Neequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk! Is het bij jullie ook zo'n lekker weer?
Heeft ze al een ander slachtoffer voorquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je ook haar kattenbak even kunt verven als je er toch bent.
hmm okequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, gewoon even gezellig chillen
Snel claimen, of bestaat ie al? @cellofaantjequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, nieuw naampje![]()
Heb vriendin maar open relatie
Mooi is dat... Eerst een fijn gevoel geven (wikkelen is best veel werk) en dan dat ook nogquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als er geen folie meegaat dan is het niks voor een karweitje
Heb deze al, hoef niet nog een kloonquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snel claimen, of bestaat ie al? @:cellofaantje
Hoeveel vroeg ze per wikkelsessie?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Zo heeft een ex ooit haar hele huis op laten knappen door een stel Joegoslaven, ze had 20K voordat ze eraan begonnen en 30K achteraf en ze was verslaafd aan bruine bonen met witbrood.
Straks op nu.nl: Verwarde man in Den Haag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Het is bewolkt. Ze voorspellen neerslag. Maar het is wel 22 graden. Dus ik ga maar in zwembroek met een paraplu of zo.
Dat was meer het type kop in het kussen, kont omhoog en ondertussen doorwauwelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel vroeg ze per wikkelsessie?
Ik weet, over het algemeen is het wikkelen als ik met iemand afspreek maar in dit geval niet. En ook geen andere dingen, gewoon even gezellig bij ama langs.quote:
Dat zijn de ergstequote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was meer het type kop in het kussen, kont omhoog en ondertussen doorwauwelen.
En hoe lang ben je daarmee samen geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was meer het type kop in het kussen, kont omhoog en ondertussen doorwauwelen.
Zeven jaar maar of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe lang ben je daarmee samen geweest?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even een paling eten en dan middagje vrij
Bij een goede smikkelsessie ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
bij een goede wikkelsessie kan je toch niet doorwauwelen?
kloptquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een goede smikkelsessie ook niet.
Wie ben je eigenlijk dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb deze al, hoef niet nog een kloon
Etto denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk dan?
Paling, lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even een paling eten en dan middagje vrij
Voorheen bondage. En heb monitor nog voor de statsquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk dan?
Ik ken hem al ongeveer sinds dag 1 dat ik hier lid ben. Gewoon een goede vriend die ik via FOK heb leren kennen.quote:
Voor mij is het een goede wikkelsessie als de gewikkelde ervan geniet en even los kan laten, dat is wat ik ermee wil bereiken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef bitterbal het volgende:
bij een goede wikkelsessie kan je toch niet doorwauwelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |