Het was figuurlijk bedoeld he, voor de volledigheid.quote:
Ja, wind staat er wel. Maar het is ook zonnig.quote:Op maandag 22 september 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier begint de wind weer eens aan te trekken
het kon ook zijn dat hij er ged mee verdiende... maar dan vind ik het wel een vreemde supermarktquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was figuurlijk bedoeld he, voor de volledigheid.
Waarom wordt die engnek zo aanbeden door iedereen?quote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Lekker bidden voor Charlie met beelden van de lancering van een intercontinentale ballistische raket met kernkoppen.Verder ook mooi dat er een Spaans en een Zweeds vliegtuig te zien zijn.
Die pete hegseth is ook zo leip als een looien deurquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Lekker bidden voor Charlie met beelden van de lancering van een intercontinentale ballistische raket met kernkoppen.Verder ook mooi dat er een Spaans en een Zweeds vliegtuig te zien zijn.
omdat die oranje clown ineens fan van hem werd na zn doodquote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom wordt die engnek zo aanbeden door iedereen?
Past mooi in het toneelstukje wat ze opvoeren.quote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dode mensen spreken je niet tegen. En Trump houdt wel van mensen die hem niet tegenspreken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die oranje clown ineens fan van hem werd na zn dood
Hier afgelopen vrijdag ook 4 F-35s, mobiel in de aanslag en al, maar was vergeten de record knop in te drukkenquote:Op maandag 22 september 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een fly over van vier straaljagers.
Wat is er mis met Charlie? Hij was heel gelovig!!quote:Op maandag 22 september 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vandaar ook de aandacht toen van hem voor die twee stellen die zijn beschoten.. (ja tis amerika dus ik weet al die namen en beroepen enzo niet, maar iets met gekozen door het volk ofzo)quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dode mensen spreken je niet tegen. En Trump houdt wel van mensen die hem niet tegenspreken.
Die zullen er vast zijn, maar wat ik zelf vooral tegenkom zijn vraagtekens waarom 'ie zo bejubeld wordt en een expliciete "moord is nooit goed".quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
vind het net zo raar dat er mensen zijn die zijn dood toejuichen
#jesuischarliequote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is er mis met Charlie? Hij was heel gelovig!!
Ik zie op insta echt veel mensen die het toejuichen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, maar wat ik zelf vooral tegenkom zijn vraagtekens waarom 'ie zo bejubeld wordt en een expliciete "moord is nooit goed".
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.
Snel gekwetste mensen, oftewel woke sneeuwvlokjes, oftewel mentaal zwakken, die gaan gillen bij iedere afwijkende mening en vinden een reden in zichzelf om feest te vieren als ze zo iemand door zijn nek schieten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |