Mijn trein is uitgevallen en ik zit nu in een coupé met 8 meisjes die allemaal lijken op prinses Amalia.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kutweer bij jullieHier 25 graden en zon, lig half te slapen op m'n ligbedje
Oh wow Zit dimmy er tussen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn trein is uitgevallen en ik zit nu in een coupé met 8 meisjes die allemaal lijken op prinses Amalia.
heeft er nog iemand wel eens iets gehoord van Dimmy?quote:
Fijn Koensquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Het is klaar, het was een mooie plechtigheid
Omdat ze al hun vis hebben verkocht?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
De locals zijn vast nog bozer nu.
ik heb gesproken zonder extreem vol te schieten, had ik niet verwacht.quote:
Ja, alles opgegeten door de toeristen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze al hun vis hebben verkocht?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Oh das wel een opluchting hè als je dat lukt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gesproken zonder extreem vol te schieten, had ik niet verwacht.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, alles opgegeten door de toeristen bal.
Lijkt me wel fijn dat alles nu achter de rug is en je uit kunt rusten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gesproken zonder extreem vol te schieten, had ik niet verwacht.
Dat wel. En heb ze ook net zien springen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]Kwamen ze wel over je huis brommen?
Das toch de bedoelingquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, alles opgegeten door de toeristen.
Die A400's zijn echt groot hè? Die waren een paar dagen geleden hier ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel. En heb ze ook net zien springen.
[..]
Thanks
Die prijzen zijn wel hoger dan voor de locals.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, alles opgegeten door de toeristen.
Gisteren waren ze aan het oefenen en kwamen ze na de laatste ronde vlak over, schrok me rot.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Die A400's zijn echt groot hè? Die waren een paar dagen geleden hier ook.
Amsterdammers kunnen zich hier lastig gedragen blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Die @:karzai heeft een lange vakantie gekregen zeg
zekerquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das wel een opluchting hè als je dat lukt.
Maar goed dat @rival buiten de stad is gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amsterdammers kunnen zich hier lastig gedragen blijkbaar.
Vanavond lekker ff uit eten met gezin ter ere van ( o )maquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk kun je nu even ontspannen.
[..]
Thanks
Die had weer ruzie met de stemmen in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:08 schreef Koen66 het volgende:
oje heeft Karzai ook vakantie, watskebeurt?
Hopelijk hebben ze wel even goed gekeken of er niet nog een paar hangen ergens.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren waren ze aan het oefenen en kwamen ze na de laatste ronde vlak over, schrok me rot.
Vanmorgen zijn er een paar springers in de bomen beland.
geen elementen hier die het verergerd hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had weer ruzie met de stemmen in zijn hoofd.
Buiten de ring?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat @:rival buiten de stad is gaan wonen.
Volgens mij proberen mensen hier 'm juist altijd te helpen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen elementen hier die het verergerd hebben?
Nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen elementen hier die het verergerd hebben?
Iets vaker bewegen misschien?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Zie gewoon een spin langs zeilen, begint een web voor m'n neus te bouwen
de meeste zeker wel inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij proberen mensen hier 'm juist altijd te helpen.
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebeiquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets vaker bewegen misschien?
ik liep daarstraks ook dwars door een web heen , het begon plotseling hard te regenen en er moesten wat spullen uit de tuin de schuur inquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Zie gewoon een spin langs zeilen, begint een web voor m'n neus te bouwen
Hier zitten ook beren en maken ze in het dorp nucleair spulquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou toch uit! Je weet dat een caldera ontstaan is door het instorten van de magmakamer van een vulkaan?Je zoekt het gevaar altijd op, ook met die beren en industriegebieden.
Zo vies is datquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik liep daarstraks ook dwars door een web heen , het begon plotseling hard te regenen en er moesten wat spullen uit de tuin de schuur in
We zijn hier allemaal wel aan het declinen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebei![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal wel aan het declinen.
Jammer weer, want hetgeen ze voor wilden demonstreren heeft echt wel brede steunquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gezellig in Den Haag vandaag.
Ja, dat klinkt echt the place to be voor jou.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zitten ook beren en maken ze in het dorp nucleair spul
Ik dacht dat aan die kant van het politieke spectrum demonstreren op de snelweg gezien wordt als zeer gevaarlijk.quote:Vanaf een podium werd opgeroepen om de snelweg niet te betreden, maar rond 13.45 uur liepen enkele honderden protestanten de snelweg op. Daarbij werd ook vuurwerk afgestoken. Er wordt door demonstranten gezwaaid met Nederlandse vlaggen, maar ook met prinsenvlaggen.
Dit zijn toch de nice guys?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan die kant van het politieke spectrum demonstreren op de snelweg gezien wordt als zeer gevaarlijk.
Links Nederland heeft met XR bewezen dat ze met zachte poezelhandjes verdreven werden van de snelwegquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan die kant van het politieke spectrum demonstreren op de snelweg gezien wordt als zeer gevaarlijk.
Nee, ik denk dat het antifa is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zijn toch de nice guys?
Altijd jammer als mensen hun eigen punt zo onder laten gaan. Hoewel het misschien niet eens de mensen zijn die echt wilden demonstreren, maar een aantal relschoppers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer weer, want hetgeen ze voor wilden demonstreren heeft echt wel brede steun
Gisteren kwamen we de verkeerde kant het dorp binnen en moesten we door een militaire controlequote:Op zaterdag 20 september 2025 14:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt echt the place to be voor jou.
Dit zijn toch de nice guys?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ingewikkelde materie.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Links Nederland heeft met XR bewezen dat ze met zachte poezelhandjes verdreven werden van de snelweg
Het zijn wel slappelingen.quote:Na toestemming van burgemeester Jan van Zanen heeft de ME twee waterkanonnen ingezet op de A12. De naar schatting enkele honderden betogers renden daarop weg, meldt persbureau ANP. De weg zou inmiddels weer bijna leeg zijn.
Begint het op Fallout te lijken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren kwamen we de verkeerde kant het dorp binnen en moesten we door een militaire controle
overduidelijk geen beroepsrellers in tegenstelling tot XRquote:
Ze moeten nog even oefenen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overduidelijk geen beroepsrellers in tegenstelling tot XR
Neuh, nog geen vreemde beestjes en ontploffingen gezienquote:
Wie ging er ook al weer een dagje naar Den Haag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag ze ook al vrolijk stenen gooien tegen de ME.
Leuk dagje uit geweest weer.
Daar gaat mijn belastinggeld weer naar toe.quote:
Waarom toch.quote:
kennelijk is Den Haag the place to be vandaagquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik in de verkeerde stad voor wat vermaak?
Linkse media.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
wat ik wel apart vindt is dat dit echt duidelijk groter gebracht wordt dan al het gesloop, gedreig, etc, wat al die demonstranten afgelopen maanden doen op universiteiten etc
Dat was ook gewoon prominent in het nieuws.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
wat ik wel apart vindt is dat dit echt duidelijk groter gebracht wordt dan al het gesloop, gedreig, etc, wat al die demonstranten afgelopen maanden doen op universiteiten etc
Een brandende auto en rellen richting de politie zijn wat makkelijker op beeld te krijgen dan vernielingen in een gebouw achter een blokkade.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
klopt. Maar worden niet als (extreem) linkse relschoppers bestempeld, terwijl dit direct een frame krijgtquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon prominent in het nieuws.
true truequote:Op zaterdag 20 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een brandende auto en rellen richting de politie zijn wat makkelijker op beeld te krijgen dan vernielingen in een gebouw achter een blokkade.
goh wat onverwachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Als links persoon vind ik de media helemaal niet links
Huh? Bij die vernielingen in universiteiten was het toch voor iedereen duidelijk dat het linkse relschoppers waren? Ik heb nergens gelezen dat iemand iets anders beweerde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Maar worden niet als (extreem) linkse relschoppers bestempeld, terwijl dit direct een frame krijgt
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef Koen66 het volgende:
overigens, als neutrale kijker, geweld tegen mensen en materiele zaken keihard aanpakken ongeacht politieke kleur
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef Koen66 het volgende:
overigens, als neutrale kijker, geweld tegen mensen en materiele zaken keihard aanpakken ongeacht politieke kleur
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:40 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, ik zal wel niet neutraal kunnen kijken met m'n rechtse bril
Ik bedoel meer te zeggen dat media best probeert neutraal te zijnquote:
het was duidelijk, iedereen wist het, maar in de nieuwsberichten werd het nauwelijks zo gnoemd herinner ik me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Huh? Bij die vernielingen in universiteiten was het toch voor iedereen duidelijk dat het linkse relschoppers waren? Ik heb nergens gelezen dat iemand iets anders beweerde.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben aan het declinen. Oh nee reclinen. Nou ja allebei![]()
Het hoeft toch niet tegen elkaar? Gewoon een ruimte met dingen die ze in de fik kunnen steken en kunnen vernielen en dan krijgt iedereen een dag toegewezen dat ze daar tekeer kunnen gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:49 schreef Koen66 het volgende:
ik zou het beter vinden, ipv dat universiteiten, politieauto's etc etc gesloopt worden, dat er op een veld een clash komt tussen de universiteitsrellers en deze rechtse rellers
Kaartjes verkopen, weddenschappen, bier en popcorn
Nee, maar sommige mensen hebben die behoefte kennelijk. Daar moet je ook ruimte voor geven. Misschien kunnen voetbalsupporters daar ook naartoe om stoom af te blazen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft geen dingen te slopen he?
ik snap die behoefte ook totaal nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoeft geen dingen te slopen he?
Misschien deze mensen gewoon therapie en andere uitlaatkleppen aanbieden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen hebben die behoefte kennelijk. Daar moet je ook ruimte voor geven. Misschien kunnen voetbalsupporters daar ook naartoe om stoom af te blazen.
Snelwegprotesten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een enorme puinzooi op de weg
1h45 van Schiphol naar 't zuiden van de driehoek @:nattekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |