SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De bossen zijn voor de wolven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht een t shirt
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb eindelijk een datum voor mijn ingreep en dat is 2 oktober om 9:30 's ochtends.
En voor vrouwen zoals ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bossen zijn voor de wolven.
jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer terug. Voel je het?
Waar voel je het?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
wat heb je allemaal gedaan?
Mijn knieoefening. leg press, arm strek oefening (geen idee hoe die heet). Dan nog roeimachine en afleveiring 5 van Start to Run (24 minuten lopen en wandelen afgewisseld).quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
Veel spierpijn nu? Of heb je dat lekkere gevoel van na het sporten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
WarmEuphoria.quote:
Ohja het is idd helemaal niet koud. Net vorigr week die hordeur van het kozijn gehaald maar goed volgens mij is vandaag ook wel een uitzondering.quote:
spannend!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb eindelijk een datum voor mijn ingreep en dat is 2 oktober om 9:30 's ochtends.
Jup, even wennen. Is ook beetje benauwd vind ik.quote:
Ben niet zo van warmtequote:
Ja, ook benauwd. En nu gaat het een beetje regenen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, even wennen. Is ook beetje benauwd vind ik.
[..]
Ben niet zo van warmte
Wat gaan ze eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben blij dat het om 9:30 's ochtends al is want dan hoef je er niet de halve dag tegen aan te hikken.
Mijn halve of hele middelvinger gaat eraf. Ze kunnen pas zien bij het opensnijden hoe erg het is en hoeveel er dus af moet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat gaan ze eigenlijk doen?
Denk dat ik dat gemist heb of ben vergeten![]()
oh wowquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knieoefening. leg press, arm strek oefening (geen idee hoe die heet). Dan nog roeimachine en afleveiring 5 van Start to Run (24 minuten lopen en wandelen afgewisseld).
ja heb wel een beetje spierpijn. ik doe die dingen namelijk nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel spierpijn nu? Of heb je dat lekkere gevoel van na het sporten?
Oh start to run, dat vind ik echt een goed programma. Zo ben ik ooit begonnen met hardlopen, werkte goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knieoefening. leg press, arm strek oefening (geen idee hoe die heet). Dan nog roeimachine en afleveiring 5 van Start to Run (24 minuten lopen en wandelen afgewisseld).
Spannend ... ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat 🤗🥰quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ja, zeker goed programma. Daarom daar ook weer mee begonnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh start to run, dat vind ik echt een goed programma. Zo ben ik ooit begonnen met hardlopen, werkte goed
Wel fijn dat jij dan straks ook kunt hardlopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb wel een beetje spierpijn. ik doe die dingen namelijk niet
Vraag me af of de muziek af en toe vernieuwd wordt, dat was het enige minpuntje toen. Vond de muziek.. meh.. en er was geen andere versie zeg maar met andere muziek.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zeker goed programma. Daarom daar ook weer mee begonnen.
nee, waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
kijken jullie welles mannen volleybal?👀
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij dan straks ook kunt hardlopen.
Kunnen we een hardloopgroepje beginnen en door foqueville lopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij dan straks ook kunt hardlopen.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Ik heb nog een oude versie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me af of de muziek af en toe vernieuwd wordt, dat was het enige minpuntje toen. Vond de muziek.. meh.. en er was geen andere versie zeg maar met andere muziek.
Goed plan!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen we een hardloopgroepje beginnen en door foqueville lopen.
nee, als het volleyballende mannen zijn (wat logisch lijkt gezien je vraag), hoef ik dat niet aan te klikken..quote:
hmmquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als het volleyballende mannen zijn (wat logisch lijkt gezien je vraag), hoef ik dat niet aan te klikken..
Soms heel soms.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
Kijk je het puur voor de sport?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
misschien voor de vrouwen dan interessanter
ik kijk het nooit maar dacht misschien na het zien van die reel dat ik er misschien mee moet beginnen ja🤔quote:
Ik kijk het ook maar zelden. Ik volleybal zelf graag, maar het op tv kijken vind ik dan toch minder interessant. Beach volleybal vind ik ook wat leuker dan zaalvolleybal om te kijken (of dat nu mannen of vrouwen is maakt verder niks uit).quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
misschien voor de vrouwen dan interessanter
Volgens mij behoorlijke buien voorspeld... Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ook benauwd. En nu gaat het een beetje regenen.
ga je haar inwrappen met folie?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog even liggen en over een uurtje richting Ama.
Ja, hier nu wel goed aan het regenen. Ik was net op tijd thuis.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens mij behoorlijke buien voorspeld... Ben benieuwd.
quote:We staan vanavond voor de deur tussen 16.00 - 21.30 uur
Wel netjes dat ie voor ervoor en erna een badjas sponsort dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je haar inwrappen met folie?
Neequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel netjes dat ie voor ervoor en erna een badjas sponsort dan.
misschien hoort dat bij de servicequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kijk het nooit maar dacht misschien na het zien van die reel dat ik er misschien mee moet beginnen ja🤔
Reclinequote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
Brandweerkazerne schoongemaakt, fiets gepoetst, en nu lekker in de tuin liggen met een podcast
De anderen wilden het gewoon niet snappen, Bal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het snapt geloof ik
fiets maken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets ophangen, iets verven, iets in elkaar zetten, eten koken en in bakjes invriezen?
Nee, dat laat ik thuis.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond het toch vrij duidelijk allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
De anderen wilden het gewoon niet snappen, Bal.
gaat ze je de badjas showen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik thuis.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerliedepeerlie dagjequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alle aanvragen voor hulp voor vandaag worden gedeclined verder
Is dit "help 80+ de winter door"?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets ophangen, iets verven, iets in elkaar zetten, eten koken en in bakjes invriezen?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als hij er dan al is misschien wel
Dagje Den Haagquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het programma vandaag? Of lekker niks
Of je ook haar kattenbak even kunt verven als je er toch bent.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, gewoon even gezellig chillen
Huehue.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je ook haar kattenbak even kunt verven als je er toch bent.
Heitje voor een karweitje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeh, nieuw naampjequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cellofaantje heeft een vriendin toch?
Neequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk! Is het bij jullie ook zo'n lekker weer?
Heeft ze al een ander slachtoffer voorquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hmm okequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, gewoon even gezellig chillen
Snel claimen, of bestaat ie al? @cellofaantjequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, nieuw naampje![]()
Heb vriendin maar open relatie
Mooi is dat... Eerst een fijn gevoel geven (wikkelen is best veel werk) en dan dat ook nogquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als er geen folie meegaat dan is het niks voor een karweitje
Heb deze al, hoef niet nog een kloonquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snel claimen, of bestaat ie al? @:cellofaantje
Hoeveel vroeg ze per wikkelsessie?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Zo heeft een ex ooit haar hele huis op laten knappen door een stel Joegoslaven, ze had 20K voordat ze eraan begonnen en 30K achteraf en ze was verslaafd aan bruine bonen met witbrood.
Straks op nu.nl: Verwarde man in Den Haag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Het is bewolkt. Ze voorspellen neerslag. Maar het is wel 22 graden. Dus ik ga maar in zwembroek met een paraplu of zo.
Dat was meer het type kop in het kussen, kont omhoog en ondertussen doorwauwelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel vroeg ze per wikkelsessie?
Ik weet, over het algemeen is het wikkelen als ik met iemand afspreek maar in dit geval niet. En ook geen andere dingen, gewoon even gezellig bij ama langs.quote:
Dat zijn de ergstequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was meer het type kop in het kussen, kont omhoog en ondertussen doorwauwelen.
En hoe lang ben je daarmee samen geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was meer het type kop in het kussen, kont omhoog en ondertussen doorwauwelen.
Zeven jaar maar of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe lang ben je daarmee samen geweest?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even een paling eten en dan middagje vrij
Bij een goede smikkelsessie ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
bij een goede wikkelsessie kan je toch niet doorwauwelen?
kloptquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een goede smikkelsessie ook niet.
Wie ben je eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb deze al, hoef niet nog een kloon
Etto denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk dan?
Paling, lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even een paling eten en dan middagje vrij
Voorheen bondage. En heb monitor nog voor de statsquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk dan?
Ik ken hem al ongeveer sinds dag 1 dat ik hier lid ben. Gewoon een goede vriend die ik via FOK heb leren kennen.quote:
Voor mij is het een goede wikkelsessie als de gewikkelde ervan geniet en even los kan laten, dat is wat ik ermee wil bereiken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
bij een goede wikkelsessie kan je toch niet doorwauwelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
WELK SPEL!?!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
EINDELIJK een spel gevonden waar ik zin in heb. Nu zit ik er zo in, dat ik geen zin meer heb om te gaan werken. Top dit
Ja, echt hè?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Andere mensen laten raden welk spel het is.
Gooien ze haar ook uit een vliegtuig?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
Er zijn zo weer luchtlandingen te zien:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien kunnen we ook een glimp van @:cherrylips opvangen.
Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooien ze haar ook uit een vliegtuig?
Gewoon wat voor jezelf bestellen, dan kijken ze maar hoe je aan het eten bent.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo slecht op mensen die pas op het laatste moment willen zeggen of ze willen eten of niet
Alweer diezelfde vriendin?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo slecht op mensen die pas op het laatste moment willen zeggen of ze willen eten of niet
Nee dat wil ik ook niet maar nu is het bijna 6 uur. als je niet wil eten zeg het dan want dan kan ik zelf iets kiezenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet de eerste prioriteit.
Vond ze eigenlijk dat je meer moet frauderen zodat de gewone Thai er ook iets aan heeft?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben een beetje klaar met haar. Laatste keer dat we gingen eten heeft ze de hele tijd zitten bitchen dat ik fraudeer met mijn visa omdat ik niet naar muay thai gaDat vond ze maar hypocriet omdat ik niet wil frauderen met een onderneming of een werkvisum. Maar ik zei dat dit totaal verschillende dingen zijn met totaal verschillende rechten en plichten. Nou goed vond zij van niet. Uiteindelijk heeft ze het vergeleken met dat ik van een landelijke bank niet steel maar wel van de kleine ondernemer ofzo
![]()
Ik steel helemaal niets. Heb gewoon betaald voor voor het visa en de cursus. Die eigenaar heeft gewoon geld ontvangen terwijl die er niets voor hoefde te doen. Zei ze ja maar dat zien wij niet ( de thai). Ja dan begin je ook een gym![]()
nou goed :p
En nu ben je hangry zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet maar nu is het bijna 6 uur. als je niet wil eten zeg het dan want dan kan ik zelf iets kiezen
Digitale gym beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben een beetje klaar met haar. Laatste keer dat we gingen eten heeft ze de hele tijd zitten bitchen dat ik fraudeer met mijn visa omdat ik niet naar muay thai gaDat vond ze maar hypocriet omdat ik niet wil frauderen met een onderneming of een werkvisum. Maar ik zei dat dit totaal verschillende dingen zijn met totaal verschillende rechten en plichten. Nou goed vond zij van niet. Uiteindelijk heeft ze het vergeleken met dat ik van een landelijke bank niet steel maar wel van de kleine ondernemer ofzo
![]()
Ik steel helemaal niets. Heb gewoon betaald voor voor het visa en de cursus. Die eigenaar heeft gewoon geld ontvangen terwijl die er niets voor hoefde te doen. Zei ze ja maar dat zien wij niet ( de thai). Ja dan begin je ook een gym![]()
nou goed :p
nee ze opperde als eerste dat ik aan een andere thaise vriendin moet vragen of zij mij een workpermit kan verschaffen. Die heeft namelijk een onderneming. En toen zei ik van dat dat geen 'echte' baan is dus dat ik dat niet doe omdat de consequenties groot zijn als je daarmee wordt gepakt. En toen begon ze dus over dat ik niet naar de gym ga terwijl ik wel dat visum heb.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Vond ze eigenlijk dat je meer moet frauderen zodat de gewone Thai er ook iets aan heeft?
ik volg gewoon de regels voor het visum. Heb de cursus, heb het geld op de bank. Dat thailand dat niet verder heeft gedefineerd is niet aan mij :pquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind wel dat ze een punt heeft met het visum. Nu is er weer een rijke blanke die gewoon even visum koopt.
Ja, ze vindt dus dat als je toch al aan het frauderen bent, je ook wel meer kunt frauderen zodat zij (of haar vriendin) er ook iets aan heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze opperde als eerste dat ik aan een andere thaise vriendin moet vragen of zij mij een workpermit kan verschaffen. Die heeft namelijk een onderneming. En toen zei ik van dat dat geen 'echte' baan is dus dat ik dat niet doe omdat de consequenties groot zijn als je daarmee wordt gepakt. En toen begon ze dus over dat ik niet naar de gym ga terwijl ik wel dat visum heb.
Maar goed ik vind die 2 echt niet met elkaar te vergelijken. Ze zei dat ik dankbaar moet zijn dat Thailand zo'n royaal visa heeft bedacht. Maar ik zei haar dat ik niets van Thailand krijg, en dat ik gewoon heb betaald waarop zij zei van ja maar dat zie ik niet, als in dat zij daar niets van terug ziet...
En toen dacht ik van dan begin je ook een muay thai gym![]()
Maar de laatste tijd is ze heel erg veranderd en vindt ze alle buitenlanders maar kut en moeten we de grond kussen waar de thai lopen
nah dat zal wel nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze vindt dus dat als je toch al aan het frauderen bent, je ook wel meer kunt frauderen zodat zij (of haar vriendin) er ook iets aan heeft.Je moet gewoon betalen Bal! Straks gaat ze je nog aangeven.
Ze is wel chantabel zoquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze vindt dus dat als je toch al aan het frauderen bent, je ook wel meer kunt frauderen zodat zij (of haar vriendin) er ook iets aan heeft.Je moet gewoon betalen Bal! Straks gaat ze je nog aangeven.
Dit is wel een beetje een Balliaanse redenering, vrees ik. Volgens mij is het wel de bedoeling dat je dat Muay Thai doet. Dat ze dat verder niet controleren, is iets anders.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik volg gewoon de regels voor het visum. Heb de cursus, heb het geld op de bank. Dat thailand dat niet verder heeft gedefineerd is niet aan mij :p
dat doe ik toch nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je overal roept dat je er toch voor betaald hebt dan begrijp ik die vriendin wel.
nou oke dan ga ik 1 keer, is het dan goed?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een Balliaanse redenering, vrees ik. Volgens mij is het wel de bedoeling dat je dat Muay Thai doet. Dat ze dat verder niet controleren, is iets anders.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is wel chantabel zo![]()
En dat terwijl het hier winter gaat worden.
Weet ik dat? In ieder geval heb je helemaal niets met Muay Thai.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oke dan ga ik 1 keer, is het dan goed?
ja maar die is lelijkquote:
Ben ooit met een Braziliaanse bij -20 geweest. Die liep helemaal blauw aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]Oei! Hopelijk weten ze daar niet hoe koud het hier wordt en hoe Bal daar onder zou lijden.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ooit met een Braziliaanse bij -20 geweest. Die liep helemaal blauw aan.
nopes. als ik weer een cursus moet kopen word het een kookcursus :pquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik dat? In ieder geval heb je helemaal niets met Muay Thai.
Ga je die dan wel doen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. als ik weer een cursus moet kopen word het een kookcursus :p
WELquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]Maar daar gaat het toch niet om?
Mja ik snap op zich wel dat locals zich eraan ergeren dat westerse mensen gewoon alles even met geld oplossen, vooral als zij er zelf niet direct beter van worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze opperde als eerste dat ik aan een andere thaise vriendin moet vragen of zij mij een workpermit kan verschaffen. Die heeft namelijk een onderneming. En toen zei ik van dat dat geen 'echte' baan is dus dat ik dat niet doe omdat de consequenties groot zijn als je daarmee wordt gepakt. En toen begon ze dus over dat ik niet naar de gym ga terwijl ik wel dat visum heb.
Maar goed ik vind die 2 echt niet met elkaar te vergelijken. Ze zei dat ik dankbaar moet zijn dat Thailand zo'n royaal visa heeft bedacht. Maar ik zei haar dat ik niets van Thailand krijg, en dat ik gewoon heb betaald waarop zij zei van ja maar dat zie ik niet, als in dat zij daar niets van terug ziet...
Maar de laatste tijd is ze heel erg veranderd en vindt ze alle buitenlanders maar kut en moeten we de grond kussen waar de thai lopen
Ja, die wil daar dan ook wel eens een keer iets va terug zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je overal roept dat je er toch voor betaald hebt dan begrijp ik die vriendin wel.
Ze wordt er wel beter van want zij heeft werk omdat er hier toeristen zijn. En het geld gaat naar een local, de gym ownerquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik snap op zich wel dat locals zich eraan ergeren dat westerse mensen gewoon alles even met geld oplossen, vooral als zij er zelf niet direct beter van worden.
Nee ik bedoel zij direct, die vriendin. En deels zal het ook jaloezie zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze wordt er wel beter van want zij heeft werk omdat er hier toeristen zijn. En het geld gaat naar een local, de gym owner
Als het de local variant van deze meneer is dan zijn het niet de localsquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ik betaal huur aan een local, ik koop een scooter van een local , ik eet bij locals dus hoezo hebben ze er geen profijt van
Geef haar de helft, dan is ze wel aardig tegen je denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
P.S. het klopt idd dat ik meer geld heb ja dus dingen kan doen die zij niet kan doen.
Oh lekker. Had net spaghetti met hackbällchen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Nog warme krezantjes met 'n vers fruitsapje
maar dan moeten ze bij de overheid klagen dat de regels aangepast moeten worden, niet de buitenlander die de regels volgt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zij direct, die vriendin. En deels zal het ook jaloezie zijn.
Nee ik huur van een van de dokters op het eilandquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het de local variant van deze meneer is dan zijn het niet de locals
[ afbeelding ]
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan moeten ze bij de overheid klagen dat de regels aangepast moeten worden, niet de buitenlander die de regels volgt?
Ik zeg niet dat het terecht is, alleen dat ik het ergens wel begrijp als ik me even in zo'n local inleef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.
Maar zij is hier op dit eiland omdat er werk is en dan is voornamelijk werk wat met buitenlanders te maken heeft dus ze heeft er wel profijt van
Misschien is ze wel jaloers dat zij zelf schijthard moet werken voor haar maaltijd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.
Maar zij is hier op dit eiland omdat er werk is en dan is voornamelijk werk wat met buitenlanders te maken heeft dus ze heeft er wel profijt van
mimimimimiquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het terecht is, alleen dat ik het ergens wel begrijp als ik me even in zo'n local inleef.
Ja denk dat ze een beetje jaloers is, ze heeft ook een keer gezegd over het kitesurfen dat dat voor rich people isquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is ze wel jaloers dat zij zelf schijthard moet werken voor haar maaltijd?
Rijke vriendinnen zoeken, die zeiken daar niet over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ze een beetje jaloers is, ze heeft ook een keer gezegd over het kitesurfen dat dat voor rich people is
Haha nee het was ontzettend broeierig vanmorgen. Nu komt de regen met bakken uit de lucht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
Zou @:cherrylips toch in de hitte naar de heide zijn gegaan?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee het was ontzettend broeierig vanmorgen. Nu komt de regen met bakken uit de lucht.
Het is behoorlijk nat ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutweer bij jullieHier 25 graden en zon, lig half te slapen op m'n ligbedje
Mijn trein is uitgevallen en ik zit nu in een coupé met 8 meisjes die allemaal lijken op prinses Amalia.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutweer bij jullieHier 25 graden en zon, lig half te slapen op m'n ligbedje
Oh wow Zit dimmy er tussen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein is uitgevallen en ik zit nu in een coupé met 8 meisjes die allemaal lijken op prinses Amalia.
heeft er nog iemand wel eens iets gehoord van Dimmy?quote:
Fijn Koensquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Het is klaar, het was een mooie plechtigheid
Omdat ze al hun vis hebben verkocht?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De locals zijn vast nog bozer nu.
ik heb gesproken zonder extreem vol te schieten, had ik niet verwacht.quote:
Ja, alles opgegeten door de toeristen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze al hun vis hebben verkocht?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Oh das wel een opluchting hè als je dat lukt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gesproken zonder extreem vol te schieten, had ik niet verwacht.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, alles opgegeten door de toeristen bal.
Lijkt me wel fijn dat alles nu achter de rug is en je uit kunt rusten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gesproken zonder extreem vol te schieten, had ik niet verwacht.
Dat wel. En heb ze ook net zien springen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]Kwamen ze wel over je huis brommen?
Das toch de bedoelingquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, alles opgegeten door de toeristen.
Die A400's zijn echt groot hè? Die waren een paar dagen geleden hier ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel. En heb ze ook net zien springen.
[..]
Thanks
Die prijzen zijn wel hoger dan voor de locals.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, alles opgegeten door de toeristen.
Gisteren waren ze aan het oefenen en kwamen ze na de laatste ronde vlak over, schrok me rot.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Die A400's zijn echt groot hè? Die waren een paar dagen geleden hier ook.
Amsterdammers kunnen zich hier lastig gedragen blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Die @:karzai heeft een lange vakantie gekregen zeg
zekerquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das wel een opluchting hè als je dat lukt.
Maar goed dat @rival buiten de stad is gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amsterdammers kunnen zich hier lastig gedragen blijkbaar.
Vanavond lekker ff uit eten met gezin ter ere van ( o )maquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk kun je nu even ontspannen.
[..]
Thanks
Die had weer ruzie met de stemmen in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:08 schreef Koen66 het volgende:
oje heeft Karzai ook vakantie, watskebeurt?
Hopelijk hebben ze wel even goed gekeken of er niet nog een paar hangen ergens.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren waren ze aan het oefenen en kwamen ze na de laatste ronde vlak over, schrok me rot.
Vanmorgen zijn er een paar springers in de bomen beland.
geen elementen hier die het verergerd hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had weer ruzie met de stemmen in zijn hoofd.
Buiten de ring?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat @:rival buiten de stad is gaan wonen.
Volgens mij proberen mensen hier 'm juist altijd te helpen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen elementen hier die het verergerd hebben?
Nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen elementen hier die het verergerd hebben?
Iets vaker bewegen misschien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Zie gewoon een spin langs zeilen, begint een web voor m'n neus te bouwen
de meeste zeker wel inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij proberen mensen hier 'm juist altijd te helpen.
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebeiquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets vaker bewegen misschien?
ik liep daarstraks ook dwars door een web heen , het begon plotseling hard te regenen en er moesten wat spullen uit de tuin de schuur inquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Zie gewoon een spin langs zeilen, begint een web voor m'n neus te bouwen
Hier zitten ook beren en maken ze in het dorp nucleair spulquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou toch uit! Je weet dat een caldera ontstaan is door het instorten van de magmakamer van een vulkaan?Je zoekt het gevaar altijd op, ook met die beren en industriegebieden.
Zo vies is datquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik liep daarstraks ook dwars door een web heen , het begon plotseling hard te regenen en er moesten wat spullen uit de tuin de schuur in
We zijn hier allemaal wel aan het declinen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebei![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal wel aan het declinen.
Jammer weer, want hetgeen ze voor wilden demonstreren heeft echt wel brede steunquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gezellig in Den Haag vandaag.
Ja, dat klinkt echt the place to be voor jou.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zitten ook beren en maken ze in het dorp nucleair spul
Ik dacht dat aan die kant van het politieke spectrum demonstreren op de snelweg gezien wordt als zeer gevaarlijk.quote:Vanaf een podium werd opgeroepen om de snelweg niet te betreden, maar rond 13.45 uur liepen enkele honderden protestanten de snelweg op. Daarbij werd ook vuurwerk afgestoken. Er wordt door demonstranten gezwaaid met Nederlandse vlaggen, maar ook met prinsenvlaggen.
Dit zijn toch de nice guys?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan die kant van het politieke spectrum demonstreren op de snelweg gezien wordt als zeer gevaarlijk.
Links Nederland heeft met XR bewezen dat ze met zachte poezelhandjes verdreven werden van de snelwegquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan die kant van het politieke spectrum demonstreren op de snelweg gezien wordt als zeer gevaarlijk.
Nee, ik denk dat het antifa is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zijn toch de nice guys?
Altijd jammer als mensen hun eigen punt zo onder laten gaan. Hoewel het misschien niet eens de mensen zijn die echt wilden demonstreren, maar een aantal relschoppers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer weer, want hetgeen ze voor wilden demonstreren heeft echt wel brede steun
Gisteren kwamen we de verkeerde kant het dorp binnen en moesten we door een militaire controlequote:Op zaterdag 20 september 2025 14:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt echt the place to be voor jou.
Dit zijn toch de nice guys?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ingewikkelde materie.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Links Nederland heeft met XR bewezen dat ze met zachte poezelhandjes verdreven werden van de snelweg
Het zijn wel slappelingen.quote:Na toestemming van burgemeester Jan van Zanen heeft de ME twee waterkanonnen ingezet op de A12. De naar schatting enkele honderden betogers renden daarop weg, meldt persbureau ANP. De weg zou inmiddels weer bijna leeg zijn.
Begint het op Fallout te lijken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren kwamen we de verkeerde kant het dorp binnen en moesten we door een militaire controle
overduidelijk geen beroepsrellers in tegenstelling tot XRquote:
Ze moeten nog even oefenen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overduidelijk geen beroepsrellers in tegenstelling tot XR
Neuh, nog geen vreemde beestjes en ontploffingen gezienquote:
Wie ging er ook al weer een dagje naar Den Haag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag ze ook al vrolijk stenen gooien tegen de ME.
Leuk dagje uit geweest weer.
Daar gaat mijn belastinggeld weer naar toe.quote:
Waarom toch.quote:
kennelijk is Den Haag the place to be vandaagquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik in de verkeerde stad voor wat vermaak?
Linkse media.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
wat ik wel apart vindt is dat dit echt duidelijk groter gebracht wordt dan al het gesloop, gedreig, etc, wat al die demonstranten afgelopen maanden doen op universiteiten etc
Dat was ook gewoon prominent in het nieuws.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
wat ik wel apart vindt is dat dit echt duidelijk groter gebracht wordt dan al het gesloop, gedreig, etc, wat al die demonstranten afgelopen maanden doen op universiteiten etc
Een brandende auto en rellen richting de politie zijn wat makkelijker op beeld te krijgen dan vernielingen in een gebouw achter een blokkade.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
klopt. Maar worden niet als (extreem) linkse relschoppers bestempeld, terwijl dit direct een frame krijgtquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon prominent in het nieuws.
true truequote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een brandende auto en rellen richting de politie zijn wat makkelijker op beeld te krijgen dan vernielingen in een gebouw achter een blokkade.
goh wat onverwachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als links persoon vind ik de media helemaal niet links
Huh? Bij die vernielingen in universiteiten was het toch voor iedereen duidelijk dat het linkse relschoppers waren? Ik heb nergens gelezen dat iemand iets anders beweerde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Maar worden niet als (extreem) linkse relschoppers bestempeld, terwijl dit direct een frame krijgt
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef Koen66 het volgende:
overigens, als neutrale kijker, geweld tegen mensen en materiele zaken keihard aanpakken ongeacht politieke kleur
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef Koen66 het volgende:
overigens, als neutrale kijker, geweld tegen mensen en materiele zaken keihard aanpakken ongeacht politieke kleur
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, ik zal wel niet neutraal kunnen kijken met m'n rechtse bril
Ik bedoel meer te zeggen dat media best probeert neutraal te zijnquote:
het was duidelijk, iedereen wist het, maar in de nieuwsberichten werd het nauwelijks zo gnoemd herinner ik me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Huh? Bij die vernielingen in universiteiten was het toch voor iedereen duidelijk dat het linkse relschoppers waren? Ik heb nergens gelezen dat iemand iets anders beweerde.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebei![]()
Het hoeft toch niet tegen elkaar? Gewoon een ruimte met dingen die ze in de fik kunnen steken en kunnen vernielen en dan krijgt iedereen een dag toegewezen dat ze daar tekeer kunnen gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:49 schreef Koen66 het volgende:
ik zou het beter vinden, ipv dat universiteiten, politieauto's etc etc gesloopt worden, dat er op een veld een clash komt tussen de universiteitsrellers en deze rechtse rellers
Kaartjes verkopen, weddenschappen, bier en popcorn
Nee, maar sommige mensen hebben die behoefte kennelijk. Daar moet je ook ruimte voor geven. Misschien kunnen voetbalsupporters daar ook naartoe om stoom af te blazen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft geen dingen te slopen he?
ik snap die behoefte ook totaal nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft geen dingen te slopen he?
Misschien deze mensen gewoon therapie en andere uitlaatkleppen aanbieden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen hebben die behoefte kennelijk. Daar moet je ook ruimte voor geven. Misschien kunnen voetbalsupporters daar ook naartoe om stoom af te blazen.
Snelwegprotesten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een enorme puinzooi op de weg
1h45 van Schiphol naar 't zuiden van de driehoek @:nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |