Misschien is BB wel die Thaise vrouw.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo gaat het misschien ook met jou in de toekomst, maar dan met de rollen van de man en de vrouw omgedraaid.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.html
of zo'n ding? https://www.bol.com/nl/nl(...)ts/9300000229383294/quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar zoiets meeneem ja.
Nou ja, je bent zelf ook geen uithangbord voor vrouwen natuurlijk. Zolang jij je zo gedraagt zal er ook vrouwenhaat blijven bestaan.quote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige dat helpt tegen mannenhaat is als alle mannen zich eens fatsoenlijk gingen gedragen, maar aangezien dat moeilijk is, wordt mannenhaat nooit genezen.
oh, dat bedoelde ik niet echtquote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.
tijdens de vakantie wel best veel stapjes gezet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
GIANNIBEERTJE hoe gaat het met de stapjes?
STINGquote:
Dagelijks 20 posts dat je mannen haat valt toch helemaal niet te verdedigen, dan heb je psychiatrische problemen puntquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je bent zelf ook geen uithangbord voor vrouwen natuurlijk. Zolang jij je zo gedraagt zal er ook vrouwenhaat blijven bestaan.
Gewoon allemaal samen in bedquote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het jammer dat het wéér een jullie/hullie-geval wordt van mannen vs vrouwen.
Dit verklaart wel wat.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd mooi dat mensen denken dat ik alle mannen haat
Ik werk met bijna alleen mannen
Al mijn vrienden zijn mannen
Ohja wattan?quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit verklaart wel wat.
Dat neemt niet weg dat heel veel mannen een lesje fatsoen kunnen gebruiken?quote:Op maandag 22 september 2025 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks 20 posts dat je mannen haat valt toch helemaal niet te verdedigen, dan heb je psychiatrische problemen punt
Net als veel vrouwen, het zijn net mensen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat heel veel mannen een lesje fatsoen kunnen gebruiken?
Kuthoeren zijn het.quote:Op maandag 22 september 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als veel vrouwen, het zijn net mensen.
Dat is de moderne samenleving nou eenmaal op elk onderwerp.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het jammer dat het wéér een jullie/hullie-geval wordt van mannen vs vrouwen.
Nee, dat lijkt me niet. Ik zie dit scenario wel helemaal voor me: Bal die een restaurantje wil beginnen, een Thai betaalt om het te regelen en dat die dan gaat klagen dat het te weinig is. Bal helemaal op de kast, wil gaan pinnen, dat werkt ook niet en dan probeert ze de hele geldautomaat maar met de scooter mee te nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is BB wel die Thaise vrouw.
Dat komt omdat je hier altijd generaliseert. Als hier mannen zijn die zo over vrouwen zouden doen, zou daar ook wat van gezegd worden. Hier zitten genoeg fatsoenlijke en aardige mannen en die beledig je elke keer met je opmerkingen. Dat hebben ze echt nergens aan verdiend.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
De drie waarbij je niet in hun broekje mag?quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drie waarbij je niet in hun broekje mag?
Ik ben wel zuinig op mijn vingersquote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik overprikkeld.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon allemaal samen in bed
Drie maar?quote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Witte mannen worden gewoon gediscrimineerd.quote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik vragen waar vrouwen bezig zijn met onderdrukken van mannen?
De rest heeft 'ie nog niet geprobeerd.quote:
Ik zal in de toekomst alle uitzonderingen er bij plakkenquote:Op maandag 22 september 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hier altijd generaliseert. Als hier mannen zijn die zo over vrouwen zouden doen, zou daar ook wat van gezegd worden. Hier zitten genoeg fatsoenlijke en aardige mannen en die beledig je elke keer met je opmerkingen. Dat hebben ze echt nergens aan verdiend.
Ik heb zachte handenquote:Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik overprikkeld.
Ja, ik ben ziedend.quote:Op maandag 22 september 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Witte mannen worden gewoon gediscrimineerd.
Hoe was de vakantie?quote:
Zou gewoon prettig zijn als je iets genuanceerder post hier, en niet elke keer de helft van de users beledigt. Maar dat is blijkbaar heel veel gevraagd.quote:Op maandag 22 september 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst alle uitzonderingen er bij plakken. Wordt compleet onleesbaar, maar dat is niet een mijn probleem.
Pro tip, misschien moet je het woord 'alle' dan zelf ook weglaten.quote:Op maandag 22 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik alleen mannen post zonder voorzetsels dan krijg ik dezelfde comments. Dus. Tja.quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Pro tip, misschien moet je het woord 'alle' dan zelf ook weglaten.
Ja dat is het.quote:Op maandag 22 september 2025 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou gewoon prettig zijn als je iets genuanceerder post hier, en niet elke keer de helft van de users beledigt. Maar dat is blijkbaar heel veel gevraagd.
Of gewoon je username wijzigen in accuzuur, dat kan ook.quote:Op maandag 22 september 2025 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst alle uitzonderingen er bij plakken. Wordt compleet onleesbaar, maar dat is niet een mijn probleem.
Misschien is 'sommige mannen' een goed idee.quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik alleen mannen post zonder voorzetsels dan krijg ik dezelfde comments. Dus. Tja.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon je username wijzigen in accuzuur, dat kan ook.
Staan we toch weer goed op de kaartquote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo gaat het misschien ook met jou in de toekomst, maar dan met de rollen van de man en de vrouw omgedraaid.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.html
Dit is een realistisch scenarioquote:Op maandag 22 september 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Ik zie dit scenario wel helemaal voor me: Bal die een restaurantje wil beginnen, een Thai betaalt om het te regelen en dat die dan gaat klagen dat het te weinig is. Bal helemaal op de kast, wil gaan pinnen, dat werkt ook niet en dan probeert ze de hele geldautomaat maar met de scooter mee te nemen.
Dan gebruik je bijv. 'sommige' of op z'n minst 'veel'.quote:Op maandag 22 september 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik alleen mannen post zonder voorzetsels dan krijg ik dezelfde comments. Dus. Tja.
Het blijft Fokquote:Op maandag 22 september 2025 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan gebruik je bijv. 'sommige' of op z'n minst 'veel'.
En idd van sommige personen zul je altijd comments krijgen, maar die zijn het dan wellicht ook niet waard om heel serieus te nemen.
Mensen die zo doen zijn bang voor weerwoord.quote:
therethere.gifquote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me altijd enorm aangesproken door die tirades van Muis.
Ik geloof niet dat ik zo in elkaar zit.quote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die zo doen zijn bang voor weerwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |