gister was t ook lekker, geniet er maar van want denk dat dit de laatste zonnige dagen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe de deur van mijn slaapkamer open, gelijk volle bak zon in mijn bakkes.

Morguh Stigquote:

Dat is toch heerlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

De zon is hier verdwenen achter een dikke laag bewolking. Volgens mij gaat het hier helemaal niet zulk lekker weer worden vandaag als voorspeld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Hard blazen wie weet gaat de bewolking dan wel wegquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon is hier verdwenen achter een dikke laag bewolking. Volgens mij gaat het hier helemaal niet zulk lekker weer worden vandaag als voorspeld.

Ja, waarschijnlijk vandaag wel de laatste dag met korte broek dit jaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
gister was t ook lekker, geniet er maar van want denk dat dit de laatste zonnige dagen zijn.
tot winterweer met zon enzo. ook fan van.

Dotjequote:
quote:
*klep open zet*quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard blazen wie weet gaat de bewolking dan wel weg

Kijk nou toch uit! Je weet dat een caldera ontstaan is door het instorten van de magmakamer van een vulkaan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:12 schreef LTVDK het volgende:
Altijd fijn om in een caldera te zijn![]()
[ afbeelding ]

Ah, dat is dat ding dat in m'n ogen brandt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is dat ding dat in m'n ogen brandt.

Ik meld mij af voor vt3. Ik ben dan nog in de sportschool.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is dat ding dat in m'n ogen brandt.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik meld mij af voor vt3. Ik ben dan nog in de sportschool.

quote:

Ik kwam net aan een 6/10. @Wereldgozer vond het beter geloof ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags
ik vond Rob Scheepers deze week wat tegenvallen.

Hoe is die daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |