SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Weet ikquote:Op maandag 22 september 2025 10:47 schreef rival het volgende: [..] [..] Je bepaald zelf hoeveel werk zij moeten verrichten tijdens de behandeling. Dat is je straf
![]()
Dan moet ie wel flink hardquote:Op maandag 22 september 2025 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je hoortoestel ook nodig als je een koptelefoon op hebt?
[..]
Met een equalizer kun je een koptelefoon ook precies zo afstellen als een hoorapparaat, maar goed, dat is een hoop geklooi.quote:
Maar even programma's met ondertiteling kijken dan. Misschien kom je je eigen ondertiteling wel tegen.quote:
Hij moet vooral hardquote:Op maandag 22 september 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een equalizer kun je een koptelefoon ook precies zo afstellen als een hoorapparaat, maar goed, dat is een hoop geklooi.
ik kan bijna beter via Noord de stad in gaan, dan via Zuid ( wat ik normaal doe).quote:
Waarschijnlijk zijn niet alle frequenties in je oor brak, dus niet al het geluid hoeft zo hard.quote:Op maandag 22 september 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet vooral hardIk kan bijvoorbeeld ook nog bellen gelukkig.
Lekker, was een soort verlenging van de zomerquote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie?
denk niet dat ik dan nog heel oud zou wordenquote:
Doe ik ook wel hoor. Wanneer ik wakker word in de nacht, loop ik even naar de keuken, voor een stukje of een reep Lion/stickers e.d.quote:Op maandag 22 september 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon 's nachts ook een blokje eten.
Was bij jou ook de mint in de aanbieding?quote:Op maandag 22 september 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de Lindt-voorraad van de lokale supermarkt zo'n beetje op.
Naja, die oren moeten niet voor niets uitgespoten ook.quote:Op maandag 22 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn niet alle frequenties in je oor brak, dus niet al het geluid hoeft zo hard.
Geen idee, die eet ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was bij jou ook de mint in de aanbieding?
Hmm, ja, misschien kan ze dan beter een soort scheepshoorn als geluidsbron gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, die oren moeten niet voor niets uitgespoten ook.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
ik haat mannen ook maar sommige mannen zijn toch
Over de knie jijquote:
Dat voelt ze toch, als dat ding trilt?quote:Op maandag 22 september 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je geappt. Weet niet of je dat hoort nu.
quote:
dat heb ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo boterhammen met makreel maken nomnom.
Aan de ene kant hoor je idd bijna nooit meer ringtones of piepjesquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh dat haat ik zo erg.quote:Op maandag 22 september 2025 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoor je idd bijna nooit meer ringtones of piepjes [ afbeelding ], maar daarentegen wel genoeg lui (boomers en Gen Z) die al hun filmpjes en gesprekken in het openbaar over de speaker gooien
een blazer van makenquote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestelde deze theedoek, wat een ontzettende mooie print is het. Ik wil er meer van. Een tafellaken om een leuke rok te maken ofzo
[ afbeelding ]
Ik spaar de tafellopers van D&Kquote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestelde deze theedoek, wat een ontzettende mooie print is het. Ik wil er meer van. Een tafellaken om een leuke rok te maken ofzo
[ afbeelding ]
Gebruik je ze ook? Want mijn tafel is altijd een soort van opbergmeubel dus ik gebruik geen tafellakens of lopers.quote:Op maandag 22 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar de tafellopers van D&K
Met die wind ligt het er zo weerquote:Op maandag 22 september 2025 11:28 schreef STING het volgende:
Bladblazers
Vanochtend weer eentje aan de gang van 7:00 tot 9:00.
Ja, en ik wissel ze om de paar wekenquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook? Want mijn tafel is altijd een soort van opbergmeubel dus ik gebruik geen tafellakens of lopers.
Wat als je wordt gebeld?quote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier begint de wind weer eens aan te trekkenquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag eigenlijk.
yeah surequote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n pakje is onderweg![]()
![]()
Ik zal nooit meer op het laatste moment dingen bestellen.
Heerlijkquote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weer vandaag eigenlijk.
Ik ben voor kerst ook al eens op m'n bek gegaan, toen had ik hetzelfde voorgenomen voor de feestdagen. Heb dat al 2 jaar niet verpestquote:
ik vond het nog te warm voor mijn nieuwe jas. ik ben voor een dun vestje gegaanquote:
Ja of gewoon mee gaan doen met het gesprek alsof je er bij hoort.quote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat haat ik zo erg.
Eigenlijk moet je dan achter hem/haar gaan staan en zeggen: "Dat liegt hij/zij". En dan doorlopen.
Tussendoor aangifte doen?quote:Op maandag 22 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Oke mondhygiëniste heeft me goed mishandeld, nu wachten op de tandarts.
Een kleine moeite, maar heel fijn als buren dat doen!quote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt een goede buurvrouw. Ik ga vandaag bij iedereen in mijn blokje een briefje in de bus drukken dat er geluidsoverlast kan zijn met mijn verjaardag.
Bel ik wel terug. Of niet.quote:
Beter ze gelijk uitnodigenquote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt een goede buurvrouw. Ik ga vandaag bij iedereen in mijn blokje een briefje in de bus drukken dat er geluidsoverlast kan zijn met mijn verjaardag.
Oh ja ik kan wel even een leuk biljetje gaan shoppen. Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.quote:Op maandag 22 september 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n pakje is onderweg![]()
![]()
Ik zal nooit meer op het laatste moment dingen bestellen.
O_oquote:Op maandag 22 september 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.
Deden ze dat allemaal maar als ze een keer een feestje geven.quote:Op maandag 22 september 2025 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een kleine moeite, maar heel fijn als buren dat doen!
neuj, maar het kan raar zijnquote:
Het was figuurlijk bedoeld he, voor de volledigheid.quote:
Ja, wind staat er wel. Maar het is ook zonnig.quote:Op maandag 22 september 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier begint de wind weer eens aan te trekken
het kon ook zijn dat hij er ged mee verdiende... maar dan vind ik het wel een vreemde supermarktquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was figuurlijk bedoeld he, voor de volledigheid.
Waarom wordt die engnek zo aanbeden door iedereen?quote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Lekker bidden voor Charlie met beelden van de lancering van een intercontinentale ballistische raket met kernkoppen.Verder ook mooi dat er een Spaans en een Zweeds vliegtuig te zien zijn.
Die pete hegseth is ook zo leip als een looien deurquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Lekker bidden voor Charlie met beelden van de lancering van een intercontinentale ballistische raket met kernkoppen.Verder ook mooi dat er een Spaans en een Zweeds vliegtuig te zien zijn.
omdat die oranje clown ineens fan van hem werd na zn doodquote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom wordt die engnek zo aanbeden door iedereen?
Past mooi in het toneelstukje wat ze opvoeren.quote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dode mensen spreken je niet tegen. En Trump houdt wel van mensen die hem niet tegenspreken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die oranje clown ineens fan van hem werd na zn dood
Hier afgelopen vrijdag ook 4 F-35s, mobiel in de aanslag en al, maar was vergeten de record knop in te drukkenquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een fly over van vier straaljagers.
Wat is er mis met Charlie? Hij was heel gelovig!!quote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vandaar ook de aandacht toen van hem voor die twee stellen die zijn beschoten.. (ja tis amerika dus ik weet al die namen en beroepen enzo niet, maar iets met gekozen door het volk ofzo)quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dode mensen spreken je niet tegen. En Trump houdt wel van mensen die hem niet tegenspreken.
Die zullen er vast zijn, maar wat ik zelf vooral tegenkom zijn vraagtekens waarom 'ie zo bejubeld wordt en een expliciete "moord is nooit goed".quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
vind het net zo raar dat er mensen zijn die zijn dood toejuichen
#jesuischarliequote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met Charlie? Hij was heel gelovig!!
Ik zie op insta echt veel mensen die het toejuichen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar wat ik zelf vooral tegenkom zijn vraagtekens waarom 'ie zo bejubeld wordt en een expliciete "moord is nooit goed".
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.
Snel gekwetste mensen, oftewel woke sneeuwvlokjes, oftewel mentaal zwakken, die gaan gillen bij iedere afwijkende mening en vinden een reden in zichzelf om feest te vieren als ze zo iemand door zijn nek schieten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |