Dat impliceert dat het grappig is.quote:Op maandag 22 september 2025 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is echt een sitcom aan het worden.
"Tonight In America!"
is de com van communisme.quote:Op maandag 22 september 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het grappig is.
Dat is het bijna wel. Want zoiets verzin je toch echt niet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het grappig is.
Ik ook niet, wacht nog wel een paar jaar.quote:Op maandag 22 september 2025 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan vragen mensen nog waarom ik niet zo zit te wachten op een bezoekje aan de VS op het moment.
quote:Op maandag 22 september 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze het terugdraaien en iedereen genezen
Gewoon even kijken wat je verder nog in het nachtkastje hebt liggen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Paracetamol dat autisme veroorzaakt, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord.
En waardoor komt ADHD dan? En dyslexie? En dyscalculie?
Gewoon meteen aan de morfine.quote:Op maandag 22 september 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
Vrouwen kunnen dus straks geen paracetamol meer gebruiken tijdens hun zwangerschap. Voordat dit fabeltje uit de wereld is, zijn we weer twintig jaar verder.
Ho ho, ook dat niet. Daar komen immers geen babietjes van.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen mogen straks niets meer slikken behalve zaad
Het erge nog is dat dit klopt ookquote:Op maandag 22 september 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
Vrouwen kunnen dus straks geen paracetamol meer gebruiken tijdens hun zwangerschap. Voordat dit fabeltje uit de wereld is, zijn we weer twintig jaar verder.
Neusspray, hooikoortspilletjes. Zoietsquote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Paracetamol dat autisme veroorzaakt, ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord.
En waardoor komt ADHD dan? En dyslexie? En dyscalculie?
Dit lijkt me ook een heel slecht plan als je een lieve roze baby wenst.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen mogen straks niets meer slikken behalve zaad
Vergeet de vaccins niet.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neusspray, hooikoortspilletjes. Zoiets
quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, ook dat niet. Daar komen immers geen babietjes van.
Gewoon de schuld geven aan seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Of het gebruik van anticonceptiepillen in het verleden zorgen er voor dat ze ADHD krijgen
Is het dan God die het dan als straf geeft ofzo? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 22 september 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de schuld geven aan seks voor het huwelijk.
M'n range gezichtsuitdrukkingen:quote:Op maandag 22 september 2025 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Misschien kan Thierry Baudet hier ook minister van Volksgezondheid worden zodat we alle autisten kunnen genezen![]()
Scheelt weer dingen honderdveertig keer dingen uitleggen aan iemand wiens gezicht niet beweegt.
En daarna aan anticonceptie. We gaan gewoon terug naar de middeleeuwen kennelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de schuld geven aan seks voor het huwelijk.
Uiteraard.quote:Op maandag 22 september 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het dan God die het dan als straf geeft ofzo? Of hoe moet ik dat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |