Laat gaan joh, is een actquote:Op maandag 22 september 2025 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou gewoon prettig zijn als je iets genuanceerder post hier, en niet elke keer de helft van de users beledigt. Maar dat is blijkbaar heel veel gevraagd.
Één van de weinige dingen die mijn gezicht op een levensechtequote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
Ik voel me altijd enorm aangesproken door die tirades van Muis.
Ik volgende weekquote:
Ik donderdagquote:
Ik heb veel gaatjesquote:Op maandag 22 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik donderdag
En het is nog een martelafspraak ook
Weet niet eens meer waarvoor precies, iets met een vulling die hersteld moet worden. De mondhygiëniste dacht eerst aan en gaatje zelfs. Gelukkig zag de tandarts dat niet zo.
Ik had ook een vulling die hersteld moest wordenquote:Op maandag 22 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik donderdag
En het is nog een martelafspraak ook
Weet niet eens meer waarvoor precies, iets met een vulling die hersteld moet worden. De mondhygiëniste dacht eerst aan en gaatje zelfs. Gelukkig zag de tandarts dat niet zo.
Ik heb gedruppeld en geslapen met oordopjes. Dan is jouw gehoorapparaat geen probleem denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat van de week m'n oren schoonmaken maar nu moet ik dus druppelen en durf ik m'n hoortoestel niet inWeet niet of dat goed gaat met de olijfolie.
Ja duh maar ik weet niet of de techniek daar vrolijk van wordt.quote:Op maandag 22 september 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gedruppeld en geslapen met oordopjes. Dan is jouw gehoorapparaat geen probleem denk ik.
als het na een half uur nog niet gelukt is, denk ik dat er iets kapot isquote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
Er probeert hier iemand al een half uur een scooter te starten. Irritant geluid. Het is ook niet de eerste keer.
Goed punt.quote:Op maandag 22 september 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh maar ik weet niet of de techniek daar vrolijk van wordt.
Ja, die gast is steeds aan het klussen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het na een half uur nog niet gelukt is, denk ik dat er iets kapot is
dit is correctquote:Op maandag 22 september 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zijn alle mensen irritant en stom, behalve diegene die dat niet zijn.
Verwacht wel dat er iets is. Had vorige week ook een aantal dagen ineens kiespijn. Maar goed als dat zo is moet ik later terugkomen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb veel gaatjes
Al moet ik schoonmaak en controle doen, net als Ama.
En dan naar een tandarts hier in de buurt
Dat heeft me meermaals van ellende gered inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat @:rival buiten de stad is gaan wonen.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zijn alle mensen irritant en stom, behalve diegene die dat niet zijn.
Bij mij bloed het soms als ik achterin aan het ragen ben. Is ook zo over. Heel gek.quote:Op maandag 22 september 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht wel dat er iets is. Had vorige week ook een aantal dagen ineens kiespijn. Maar goed als dat zo is moet ik later terugkomen.
Dat heb ik alleen als de mondhygiëniste bezig is geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij bloed het soms als ik achterin aan het ragen ben. Is ook zo over. Heel gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |