Ja weet niet eigenlijk, ook niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou dat impact hebben op motivatie?
quote:Op maandag 22 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet denken aan dat er andere mensen hebben lopen seksen op dat bed.
De vragendokter op Instagram is een campagne begonnen voor mensen met PC/ME/ellende om ze zichtbaarder te maken, had je dat gezien?quote:Op maandag 22 september 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Best accuraat
Gelukkig was het toen zomer
En gelukkig ligt dat alweer 3 jaar achter me![]()
Al die incontinente bejaarden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat doen mensen ook in zwembaden en bubbelbaden e.d.
En de kinderen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die incontinente bejaarden.
Ja niet lullig bedoeld verder, maar jij rookt nog steeds ondanks je handquote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet eigenlijk, ook niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
ga morgen lekker door de koeien- en paardenstront wandelenquote:Op maandag 22 september 2025 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon niet meer naar buiten gaan tenzij in een bubbel.
Vanochtend nog een hondendrol opgeruimdquote:Op maandag 22 september 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga morgen lekker door de koeien- en paardenstront wandelen
Is dat die Jojanneke Kant?quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vragendokter op Instagram is een campagne begonnen voor mensen met PC/ME/ellende om ze zichtbaarder te maken, had je dat gezien?
Drie keer een like gegeven p.o.quote:Op maandag 22 september 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet lullig bedoeld verder, maar jij rookt nog steeds ondanks je handHet is gewoon heel moeilijk voor mensen om hun gedrag te veranderen.
En motivatie alleen is niet genoeg ook, da's vooral voor het beginnen van een gewoonte. Het vasthouden is een ander verhaal.quote:Op maandag 22 september 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet eigenlijk, ook niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Volgens mij welquote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Drie keer een like gegeven p.o.
Vraag me wel af of je ook drie keer dan die melding krijgt.
Dit zijn wel wijze woorden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En motivatie alleen is niet genoeg ook, da's vooral voor het beginnen van een gewoonte. Het vasthouden is een ander verhaal.
quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Op een gegeven moment is wilskracht gewoon op. Je moet dus andere manieren zien te vinden dan wilskracht om iets wel of niet te doen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En motivatie alleen is niet genoeg ook, da's vooral voor het beginnen van een gewoonte. Het vasthouden is een ander verhaal.
1 keertjequote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Drie keer een like gegeven p.o.
Vraag me wel af of je ook drie keer dan die melding krijgt.
Dit heb ik heel vaakquote:
trustequote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
van dat frituren in de zon word je altijd zo moe
Ja, en daar heb ik dus geen werkend systeem voor. Verdomme.quote:Op maandag 22 september 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is wilskracht gewoon op. Je moet dus andere manieren zien te vinden dan wilskracht om iets wel of niet te doen.
ah joh dat kan morgen ook bestquote:
en daar heeft Nizno geen moeite mee om te doenquote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Heb ook vaak dat ik misklik en dat ie dan een TR opent
En dat heb ik ook met quoten of een post wijzigen.
En soms dien ik dan per ongeluk een TR in
En dan mag @:nizno die weer afvinken
Denk al, waarom zie ik zoveel TR's staan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
dat gebeurt mij ook nog wel eens.quote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
Ja zij geeft ook geaccrediteerde bijscholing voor huisartsen daaroverquote:
Check. Al zie ik het meestal voor ik 'm daadwerkelijk indien.quote:Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurt mij ook nog wel eens.
Ik ben ook even door de wilskracht heen om allerlei gezonde dingen te doen na de relatiebreuk. Maar even uitrusten en kijken hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder forceren/wilskracht.quote:Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik dus geen werkend systeem voor. Verdomme.
ja, daadwerkelijk indienen heb ik volgens mij ook nog niet gedaan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Al zie ik het meestal voor ik 'm daadwerkelijk indien.
Gewoon een discussie beginnen over mannen vs vrouwenquote:Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
Het is wel vaak op maandag dat ik zin heb in een relletje.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Al zie ik het meestal voor ik 'm daadwerkelijk indien.
Ja ik dus welquote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daadwerkelijk indienen heb ik volgens mij ook nog niet gedaan.
Oh dit heb ik echt nooit.quote:Op maandag 22 september 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik op de meldingen wil klikken en dat ie dan de FOK!shop opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |