Nee ik huur van een van de dokters op het eilandquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het de local variant van deze meneer is dan zijn het niet de locals
[ afbeelding ]
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan moeten ze bij de overheid klagen dat de regels aangepast moeten worden, niet de buitenlander die de regels volgt?
Ik zeg niet dat het terecht is, alleen dat ik het ergens wel begrijp als ik me even in zo'n local inleef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.
Maar zij is hier op dit eiland omdat er werk is en dan is voornamelijk werk wat met buitenlanders te maken heeft dus ze heeft er wel profijt van
Misschien is ze wel jaloers dat zij zelf schijthard moet werken voor haar maaltijd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dat mij verwijten. Dan begin je ook een gym. Het visa is puur legaal.
Maar zij is hier op dit eiland omdat er werk is en dan is voornamelijk werk wat met buitenlanders te maken heeft dus ze heeft er wel profijt van
mimimimimiquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het terecht is, alleen dat ik het ergens wel begrijp als ik me even in zo'n local inleef.
Ja denk dat ze een beetje jaloers is, ze heeft ook een keer gezegd over het kitesurfen dat dat voor rich people isquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is ze wel jaloers dat zij zelf schijthard moet werken voor haar maaltijd?
Rijke vriendinnen zoeken, die zeiken daar niet over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ze een beetje jaloers is, ze heeft ook een keer gezegd over het kitesurfen dat dat voor rich people is
Haha nee het was ontzettend broeierig vanmorgen. Nu komt de regen met bakken uit de lucht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
Zou @:cherrylips toch in de hitte naar de heide zijn gegaan?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee het was ontzettend broeierig vanmorgen. Nu komt de regen met bakken uit de lucht.
Het is behoorlijk nat ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutweer bij jullieHier 25 graden en zon, lig half te slapen op m'n ligbedje
Mijn trein is uitgevallen en ik zit nu in een coupé met 8 meisjes die allemaal lijken op prinses Amalia.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutweer bij jullieHier 25 graden en zon, lig half te slapen op m'n ligbedje
Oh wow Zit dimmy er tussen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein is uitgevallen en ik zit nu in een coupé met 8 meisjes die allemaal lijken op prinses Amalia.
heeft er nog iemand wel eens iets gehoord van Dimmy?quote:
Fijn Koensquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Het is klaar, het was een mooie plechtigheid
Omdat ze al hun vis hebben verkocht?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De locals zijn vast nog bozer nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |