quote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij het idee was dat de buren niet vreemd opkeken
Ik ben met nog iemand hequote:Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon een vlucht terugboeken, als je er echt geen zin meer in hebt? 1.5 week is dan wel lang
Warme chocolademelk, houtvuurquote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
Dekentjes, T, warme vesten, baksels met kaneel, gember en andere warme kruiden
quote:
Ja morgen de hele dag. Dan maar even geen wandeling naar The Bone Caves. Hoe mooi dat op zich ook is.quote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
In bed liggen naar de regen en wind luisteren
Ohhh knusse herfstbinnenchillbijkomdagquote:Op zondag 21 september 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja morgen de hele dag. Dan maar even geen wandeling naar The Bone Caves. Hoe mooi dat op zich ook is.
Vind dat echt heerlijk, ook ergens wonen waar je gewoon 4 seizoenen hebtquote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed planquote:
Wat ga je spelen? Ik ga verder met CULTIC.quote:Op zondag 21 september 2025 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan
Heel even dan, want ik wil nog een film kijken. En ik heb straks toch een week vakantie.
quote:Op zondag 21 september 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik was ook aan het gamen tijdens de start van F1
Jaaa seizoenenquote:Op zondag 21 september 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt heerlijk, ook ergens wonen waar je gewoon 4 seizoenen hebtNa ergens gewoond te hebben waar je alleen maar zomer en nazomer had, is dit wel super fijn.
quote:Op zondag 21 september 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ga je spelen? Ik ga verder met CULTIC.
Foutje, moet kunnenquote:
Ja oke dat is wel chill.quote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan me dat helemaal indenken. Ik was ook altijd zķ blij als ik even terug in Nederland was, en het regendequote:Op zondag 21 september 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa seizoenen
Mijn opa en oma emigreerden in de jaren 50 naar Australië. Met toen nog alleen mijn moeder en tante.
Ze hebben daar vier jaar gewoond (en gespaard voor de terugreis), maar ze zeiden dat 1 van de dingen die ze enorm misten de seizoenen waren.
Ik heb juist alleen de start gezienquote:Op zondag 21 september 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Foutje, moet kunnen
Ik wilde de voorbeschouwing aanzetten om 13:10. Nou ja, bleek de race al bezig
Gelukkig alleen de start gemist.
Heb hier ook een dakraam boven op de gallerij, maar als het hard hagelt ben ik wel eens bang dat het door het glas slaatquote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Toen ik opgroeide sliep ik altijd in een kamer met dakraam. Dus lekker naar de regen luisteren.
En nu heb ik een lichtkoepel boven de trap, naast de slaapkamer. Dat klinkt ook zo
Mijn lichtkoepel is van kunststof, dus daar ben ik wat minder bang voor.quote:Op zondag 21 september 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb hier ook een dakraam boven op de gallerij, maar als het hard hagelt ben ik wel eens bang dat het door het glas slaat
Das toch niet gezelliquote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan me dat helemaal indenken. Ik was ook altijd zķ blij als ik even terug in Nederland was, en het regendeEn kerst in warm zonnig weer is ook niks
Stond er zo'n dorre kerstboom op het dorpsplein
Deze is triple glas, dus het zal een zware storm moeten zijn, maar toch. Soms slaat het zķ hard op dat raamquote:Op zondag 21 september 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn lichtkoepel is van kunststof, dus daar ben ik wat minder bang voor.
De vorige had wel wat scheurtjes, maar die zat er al sinds 1980 op. Vorig jaar toen het dak werd geisoleerd meteen een nieuwe koepel erop gezet
Daar heb ik nog leuke foto's van
Zat ik op de trap foto's te maken van mijn vader en oom door dat gat
Maar Schotland is zo mooiquote:Op zondag 21 september 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben met nog iemand he![]()
Maar goed zo'n ramp is het ook allemaal niet hoor. Het is gewoon het weer dat je wist dat zou komen. En dan kost het mij gewoon heel veel energie om een beetje aangenaam gezelschap te zijn.
Vorig jaar zaten er regelmatig eksters en kauwen op die lichtkoepel. Dat maakte ook echt herriequote:Op zondag 21 september 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze is triple glas, dus het zal een zware storm moeten zijn, maar toch. Soms slaat het zķ hard op dat raam
EWF staat hoog in mijn top 5 van artiesten die ik liever niet hoor.quote:Op zondag 21 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
Do you remember
The 21st night of September?
Love was changin' the minds of pretenders
While chasin' the clouds away
Bekijk deze YouTube-video
Deze was net op de radioquote:Op zondag 21 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
Do you remember
The 21st night of September?
Love was changin' the minds of pretenders
While chasin' the clouds away
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben een nieuwe gevonden op een ander huisquote:Op zondag 21 september 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er regelmatig eksters en kauwen op die lichtkoepel. Dat maakte ook echt herrie
Dit jaar helemaal niet dus wellicht dat er iets anders aan was toen ie nog nieuw was oid?
ja aankomende nacht is dan ook de 21e nachtquote:
Dus daar staat 1 van die B's voor, maar wie is dan die andere B ???quote:
Buda en Budette Vol Liefdequote:Op zondag 21 september 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus daar staat 1 van die B's voor, maar wie is dan die andere B ???
Ook al herfstig weer hier.quote:Op zondag 21 september 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht de herfst is vandaag begonnen! Kan m'n herfstvlaggetje de tuin in![]()
![]()
Inb4 naar buiten rennen in pyjama om 'm snel naar binnen te halen in de regen @:budapestenaar
quote:Op zondag 21 september 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar Buda wil dat programma niet kijken om daarna gezellie een analyse met me te doen op whatsapp.
Ik kijk dat soort programma's ook nietquote:Op zondag 21 september 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Nee maar Buda wil dat programma niet kijken om daarna gezellie een analyse met me te doen op whatsapp.
Dat staat hier voor volgend weekend op het programma. Heb nog best wat te doen. Het sneeuwt al in de bergen dus is langzaam tijd.quote:Op zondag 21 september 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook al herfstig weer hier.
Voordat ik het weet ben ik de tuin alweer winterklaar aan het maken.
Gelijk de lampjes in de buitenboom.quote:Op zondag 21 september 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat staat hier voor volgend weekend op het programma. Heb nog best wat te doen. Het sneeuwt al in de bergen dus is langzaam tijd.
AL M'N HALLOWEENSHIT UIT DE SCHUURquote:Op zondag 21 september 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Oh wacht de herfst is vandaag begonnen! Kan m'n herfstvlaggetje de tuin in![]()
![]()
Inb4 naar buiten rennen in pyjama om 'm snel naar binnen te halen in de regen @:budapestenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |