Dit.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Totaal geen zin om morgen weer aan het werk te gaan.
Extra vrijdag dag nemen danquote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Deze echt zovaak gezienquote:
Wat een verschrikkelijk verhaalquote:Op zondag 21 september 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze echt zovaak gezien
Gaat over bosdiertjes, en dan is er een tankwagen die per ongeluk giftige stof lekt. En dan gaat een deel van de diertjes dood, en een van de kleintjes wordt erg ziek.
En dan gaan ze (3 kinder bosdiertjes) opzoek naar een specifiek kruidplantje om haar weer beter te maken.
Maar dan moeten ze heel ver en ook dwars door menselijk gebied enzo.
En ook door een bouwterrein. En de hijskranen en graafmachines noemen ze "gele draken”
Ja het is totaal niet zoetsappig en echt megaspannend.quote:Op zondag 21 september 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk verhaal
Wanneer?quote:Op zondag 21 september 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Duurt nog even voordat ik op workation kan
Waar ga je heen? En wat erbij?quote:Op zondag 21 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb in December even een korte vakantie. Ook wel zin in.
Morgen een dagje niks. Dat zou kunnen werken.quote:Op zondag 21 september 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je die knop niet omzetten en gewoon proberen te genieten van je vakantie? Dit is toch zonde?
Berlijn. Radiohead.quote:Op zondag 21 september 2025 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En wat erbij?
Heb ook zin in december, 2x 2 weken vakantie.quote:Op zondag 21 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb in December even een korte vakantie. Ook wel zin in.
Ja spoilerquote:Op zondag 21 september 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is totaal niet zoetsappig en echt megaspannend.
Niet geschikt voor de echte kleintjes
Maar op het einde redden ze dat kleintje wel.
Maar de zomervakantie is net voorbijquote:Op zondag 21 september 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 3 weken werken en dan heb ik drie weken vakantie, maar ik blijf in Eindje. Misschien nog dagtripjes oid..
Maar het nadeel is, dat er dan ook schoolvakanties zijn. Dus dierentuinen en pretparken liever niet..
Ik tussen kerst en oud op nieuw ook nog. Lekker hutje op de hei zonder vuurwerk.quote:Op zondag 21 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook zin in december, 2x 2 weken vakantie.
Ditquote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Ja het blijft wel een kinderfilmquote:
Die stad heb ik nou eigenlijk helemaal niks mee, heb altijd het idee dat ik dat ik niet tussen de mensen daar pas.quote:
Dat heb ik overalquote:Op zondag 21 september 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die stad heb ik nou eigenlijk helemaal niks mee, heb altijd het idee dat ik dat ik niet tussen de mensen daar pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |