Ik heb nog een korte broek aan. Dus zal daar wel aan liggen.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij in huis is het gewoon lekker warm.
Ik net ook voor ik even naar buiten ging.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een korte broek aan. Dus zal daar wel aan liggen.
Eens laten samenstellen door KSC.quote:Op zondag 21 september 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Fles beter alleen korte vakanties kan boeken voortaan, afgelopen jaar ook al in Kroatië
en daarna heb je je broek weer uit gedaan? alleen even voor je naar buiten gaat een broek aan want anders kijken alle buren zo raarquote:Op zondag 21 september 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik net ook voor ik even naar buiten ging.
Ik had geen broek aan net buitenquote:Op zondag 21 september 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarna heb je je broek weer uit gedaan? alleen even voor je naar buiten gaat een broek aan want anders kijken alle buren zo raar
nattekat had idd ook gewoon in een kilt kunnen gaanquote:Op zondag 21 september 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had geen broek aan net buiten
quote:
Tenzij het idee was dat de buren niet vreemd opkekenquote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat had idd ook gewoon in een kilt kunnen gaan
Herfstquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij het idee was dat de buren niet vreemd opkeken
Ik ben met nog iemand hequote:Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon een vlucht terugboeken, als je er echt geen zin meer in hebt? 1.5 week is dan wel lang
Warme chocolademelk, houtvuurquote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
Dekentjes, T, warme vesten, baksels met kaneel, gember en andere warme kruiden
quote:
Ja morgen de hele dag. Dan maar even geen wandeling naar The Bone Caves. Hoe mooi dat op zich ook is.quote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
In bed liggen naar de regen en wind luisteren
Ohhh knusse herfstbinnenchillbijkomdagquote:Op zondag 21 september 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja morgen de hele dag. Dan maar even geen wandeling naar The Bone Caves. Hoe mooi dat op zich ook is.
Vind dat echt heerlijk, ook ergens wonen waar je gewoon 4 seizoenen hebtquote:Op zondag 21 september 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
In bed liggen naar de regen en wind luisteren
Goed planquote:
Wat ga je spelen? Ik ga verder met CULTIC.quote:Op zondag 21 september 2025 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan
Heel even dan, want ik wil nog een film kijken. En ik heb straks toch een week vakantie.
quote:Op zondag 21 september 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik was ook aan het gamen tijdens de start van F1
Jaaa seizoenenquote:Op zondag 21 september 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt heerlijk, ook ergens wonen waar je gewoon 4 seizoenen hebtNa ergens gewoond te hebben waar je alleen maar zomer en nazomer had, is dit wel super fijn.
quote:Op zondag 21 september 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ga je spelen? Ik ga verder met CULTIC.
Foutje, moet kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |