Dit is wel een beetje een Balliaanse redenering, vrees ik. Volgens mij is het wel de bedoeling dat je dat Muay Thai doet. Dat ze dat verder niet controleren, is iets anders.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik volg gewoon de regels voor het visum. Heb de cursus, heb het geld op de bank. Dat thailand dat niet verder heeft gedefineerd is niet aan mij :p
dat doe ik toch nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je overal roept dat je er toch voor betaald hebt dan begrijp ik die vriendin wel.
nou oke dan ga ik 1 keer, is het dan goed?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een Balliaanse redenering, vrees ik. Volgens mij is het wel de bedoeling dat je dat Muay Thai doet. Dat ze dat verder niet controleren, is iets anders.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is wel chantabel zo![]()
En dat terwijl het hier winter gaat worden.
Weet ik dat? In ieder geval heb je helemaal niets met Muay Thai.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou oke dan ga ik 1 keer, is het dan goed?
ja maar die is lelijkquote:
Ben ooit met een Braziliaanse bij -20 geweest. Die liep helemaal blauw aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]Oei! Hopelijk weten ze daar niet hoe koud het hier wordt en hoe Bal daar onder zou lijden.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ooit met een Braziliaanse bij -20 geweest. Die liep helemaal blauw aan.
nopes. als ik weer een cursus moet kopen word het een kookcursus :pquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik dat? In ieder geval heb je helemaal niets met Muay Thai.
Ga je die dan wel doen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. als ik weer een cursus moet kopen word het een kookcursus :p
WELquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]Maar daar gaat het toch niet om?
Mja ik snap op zich wel dat locals zich eraan ergeren dat westerse mensen gewoon alles even met geld oplossen, vooral als zij er zelf niet direct beter van worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze opperde als eerste dat ik aan een andere thaise vriendin moet vragen of zij mij een workpermit kan verschaffen. Die heeft namelijk een onderneming. En toen zei ik van dat dat geen 'echte' baan is dus dat ik dat niet doe omdat de consequenties groot zijn als je daarmee wordt gepakt. En toen begon ze dus over dat ik niet naar de gym ga terwijl ik wel dat visum heb.
Maar goed ik vind die 2 echt niet met elkaar te vergelijken. Ze zei dat ik dankbaar moet zijn dat Thailand zo'n royaal visa heeft bedacht. Maar ik zei haar dat ik niets van Thailand krijg, en dat ik gewoon heb betaald waarop zij zei van ja maar dat zie ik niet, als in dat zij daar niets van terug ziet...
En toen dacht ik van dan begin je ook een muay thai gym![]()
Maar de laatste tijd is ze heel erg veranderd en vindt ze alle buitenlanders maar kut en moeten we de grond kussen waar de thai lopen
Ja, die wil daar dan ook wel eens een keer iets va terug zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je overal roept dat je er toch voor betaald hebt dan begrijp ik die vriendin wel.
Ze wordt er wel beter van want zij heeft werk omdat er hier toeristen zijn. En het geld gaat naar een local, de gym ownerquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik snap op zich wel dat locals zich eraan ergeren dat westerse mensen gewoon alles even met geld oplossen, vooral als zij er zelf niet direct beter van worden.
Nee ik bedoel zij direct, die vriendin. En deels zal het ook jaloezie zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze wordt er wel beter van want zij heeft werk omdat er hier toeristen zijn. En het geld gaat naar een local, de gym owner
Als het de local variant van deze meneer is dan zijn het niet de localsquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ik betaal huur aan een local, ik koop een scooter van een local , ik eet bij locals dus hoezo hebben ze er geen profijt van
Geef haar de helft, dan is ze wel aardig tegen je denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef bitterbal het volgende:
P.S. het klopt idd dat ik meer geld heb ja dus dingen kan doen die zij niet kan doen.
Oh lekker. Had net spaghetti met hackbällchen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Nog warme krezantjes met 'n vers fruitsapje
maar dan moeten ze bij de overheid klagen dat de regels aangepast moeten worden, niet de buitenlander die de regels volgt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze opperde als eerste dat ik aan een andere thaise vriendin moet vragen of zij mij een workpermit kan verschaffen. Die heeft namelijk een onderneming. En toen zei ik van dat dat geen 'echte' baan is dus dat ik dat niet doe omdat de consequenties groot zijn als je daarmee wordt gepakt. En toen begon ze dus over dat ik niet naar de gym ga terwijl ik wel dat visum heb.
Maar goed ik vind die 2 echt niet met elkaar te vergelijken. Ze zei dat ik dankbaar moet zijn dat Thailand zo'n royaal visa heeft bedacht. Maar ik zei haar dat ik niets van Thailand krijg, en dat ik gewoon heb betaald waarop zij zei van ja maar dat zie ik niet, als in dat zij daar niets van terug ziet...
En toen dacht ik van dan begin je ook een muay thai gym![]()
Maar de laatste tijd is ze heel erg veranderd en vindt ze alle buitenlanders maar kut en moeten we de grond kussen waar de thai lopen
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zij direct, die vriendin. En deels zal het ook jaloezie zijn.
Nee ik huur van een van de dokters op het eilandquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het de local variant van deze meneer is dan zijn het niet de locals
[ afbeelding ]
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan moeten ze bij de overheid klagen dat de regels aangepast moeten worden, niet de buitenlander die de regels volgt?
Ik zeg niet dat het terecht is, alleen dat ik het ergens wel begrijp als ik me even in zo'n local inleef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.
Maar zij is hier op dit eiland omdat er werk is en dan is voornamelijk werk wat met buitenlanders te maken heeft dus ze heeft er wel profijt van
Misschien is ze wel jaloers dat zij zelf schijthard moet werken voor haar maaltijd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.
Maar zij is hier op dit eiland omdat er werk is en dan is voornamelijk werk wat met buitenlanders te maken heeft dus ze heeft er wel profijt van
mimimimimiquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het terecht is, alleen dat ik het ergens wel begrijp als ik me even in zo'n local inleef.
Ja denk dat ze een beetje jaloers is, ze heeft ook een keer gezegd over het kitesurfen dat dat voor rich people isquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is ze wel jaloers dat zij zelf schijthard moet werken voor haar maaltijd?
Rijke vriendinnen zoeken, die zeiken daar niet over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ze een beetje jaloers is, ze heeft ook een keer gezegd over het kitesurfen dat dat voor rich people is
Haha nee het was ontzettend broeierig vanmorgen. Nu komt de regen met bakken uit de lucht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
Zou @:cherrylips toch in de hitte naar de heide zijn gegaan?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee het was ontzettend broeierig vanmorgen. Nu komt de regen met bakken uit de lucht.
Het is behoorlijk nat ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutweer bij jullieHier 25 graden en zon, lig half te slapen op m'n ligbedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |