tis t internet. Moet je gaan kijken bij allemaal dashcam filmpjes van motorrijders en fietsers.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie op insta echt veel mensen die het toejuichen.
Dat vooral ja.quote:Op maandag 22 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.
Volgens mij was-ie net een vraag hierover aan het beantwoorden toen-ie werd doodgeschoten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me wel goed voorstellen dat een hoop de ironie kunnen waarderen.
Eke vorm van aanbidding zou je grote vraagtekens bij moeten zetten. Dat heb ik ook als ik lees hoe jij over Ambar praat.quote:Op maandag 22 september 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het raar dat hij vermoord wordt en nu ineens de nieuwe Messias is. Daar houd ik niet van. Ook niet van mensen vermoorden overigens.
Ik overigens ook. Wat niet betekent dat ik z'n dood toejuich.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Er hing een soort raar ding buiten aan het balkon. Leken dunne stekelige bladeren aan een bosjedus ik met een bezem dat proberen er af te halen. drukte ik iets te hard , spatte het uit elkaar en kwam er gele smurrie uitgelopen en weet niet wat het nu was
heiligenschennis. Ambar is een saint!quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eke vorm van aanbidding zou je grote vraagtekens bij moeten zetten. Dat heb ik ook als ik lees hoe jij over Ambar praat.
Maar Ambar hoort aanbeden te worden, maar dan ook alleen door mezelf. Ik verplicht niemand anders dat te doen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eke vorm van aanbidding zou je grote vraagtekens bij moeten zetten. Dat heb ik ook als ik lees hoe jij over Ambar praat.
Nou in nl is wapenbezit verboden en hier zijn ook mensen vermoord om hun meningquote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben heel erg tegen het doodschieten van mensen. Het was wel zo dat volgens Charlie zelf dit soort dingen er nou eenmaal bijhoren in de VS. Dat is de prijs van de vrijheid van wapenbezit.
Ok, beetje gegrinnikt.quote:Op maandag 22 september 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was-ie net een vraag hierover aan het beantwoorden toen-ie werd doodgeschoten.
En dit QFTquote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heiligenschennis. Ambar is een saint!
ja ik zoomde een beetje in en het leek alsof ik een soort van insect achtig iets zag en toen nam ik extra afstand. Het was echt best groot. Ben er misselijk vanquote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]Zou het iets met die grote spin te maken hebben? Een soort eizak?
maar hij gaf zelfs aan dat kinderen die beschoten worden op school de ingecalculeerde risico's zijn van vrij wapenbezitquote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou in nl is wapenbezit verboden en hier zijn ook mensen vermoord om hun mening
Da's wel weer een wat andere orde dan wat schoolklassen opofferen voor je wapenbezit. Dan toch liever de volwassene die het bewust pusht.quote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet gezien.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hij gaf zelfs aan dat kinderen die beschoten worden op school de ingecalculeerde risico's zijn van vrij wapenbezit
Ja, dat is bijna nooit een goed idee.quote:Op maandag 22 september 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
...bijna?quote:Op maandag 22 september 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna nooit een goed idee.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zoomde een beetje in en het leek alsof ik een soort van insect achtig iets zag en toen nam ik extra afstand. Het was echt best groot. Ben er misselijk van
LUNCHGENOTquote:Op maandag 22 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien had die spin een insect gevangen en ingespoten met gif. Dan wordt de binnenkant helemaal vloeibaar en kan de spin de boel later lekker opslurpen.
hmm ja het was geen web. nou ja het is al weg. anders had ik nog een foto kunnen makenquote:Op maandag 22 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien had die spin een insect gevangen en ingespoten met gif. Dan wordt de binnenkant helemaal vloeibaar en kan de spin de boel later lekker opslurpen.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Er hing een soort raar ding buiten aan het balkon. Leken dunne stekelige bladeren aan een bosjedus ik met een bezem dat proberen er af te halen. drukte ik iets te hard , spatte het uit elkaar en kwam er gele smurrie uitgelopen en weet niet wat het nu was
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dit QFT
Als we allemaal Ambar zouden aanbeden, zou de wereld een stuk geweldiger zijn.
6 miljoen spinnen komen wraak nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zoomde een beetje in en het leek alsof ik een soort van insect achtig iets zag en toen nam ik extra afstand. Het was echt best groot. Ben er misselijk van
Nee, nee, muis heeft een punt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.
Maar Ambar heeft zelf geen radicale meningen behalve dat iedereen hem moet knuffelen. Hij sluit niemand uit en vraagt alleen om een beetje liefde.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.
Fop-autist jij.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zwart-wit-denken.
Huldequote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, muis heeft een punt.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt nu een buitenaards wezen gedood.
twee toch?quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, muis heeft een punt.
Je had ons ook nog even misselijk willen maken?quote:Op maandag 22 september 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja het was geen web. nou ja het is al weg. anders had ik nog een foto kunnen maken
nou zeg , moet dit nouquote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6 miljoen spinnen komen wraak nemen.
jaquote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had ons ook nog even misselijk willen maken?
12quote:
Hoe?quote:
ik lichaamsdelenquote:Op maandag 22 september 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe?
Ik tel gewoon de puntjes op de i's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dat zeg jij. Maar denken zij er ook zo over?quote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk niet dat we er iets aan missen
Kan je wel veilig-ish naar de VS.quote:
Daar praat je zo makkelijk over, maar je bent wel helemaal ontdaan dat er iemand in de VS is vermoord.quote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk niet dat we er iets aan missen
Alleen als ik weinig kleding aan hebquote:
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor hij gedood werd, had ik nog nooit van Kirk gehoord. En dat had ik eigenlijk ook graag zo gehouden.
Broedbal. Ew.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, jij slaat hun broedbal kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |