SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De bossen zijn voor de wolven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht een t shirt
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb eindelijk een datum voor mijn ingreep en dat is 2 oktober om 9:30 's ochtends.
En voor vrouwen zoals ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bossen zijn voor de wolven.
jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer terug. Voel je het?
Waar voel je het?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
wat heb je allemaal gedaan?
Mijn knieoefening. leg press, arm strek oefening (geen idee hoe die heet). Dan nog roeimachine en afleveiring 5 van Start to Run (24 minuten lopen en wandelen afgewisseld).quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
Veel spierpijn nu? Of heb je dat lekkere gevoel van na het sporten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
WarmEuphoria.quote:
Ohja het is idd helemaal niet koud. Net vorigr week die hordeur van het kozijn gehaald maar goed volgens mij is vandaag ook wel een uitzondering.quote:
spannend!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb eindelijk een datum voor mijn ingreep en dat is 2 oktober om 9:30 's ochtends.
Jup, even wennen. Is ook beetje benauwd vind ik.quote:
Ben niet zo van warmtequote:
Ja, ook benauwd. En nu gaat het een beetje regenen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup, even wennen. Is ook beetje benauwd vind ik.
[..]
Ben niet zo van warmte
Wat gaan ze eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben blij dat het om 9:30 's ochtends al is want dan hoef je er niet de halve dag tegen aan te hikken.
Mijn halve of hele middelvinger gaat eraf. Ze kunnen pas zien bij het opensnijden hoe erg het is en hoeveel er dus af moet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat gaan ze eigenlijk doen?
Denk dat ik dat gemist heb of ben vergeten![]()
oh wowquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knieoefening. leg press, arm strek oefening (geen idee hoe die heet). Dan nog roeimachine en afleveiring 5 van Start to Run (24 minuten lopen en wandelen afgewisseld).
ja heb wel een beetje spierpijn. ik doe die dingen namelijk nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel spierpijn nu? Of heb je dat lekkere gevoel van na het sporten?
Oh start to run, dat vind ik echt een goed programma. Zo ben ik ooit begonnen met hardlopen, werkte goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn knieoefening. leg press, arm strek oefening (geen idee hoe die heet). Dan nog roeimachine en afleveiring 5 van Start to Run (24 minuten lopen en wandelen afgewisseld).
Spannend ... ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat 🤗🥰quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |