Nee, nee, muis heeft een punt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.
Maar Ambar heeft zelf geen radicale meningen behalve dat iedereen hem moet knuffelen. Hij sluit niemand uit en vraagt alleen om een beetje liefde.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Charlie Kirk. Ziedaar mijn punt.
Fop-autist jij.quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zwart-wit-denken.
Huldequote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, muis heeft een punt.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt nu een buitenaards wezen gedood.
twee toch?quote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, muis heeft een punt.
Je had ons ook nog even misselijk willen maken?quote:Op maandag 22 september 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja het was geen web. nou ja het is al weg. anders had ik nog een foto kunnen maken
nou zeg , moet dit nouquote:Op maandag 22 september 2025 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6 miljoen spinnen komen wraak nemen.
jaquote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had ons ook nog even misselijk willen maken?
12quote:
Hoe?quote:
ik lichaamsdelenquote:Op maandag 22 september 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe?
Ik tel gewoon de puntjes op de i's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dat zeg jij. Maar denken zij er ook zo over?quote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk niet dat we er iets aan missen
Kan je wel veilig-ish naar de VS.quote:
Daar praat je zo makkelijk over, maar je bent wel helemaal ontdaan dat er iemand in de VS is vermoord.quote:Op maandag 22 september 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk niet dat we er iets aan missen
Alleen als ik weinig kleding aan hebquote:
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor hij gedood werd, had ik nog nooit van Kirk gehoord. En dat had ik eigenlijk ook graag zo gehouden.
Broedbal. Ew.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, jij slaat hun broedbal kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |