Linkse media.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
wat ik wel apart vindt is dat dit echt duidelijk groter gebracht wordt dan al het gesloop, gedreig, etc, wat al die demonstranten afgelopen maanden doen op universiteiten etc
Dat was ook gewoon prominent in het nieuws.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
wat ik wel apart vindt is dat dit echt duidelijk groter gebracht wordt dan al het gesloop, gedreig, etc, wat al die demonstranten afgelopen maanden doen op universiteiten etc
Een brandende auto en rellen richting de politie zijn wat makkelijker op beeld te krijgen dan vernielingen in een gebouw achter een blokkade.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
klopt. Maar worden niet als (extreem) linkse relschoppers bestempeld, terwijl dit direct een frame krijgtquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon prominent in het nieuws.
true truequote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een brandende auto en rellen richting de politie zijn wat makkelijker op beeld te krijgen dan vernielingen in een gebouw achter een blokkade.
goh wat onverwachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als links persoon vind ik de media helemaal niet links
Huh? Bij die vernielingen in universiteiten was het toch voor iedereen duidelijk dat het linkse relschoppers waren? Ik heb nergens gelezen dat iemand iets anders beweerde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Maar worden niet als (extreem) linkse relschoppers bestempeld, terwijl dit direct een frame krijgt
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef Koen66 het volgende:
overigens, als neutrale kijker, geweld tegen mensen en materiele zaken keihard aanpakken ongeacht politieke kleur
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef Koen66 het volgende:
overigens, als neutrale kijker, geweld tegen mensen en materiele zaken keihard aanpakken ongeacht politieke kleur
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, ik zal wel niet neutraal kunnen kijken met m'n rechtse bril
Ik bedoel meer te zeggen dat media best probeert neutraal te zijnquote:
het was duidelijk, iedereen wist het, maar in de nieuwsberichten werd het nauwelijks zo gnoemd herinner ik me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Huh? Bij die vernielingen in universiteiten was het toch voor iedereen duidelijk dat het linkse relschoppers waren? Ik heb nergens gelezen dat iemand iets anders beweerde.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebei![]()
Het hoeft toch niet tegen elkaar? Gewoon een ruimte met dingen die ze in de fik kunnen steken en kunnen vernielen en dan krijgt iedereen een dag toegewezen dat ze daar tekeer kunnen gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:49 schreef Koen66 het volgende:
ik zou het beter vinden, ipv dat universiteiten, politieauto's etc etc gesloopt worden, dat er op een veld een clash komt tussen de universiteitsrellers en deze rechtse rellers
Kaartjes verkopen, weddenschappen, bier en popcorn
Nee, maar sommige mensen hebben die behoefte kennelijk. Daar moet je ook ruimte voor geven. Misschien kunnen voetbalsupporters daar ook naartoe om stoom af te blazen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft geen dingen te slopen he?
ik snap die behoefte ook totaal nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft geen dingen te slopen he?
Misschien deze mensen gewoon therapie en andere uitlaatkleppen aanbieden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen hebben die behoefte kennelijk. Daar moet je ook ruimte voor geven. Misschien kunnen voetbalsupporters daar ook naartoe om stoom af te blazen.
Snelwegprotesten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een enorme puinzooi op de weg
1h45 van Schiphol naar 't zuiden van de driehoek @:nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |