Heb ik met alle Scandinavische landen wel, maar dat kutklimaat van ze houdt me over het algemeen tegen.quote:
Kutklimaat? Vind het juist heerlijk en doordat het niet zo warm en droog is ook erg mooie natuurquote:Op zondag 21 september 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik met alle Scandinavische landen wel, maar dat kutklimaat van ze houdt me over het algemeen tegen.
Maar die zonsverduistering is toch wel een heel erg goed excuus om eindelijk eens het eerste land te bezoeken
Hoelang moet je nog?quote:Op zondag 21 september 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel regen veel wind. Mooi hoor maar mss in januari maar even eem weekje cyprus of zo. Wil eigk wel naar huis
Klinkt echt heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmmmm... rauwe gedroogde haai
Als ik in de zomer ergens naartoe ga, wil ik niet naar een land waar het weer treuriger is dan in Nederlandquote:Op zondag 21 september 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kutklimaat? Vind het juist heerlijk en doordat het niet zo warm en droog is ook erg mooie natuur
Maar ondertussen steeds klagen dat het in nederland warm is en naast je airco zittenquote:Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik in de zomer ergens naartoe ga, wil ik niet naar een land waar het weer treuriger is dan in Nederland
quote:Op zondag 21 september 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel regen veel wind. Mooi hoor maar mss in januari maar even eem weekje cyprus of zo. Wil eigk wel naar huis
Er kijkt nu een meisje via het raam telkens.quote:Op zondag 21 september 2025 19:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen
quote:Op zondag 21 september 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je WKN erop na slaat zie je dat ik altijd metquote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ondertussen steeds klagen dat het in nederland warm is en naast je airco zitten
Kun je dan niet beter gewoon een vlucht terugboeken, als je er echt geen zin meer in hebt? 1.5 week is dan wel langquote:
Heb ik ook net gedaanquote:
Herfstquote:
quote:
ik heb net de achterdeur dicht gedaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |