Tuurlijk jaquote:Op maandag 22 september 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gedragen mannen zich wel onfatsoenlijk om types zoals jijzelf?
Ah ja, victimblaming, typisch.quote:Op maandag 22 september 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gedragen mannen zich wel onfatsoenlijk om types zoals jijzelf?
De halve stad ligt de komende maanden open hier.quote:Op maandag 22 september 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel of er overal werkzaamheden zijn. Hier in de buurt ook al op veel plekken.
Thuiswerkgenotquote:Op maandag 22 september 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De halve stad ligt de komende maanden open hier.![]()
Misschien maar wat minder naar kantoor gaan.
De Epstein filesquote:
Een stoel?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek trouwens zo'n ding dat je in hotelkamers tegen de deur kunt zetten om mensen buiten te houden.
Bezemsteel? Leopard 2? Iets ertussenin?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek trouwens zo'n ding dat je in hotelkamers tegen de deur kunt zetten om mensen buiten te houden.
Een lijk?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Dit is totale omdraaionzin natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah ja, victimblaming, typisch.
Zo'n wigvormige deurstop?quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat van jou ja.quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is totale omdraaionzin natuurlijk.
Ruime hotelkamer wel.quote:Op maandag 22 september 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bezemsteel? Leopard 2? Iets ertussenin?
hier is in mijn afwezigheid weinig veranderd zie ikquote:
wordt ook lastig in de liftquote:
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.quote:Op maandag 22 september 2025 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is in mijn afwezigheid weinig veranderd zie ik
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.htmlquote:Een Nederlander is in Thailand opgepakt, omdat hij had geprobeerd een geldautomaat te stelen, melden lokale media. De man sleepte de automaat mee achter een pick-up in de noordoostelijke stad Khon Kaen. Hij werd al na 20 meter aangehouden.
...
Aan de diefstal zou een ruzie met zijn 37-jarige Thaise vrouw voorafgegaan zijn, melden de lokale media op basis van de politie.
De Nederlander zou haar ongeveer 10 miljoen baht (bijna 277.000 euro) hebben gegeven om een restaurantje te openen. Dat was volgens de vrouw niet genoeg, waarna de man uit frustratie de geldautomaat zou hebben gestolen.
Waarom hoor ik nu een gnorf.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.
Misschien is BB wel die Thaise vrouw.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo gaat het misschien ook met jou in de toekomst, maar dan met de rollen van de man en de vrouw omgedraaid.
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-van-20-meter.html
of zo'n ding? https://www.bol.com/nl/nl(...)ts/9300000229383294/quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar zoiets meeneem ja.
Nou ja, je bent zelf ook geen uithangbord voor vrouwen natuurlijk. Zolang jij je zo gedraagt zal er ook vrouwenhaat blijven bestaan.quote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige dat helpt tegen mannenhaat is als alle mannen zich eens fatsoenlijk gingen gedragen, maar aangezien dat moeilijk is, wordt mannenhaat nooit genezen.
oh, dat bedoelde ik niet echtquote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet heel briljant geslapen en ik ben tijdens kantooruren sowieso wat knorrig.
tijdens de vakantie wel best veel stapjes gezet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
GIANNIBEERTJE hoe gaat het met de stapjes?
STINGquote:
Dagelijks 20 posts dat je mannen haat valt toch helemaal niet te verdedigen, dan heb je psychiatrische problemen puntquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, je bent zelf ook geen uithangbord voor vrouwen natuurlijk. Zolang jij je zo gedraagt zal er ook vrouwenhaat blijven bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |