:Op maandag 22 september 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sneue mannetjes kunnen zich altijd nog aansluiten in Afganistan
Misschien helpt paracetamol ook tegen mannenhaat?quote:Op maandag 22 september 2025 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
De hoepels waar sneue mannetjes doorheen springen om hun ego te boosten en andere mensen te onderdrukken is echt
Nee al geprobeerdquote:Op maandag 22 september 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien helpt paracetamol ook tegen mannenhaat?
Alsof alle mannen onfatsoenlijk zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige dat helpt tegen mannenhaat is als alle mannen zich eens fatsoenlijk gingen gedragen, maar aangezien dat moeilijk is, wordt mannenhaat nooit genezen.
Jij bent fatsoenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof alle mannen onfatsoenlijk zijn.
Ja @Haagsquote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige dat helpt tegen mannenhaat is als alle mannen zich eens fatsoenlijk gingen gedragen, maar aangezien dat moeilijk is, wordt mannenhaat nooit genezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wel.quote:Op maandag 22 september 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof alle mannen onfatsoenlijk zijn.
Dus niet alle.quote:Op maandag 22 september 2025 09:40 schreef TaMieke het volgende:
Als we dan ook de slechte humor konden fixen
[..]
Veel wel.
Misschien gedragen mannen zich wel onfatsoenlijk om types zoals jijzelf?quote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijkt wel of er overal werkzaamheden zijn. Hier in de buurt ook al op veel plekken.quote:Op maandag 22 september 2025 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kruising afgezet, vanwege werkzaamheden. De komende twee maanden.Straks maar eens kijken hoe ik de komende tijd dan moet gaan omrijden.
Tuurlijk jaquote:Op maandag 22 september 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gedragen mannen zich wel onfatsoenlijk om types zoals jijzelf?
Ah ja, victimblaming, typisch.quote:Op maandag 22 september 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gedragen mannen zich wel onfatsoenlijk om types zoals jijzelf?
De halve stad ligt de komende maanden open hier.quote:Op maandag 22 september 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel of er overal werkzaamheden zijn. Hier in de buurt ook al op veel plekken.
Thuiswerkgenotquote:Op maandag 22 september 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De halve stad ligt de komende maanden open hier.![]()
Misschien maar wat minder naar kantoor gaan.
De Epstein filesquote:
Een stoel?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek trouwens zo'n ding dat je in hotelkamers tegen de deur kunt zetten om mensen buiten te houden.
Bezemsteel? Leopard 2? Iets ertussenin?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek trouwens zo'n ding dat je in hotelkamers tegen de deur kunt zetten om mensen buiten te houden.
Een lijk?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Dit is totale omdraaionzin natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, victimblaming, typisch.
Zo'n wigvormige deurstop?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat van jou ja.quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is totale omdraaionzin natuurlijk.
Ruime hotelkamer wel.quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezemsteel? Leopard 2? Iets ertussenin?
hier is in mijn afwezigheid weinig veranderd zie ikquote:
wordt ook lastig in de liftquote:
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.quote:Op maandag 22 september 2025 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is in mijn afwezigheid weinig veranderd zie ik
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.htmlquote:Een Nederlander is in Thailand opgepakt, omdat hij had geprobeerd een geldautomaat te stelen, melden lokale media. De man sleepte de automaat mee achter een pick-up in de noordoostelijke stad Khon Kaen. Hij werd al na 20 meter aangehouden.
...
Aan de diefstal zou een ruzie met zijn 37-jarige Thaise vrouw voorafgegaan zijn, melden de lokale media op basis van de politie.
De Nederlander zou haar ongeveer 10 miljoen baht (bijna 277.000 euro) hebben gegeven om een restaurantje te openen. Dat was volgens de vrouw niet genoeg, waarna de man uit frustratie de geldautomaat zou hebben gestolen.
Waarom hoor ik nu een gnorf.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.
Misschien is BB wel die Thaise vrouw.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo gaat het misschien ook met jou in de toekomst, maar dan met de rollen van de man en de vrouw omgedraaid.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.html
of zo'n ding? https://www.bol.com/nl/nl(...)ts/9300000229383294/quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar zoiets meeneem ja.
Nou ja, je bent zelf ook geen uithangbord voor vrouwen natuurlijk. Zolang jij je zo gedraagt zal er ook vrouwenhaat blijven bestaan.quote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
oh, dat bedoelde ik niet echtquote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.
tijdens de vakantie wel best veel stapjes gezet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
GIANNIBEERTJE hoe gaat het met de stapjes?
STINGquote:
Dagelijks 20 posts dat je mannen haat valt toch helemaal niet te verdedigen, dan heb je psychiatrische problemen puntquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je bent zelf ook geen uithangbord voor vrouwen natuurlijk. Zolang jij je zo gedraagt zal er ook vrouwenhaat blijven bestaan.
Gewoon allemaal samen in bedquote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het jammer dat het wéér een jullie/hullie-geval wordt van mannen vs vrouwen.
Dit verklaart wel wat.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd mooi dat mensen denken dat ik alle mannen haat
Ik werk met bijna alleen mannen
Al mijn vrienden zijn mannen
Ohja wattan?quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit verklaart wel wat.
Dat neemt niet weg dat heel veel mannen een lesje fatsoen kunnen gebruiken?quote:Op maandag 22 september 2025 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks 20 posts dat je mannen haat valt toch helemaal niet te verdedigen, dan heb je psychiatrische problemen punt
Net als veel vrouwen, het zijn net mensen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat heel veel mannen een lesje fatsoen kunnen gebruiken?
Kuthoeren zijn het.quote:Op maandag 22 september 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als veel vrouwen, het zijn net mensen.
Dat is de moderne samenleving nou eenmaal op elk onderwerp.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het jammer dat het wéér een jullie/hullie-geval wordt van mannen vs vrouwen.
Nee, dat lijkt me niet. Ik zie dit scenario wel helemaal voor me: Bal die een restaurantje wil beginnen, een Thai betaalt om het te regelen en dat die dan gaat klagen dat het te weinig is. Bal helemaal op de kast, wil gaan pinnen, dat werkt ook niet en dan probeert ze de hele geldautomaat maar met de scooter mee te nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is BB wel die Thaise vrouw.
Dat komt omdat je hier altijd generaliseert. Als hier mannen zijn die zo over vrouwen zouden doen, zou daar ook wat van gezegd worden. Hier zitten genoeg fatsoenlijke en aardige mannen en die beledig je elke keer met je opmerkingen. Dat hebben ze echt nergens aan verdiend.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
De drie waarbij je niet in hun broekje mag?quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drie waarbij je niet in hun broekje mag?
Ik ben wel zuinig op mijn vingersquote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik overprikkeld.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon allemaal samen in bed
Drie maar?quote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Witte mannen worden gewoon gediscrimineerd.quote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik vragen waar vrouwen bezig zijn met onderdrukken van mannen?
De rest heeft 'ie nog niet geprobeerd.quote:
Ik zal in de toekomst alle uitzonderingen er bij plakkenquote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hier altijd generaliseert. Als hier mannen zijn die zo over vrouwen zouden doen, zou daar ook wat van gezegd worden. Hier zitten genoeg fatsoenlijke en aardige mannen en die beledig je elke keer met je opmerkingen. Dat hebben ze echt nergens aan verdiend.
Ik heb zachte handenquote:Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik overprikkeld.
Ja, ik ben ziedend.quote:Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Witte mannen worden gewoon gediscrimineerd.
Hoe was de vakantie?quote:
Zou gewoon prettig zijn als je iets genuanceerder post hier, en niet elke keer de helft van de users beledigt. Maar dat is blijkbaar heel veel gevraagd.quote:Op maandag 22 september 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst alle uitzonderingen er bij plakken. Wordt compleet onleesbaar, maar dat is niet een mijn probleem.
Pro tip, misschien moet je het woord 'alle' dan zelf ook weglaten.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik alleen mannen post zonder voorzetsels dan krijg ik dezelfde comments. Dus. Tja.quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Pro tip, misschien moet je het woord 'alle' dan zelf ook weglaten.
Ja dat is het.quote:Op maandag 22 september 2025 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou gewoon prettig zijn als je iets genuanceerder post hier, en niet elke keer de helft van de users beledigt. Maar dat is blijkbaar heel veel gevraagd.
Of gewoon je username wijzigen in accuzuur, dat kan ook.quote:Op maandag 22 september 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst alle uitzonderingen er bij plakken. Wordt compleet onleesbaar, maar dat is niet een mijn probleem.
Misschien is 'sommige mannen' een goed idee.quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik alleen mannen post zonder voorzetsels dan krijg ik dezelfde comments. Dus. Tja.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon je username wijzigen in accuzuur, dat kan ook.
Staan we toch weer goed op de kaartquote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo gaat het misschien ook met jou in de toekomst, maar dan met de rollen van de man en de vrouw omgedraaid.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.html
Dit is een realistisch scenarioquote:Op maandag 22 september 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Ik zie dit scenario wel helemaal voor me: Bal die een restaurantje wil beginnen, een Thai betaalt om het te regelen en dat die dan gaat klagen dat het te weinig is. Bal helemaal op de kast, wil gaan pinnen, dat werkt ook niet en dan probeert ze de hele geldautomaat maar met de scooter mee te nemen.
Dan gebruik je bijv. 'sommige' of op z'n minst 'veel'.quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik alleen mannen post zonder voorzetsels dan krijg ik dezelfde comments. Dus. Tja.
Het blijft Fokquote:Op maandag 22 september 2025 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan gebruik je bijv. 'sommige' of op z'n minst 'veel'.
En idd van sommige personen zul je altijd comments krijgen, maar die zijn het dan wellicht ook niet waard om heel serieus te nemen.
Mensen die zo doen zijn bang voor weerwoord.quote:
therethere.gifquote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me altijd enorm aangesproken door die tirades van Muis.
Ik geloof niet dat ik zo in elkaar zit.quote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die zo doen zijn bang voor weerwoord.
Laat gaan joh, is een actquote:Op maandag 22 september 2025 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou gewoon prettig zijn als je iets genuanceerder post hier, en niet elke keer de helft van de users beledigt. Maar dat is blijkbaar heel veel gevraagd.
Één van de weinige dingen die mijn gezicht op een levensechtequote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me altijd enorm aangesproken door die tirades van Muis.
Ik volgende weekquote:
Ik donderdagquote:
Ik heb veel gaatjesquote:Op maandag 22 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik donderdag
En het is nog een martelafspraak ook
Weet niet eens meer waarvoor precies, iets met een vulling die hersteld moet worden. De mondhygiëniste dacht eerst aan en gaatje zelfs. Gelukkig zag de tandarts dat niet zo.
Ik had ook een vulling die hersteld moest wordenquote:Op maandag 22 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik donderdag
En het is nog een martelafspraak ook
Weet niet eens meer waarvoor precies, iets met een vulling die hersteld moet worden. De mondhygiëniste dacht eerst aan en gaatje zelfs. Gelukkig zag de tandarts dat niet zo.
Ik heb gedruppeld en geslapen met oordopjes. Dan is jouw gehoorapparaat geen probleem denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat van de week m'n oren schoonmaken maar nu moet ik dus druppelen en durf ik m'n hoortoestel niet inWeet niet of dat goed gaat met de olijfolie.
Ja duh maar ik weet niet of de techniek daar vrolijk van wordt.quote:Op maandag 22 september 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gedruppeld en geslapen met oordopjes. Dan is jouw gehoorapparaat geen probleem denk ik.
als het na een half uur nog niet gelukt is, denk ik dat er iets kapot isquote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
Er probeert hier iemand al een half uur een scooter te starten. Irritant geluid. Het is ook niet de eerste keer.
Goed punt.quote:Op maandag 22 september 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh maar ik weet niet of de techniek daar vrolijk van wordt.
Ja, die gast is steeds aan het klussen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het na een half uur nog niet gelukt is, denk ik dat er iets kapot is
dit is correctquote:Op maandag 22 september 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zijn alle mensen irritant en stom, behalve diegene die dat niet zijn.
Verwacht wel dat er iets is. Had vorige week ook een aantal dagen ineens kiespijn. Maar goed als dat zo is moet ik later terugkomen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb veel gaatjes
Al moet ik schoonmaak en controle doen, net als Ama.
En dan naar een tandarts hier in de buurt
Dat heeft me meermaals van ellende gered inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat @:rival buiten de stad is gaan wonen.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zijn alle mensen irritant en stom, behalve diegene die dat niet zijn.
Bij mij bloed het soms als ik achterin aan het ragen ben. Is ook zo over. Heel gek.quote:Op maandag 22 september 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht wel dat er iets is. Had vorige week ook een aantal dagen ineens kiespijn. Maar goed als dat zo is moet ik later terugkomen.
Dat heb ik alleen als de mondhygiëniste bezig is geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij bloed het soms als ik achterin aan het ragen ben. Is ook zo over. Heel gek.
Volgens Hans:quote:Op maandag 22 september 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh maar ik weet niet of de techniek daar vrolijk van wordt.
Als je gewoon binnen blijft, heb je dat hoortoestel toch ook niet echt nodig?quote:Op maandag 22 september 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat van de week m'n oren schoonmaken maar nu moet ik dus druppelen en durf ik m'n hoortoestel niet inWeet niet of dat goed gaat met de olijfolie.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
ik haat mannen ook maar sommige mannen zijn toch
Ik ondertitel.quote:Op maandag 22 september 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gewoon binnen blijft, heb je dat hoortoestel toch ook niet echt nodig?
Tja...quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
ik haat mannen ook maar sommige mannen zijn toch
Dat klopt ook ja. Met die sadist die ik nu nog heb.quote:Op maandag 22 september 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als de mondhygiëniste bezig is geweest.
Voelt altijd alsof mijn bek is mishandeld.quote:Op maandag 22 september 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt ook ja. Met die sadist die ik nu nog heb.
De mijne prikte met dat haakje in mijn tong. Week last van gehad.quote:Op maandag 22 september 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Voelt altijd alsof mijn bek is mishandeld.
"Hou die lap eens stil, verdorie"quote:Op maandag 22 september 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne prikte met dat haakje in mijn tong. Week last van gehad.
Oh dat is wel matig.quote:Op maandag 22 september 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne prikte met dat haakje in mijn tong. Week last van gehad.
Volgens ChatGPT moet ik 12 uur wachten met indoenquote:Op maandag 22 september 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens Hans:
Een hoorapparaat is gemaakt van duurzame materialen. Wees voorzichtig met bijvoorbeeld parfum, maar ook haarlak, olie of zonnebrandcrčme. Deze producten kunnen het materiaal van uw hoorapparaat aantasten en de werking beīnvloeden.
Lekker stil om je heen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT moet ik 12 uur wachten met indoen
Hmm, om 20u druppels erin dan?quote:Op maandag 22 september 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In zijn beste Nederlands.quote:Op maandag 22 september 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Hou die lap eens stil, verdorie"
Ja, klein sneetje.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt ook ja. Met die sadist die ik nu nog heb.
Je bepaald zelf hoeveel werk zij moeten verrichten tijdens de behandeling. Dat is je strafquote:Op maandag 22 september 2025 10:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Voelt altijd alsof mijn bek is mishandeld.
Ik heb vanmorgen gedruppeld, moest drie keer per dagquote:Op maandag 22 september 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, om 20u druppels erin dan?
WE ZULLEN WAT HARDER VOOR JE PRATEN GERquote:Op maandag 22 september 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel m'n gebit kan hebben is ook vooral hoe ik afgebakken ben, de een heeft nu eenmaal een sterker gebit dan de ander.quote:Op maandag 22 september 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Je bepaald zelf hoeveel werk zij moeten verrichten tijdens de behandeling. Dat is je straf
Gewoon tandsteen verwijderen. Meer niet.quote:Op maandag 22 september 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Je bepaald zelf hoeveel werk zij moeten verrichten tijdens de behandeling. Dat is je straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |