Naja, die oren moeten niet voor niets uitgespoten ook.quote:Op maandag 22 september 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn niet alle frequenties in je oor brak, dus niet al het geluid hoeft zo hard.
Geen idee, die eet ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was bij jou ook de mint in de aanbieding?
Hmm, ja, misschien kan ze dan beter een soort scheepshoorn als geluidsbron gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, die oren moeten niet voor niets uitgespoten ook.
quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef bitterbal het volgende:
ik haat mannen ook maar sommige mannen zijn toch
Over de knie jijquote:
Dat voelt ze toch, als dat ding trilt?quote:Op maandag 22 september 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je geappt. Weet niet of je dat hoort nu.
quote:
dat heb ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo boterhammen met makreel maken nomnom.
Aan de ene kant hoor je idd bijna nooit meer ringtones of piepjesquote:Op maandag 22 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet je telefoon compleet stil hebben staan.
Oh dat haat ik zo erg.quote:Op maandag 22 september 2025 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoor je idd bijna nooit meer ringtones of piepjes [ afbeelding ], maar daarentegen wel genoeg lui (boomers en Gen Z) die al hun filmpjes en gesprekken in het openbaar over de speaker gooien
een blazer van makenquote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestelde deze theedoek, wat een ontzettende mooie print is het. Ik wil er meer van. Een tafellaken om een leuke rok te maken ofzo
[ afbeelding ]
Ik spaar de tafellopers van D&Kquote:Op maandag 22 september 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestelde deze theedoek, wat een ontzettende mooie print is het. Ik wil er meer van. Een tafellaken om een leuke rok te maken ofzo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |