Gebruik je ze ook? Want mijn tafel is altijd een soort van opbergmeubel dus ik gebruik geen tafellakens of lopers.quote:Op maandag 22 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar de tafellopers van D&K
Met die wind ligt het er zo weerquote:Op maandag 22 september 2025 11:28 schreef STING het volgende:
Bladblazers
Vanochtend weer eentje aan de gang van 7:00 tot 9:00.
Ja, en ik wissel ze om de paar wekenquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook? Want mijn tafel is altijd een soort van opbergmeubel dus ik gebruik geen tafellakens of lopers.
Wat als je wordt gebeld?quote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
Hier begint de wind weer eens aan te trekkenquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag eigenlijk.
yeah surequote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n pakje is onderweg![]()
![]()
Ik zal nooit meer op het laatste moment dingen bestellen.
Heerlijkquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag eigenlijk.
Ik ben voor kerst ook al eens op m'n bek gegaan, toen had ik hetzelfde voorgenomen voor de feestdagen. Heb dat al 2 jaar niet verpestquote:
ik vond het nog te warm voor mijn nieuwe jas. ik ben voor een dun vestje gegaanquote:
Ja of gewoon mee gaan doen met het gesprek alsof je er bij hoort.quote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat haat ik zo erg.
Eigenlijk moet je dan achter hem/haar gaan staan en zeggen: "Dat liegt hij/zij". En dan doorlopen.
Tussendoor aangifte doen?quote:Op maandag 22 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Oke mondhygiëniste heeft me goed mishandeld, nu wachten op de tandarts.
Een kleine moeite, maar heel fijn als buren dat doen!quote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt een goede buurvrouw. Ik ga vandaag bij iedereen in mijn blokje een briefje in de bus drukken dat er geluidsoverlast kan zijn met mijn verjaardag.
Bel ik wel terug. Of niet.quote:
Beter ze gelijk uitnodigenquote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt een goede buurvrouw. Ik ga vandaag bij iedereen in mijn blokje een briefje in de bus drukken dat er geluidsoverlast kan zijn met mijn verjaardag.
Oh ja ik kan wel even een leuk biljetje gaan shoppen. Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.quote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n pakje is onderweg![]()
![]()
Ik zal nooit meer op het laatste moment dingen bestellen.
O_oquote:Op maandag 22 september 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.
Deden ze dat allemaal maar als ze een keer een feestje geven.quote:Op maandag 22 september 2025 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een kleine moeite, maar heel fijn als buren dat doen!
neuj, maar het kan raar zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |