SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hier ben ik er met een middagje wel doorheen. Moet alleen even kijken wanneer ze de container op komen halen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat staat hier voor volgend weekend op het programma. Heb nog best wat te doen. Het sneeuwt al in de bergen dus is langzaam tijd.
Hmmquote:Op zondag 21 september 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is de liefde die hij moet vinden terwijl hij het programma kijkt.
De Zwanenprinses?quote:
De herfst begint morgen om 20:19 uur pas!quote:Op zondag 21 september 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht de herfst is vandaag begonnen! Kan m'n herfstvlaggetje de tuin in![]()
![]()
Inb4 naar buiten rennen in pyjama om 'm snel naar binnen te halen in de regen @:budapestenaar
Noted. Hou m'n vlaggetje nog 23u en 3 minuten binnen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
De herfst begint morgen om 20:19 uur pas!
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?quote:Op zondag 21 september 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens naar bed. Voel me helemaal leeg
Zo hoort het!quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noted. Hou m'n vlaggetje nog 23u en 3 minuten binnen.
Nachtje aan de lader.quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?
Ja die wordt door Ruigbaard in een zwaan verandert. Overdag is ze een zwaan maar in de manenschijn wordt ze weer prinses. En ze heet Odette.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?
Dit sprookje heb ik gemist in het sprookjesbosquote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wordt door Ruigbaard in een zwaan verandert. Overdag is ze een zwaan maar in de manenschijn wordt ze weer prinses. En ze heet Odette.
En Prins Derek is verliefd op haar en is naar haar op zoek, maar hij schiet haar bijna neer met pijl en boog omdat hij haar natuurlijk niet als zwaan herkent.
Verrassend leuke filmquote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die wordt door Ruigbaard in een zwaan verandert. Overdag is ze een zwaan maar in de manenschijn wordt ze weer prinses. En ze heet Odette.
En Prins Derek is verliefd op haar en is naar haar op zoek, maar hij schiet haar bijna neer met pijl en boog omdat hij haar natuurlijk niet als zwaan herkent.
Is niet van Disneyquote:Op zondag 21 september 2025 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit sprookje heb ik gemist in het sprookjesbos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |