Dit schijnt heel handig te zijn volgens ‘een bepaald persoon’.quote:Op zondag 21 september 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan die kookplaat achter de kraan als het niet naast elkaar kan/mag.
dan kun je de kraan draaien en je pan vullen terwijl je al bij de kookplaat staat
schuin is nooit handigquote:Op zondag 21 september 2025 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit schijnt heel handig te zijn volgens ‘een bepaald persoon’.
is geen discussie over nodig, gewoon een feitquote:Op zondag 21 september 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we gelukkig nog maar 500 keer gevoerd
quote:Op zondag 21 september 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
De lastigste overnachting is geregeld voor het grote IJslandavontuur
IJsland lijkt me ook wel erg tof.quote:Op zondag 21 september 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
IJskatquote:Op zondag 21 september 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Weet ik nog niet. Komt meestal pas als ik ga zittenquote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat gaat er getekend worden vandaag?
Heb ik met alle Scandinavische landen wel, maar dat kutklimaat van ze houdt me over het algemeen tegen.quote:
Kutklimaat? Vind het juist heerlijk en doordat het niet zo warm en droog is ook erg mooie natuurquote:Op zondag 21 september 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik met alle Scandinavische landen wel, maar dat kutklimaat van ze houdt me over het algemeen tegen.
Maar die zonsverduistering is toch wel een heel erg goed excuus om eindelijk eens het eerste land te bezoeken
Hoelang moet je nog?quote:Op zondag 21 september 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel regen veel wind. Mooi hoor maar mss in januari maar even eem weekje cyprus of zo. Wil eigk wel naar huis
Klinkt echt heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmmmm... rauwe gedroogde haai
Als ik in de zomer ergens naartoe ga, wil ik niet naar een land waar het weer treuriger is dan in Nederlandquote:Op zondag 21 september 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kutklimaat? Vind het juist heerlijk en doordat het niet zo warm en droog is ook erg mooie natuur
Maar ondertussen steeds klagen dat het in nederland warm is en naast je airco zittenquote:Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik in de zomer ergens naartoe ga, wil ik niet naar een land waar het weer treuriger is dan in Nederland
quote:Op zondag 21 september 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel regen veel wind. Mooi hoor maar mss in januari maar even eem weekje cyprus of zo. Wil eigk wel naar huis
Er kijkt nu een meisje via het raam telkens.quote:Op zondag 21 september 2025 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen
quote:Op zondag 21 september 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je WKN erop na slaat zie je dat ik altijd metquote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ondertussen steeds klagen dat het in nederland warm is en naast je airco zitten
Kun je dan niet beter gewoon een vlucht terugboeken, als je er echt geen zin meer in hebt? 1.5 week is dan wel langquote:
Heb ik ook net gedaanquote:
Herfstquote:
quote:
ik heb net de achterdeur dicht gedaan...quote:
Ik heb nog een korte broek aan. Dus zal daar wel aan liggen.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij in huis is het gewoon lekker warm.
Ik net ook voor ik even naar buiten ging.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een korte broek aan. Dus zal daar wel aan liggen.
Eens laten samenstellen door KSC.quote:Op zondag 21 september 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Fles beter alleen korte vakanties kan boeken voortaan, afgelopen jaar ook al in Kroatië
en daarna heb je je broek weer uit gedaan? alleen even voor je naar buiten gaat een broek aan want anders kijken alle buren zo raarquote:Op zondag 21 september 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik net ook voor ik even naar buiten ging.
Ik had geen broek aan net buitenquote:Op zondag 21 september 2025 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarna heb je je broek weer uit gedaan? alleen even voor je naar buiten gaat een broek aan want anders kijken alle buren zo raar
nattekat had idd ook gewoon in een kilt kunnen gaanquote:Op zondag 21 september 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had geen broek aan net buiten
quote:
Tenzij het idee was dat de buren niet vreemd opkekenquote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat had idd ook gewoon in een kilt kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |