das nog viezer dan een borstvoederquote:
Wat die allemaal roept, probeer ik ook zo wel mogelijk te omzeilen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoord
Nou ja, ik vind "zelfs" wel een groot woord, dat impliceert dat 'ie zich met anderen dan zichzelf bezig houdt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs die oranje clown had nog nooit van hem gehoord
Nou, dat is voor niemand veilig.quote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je wel veilig-ish naar de VS.
als dat zou kunnen zouden we ook niet maandelijks die 5 dagen moeten doorstaanquote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn als mensen ook gewoon een broedbal aan een haakje konden hangen.
Zeg dat heet gewoon een baarmoederquote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou makkelijk zijn als mensen ook gewoon een broedbal aan een haakje konden hangen.
nou als ik zie wat hij nu vandaag allemaal heeft gemeld tijdens de gedenking/uitvaart/blabla.....quote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind "zelfs" wel een groot woord, dat impliceert dat 'ie zich met anderen dan zichzelf bezig houdt.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lichaamsdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hoop ik welquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij. Maar denken zij er ook zo over?
Dat er een bosje vergeten broedballen aan de kapstok blijft hangen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
#allealiensterugnaarhuneigenplaneetquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar praat je zo makkelijk over, maar je bent wel helemaal ontdaan dat er iemand in de VS is vermoord.
ik zag hem vaak op insta voorbij komenquote:Op maandag 22 september 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor hij gedood werd, had ik nog nooit van Kirk gehoord. En dat had ik eigenlijk ook graag zo gehouden.
10 vingers en twee punt(jes)(en) (doorhalen wat niet van toepassing is) waar een uitgebroede broedbal aan wil lurkenquote:
mijn korstje staat nu overeindquote:Op maandag 22 september 2025 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, jij slaat hun broedbal kapot
Even alle Trump-memes van je accounts wegvegen en hoppaaa.quote:
Daar kijk ik zelden op. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag hem vaak op insta voorbij komen
Baarmoeder 2.0.quote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg dat heet gewoon een baarmoeder
"ohja ik was ergens mee bezig" Kijkt naar kapstok, voelt. "Jups ook deze heeft het niet overleefd" Maakt een nieuwe.quote:Op maandag 22 september 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat er een bosje vergeten broedballen aan de kapstok blijft hangen.
Ze dragen vannacht je bed naar buiten, zo hun holletje in.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn korstje staat nu overeind![]()
Och, depressietje en je zit er zo mee.quote:Op maandag 22 september 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Begrijp soms echt niet hoe mensen (zonder aanleg voor een slecht gebit) met een soort gelijke levensstijl hun hele bek verrot kunnen hebben.
...quote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze dragen vannacht je bed naar buiten, zo hun holletje in.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze dragen vannacht je bed naar buiten, zo hun holletje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |