Die flauwe Budaplagenaar.quote:
Joequote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, depressietje en je zit er zo mee.
Korstjes zijn om aan te pulken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn korstje staat nu overeind![]()
Ik ken mensen (kende want de meeste van hun hebben nu een kunstgebit) met zulke slechte tanden dat echt niks mij nog tegen weet te houden om heen te gaan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, depressietje en je zit er zo mee.
niet schoppen!quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag op vakantie dus in een eenpersoonsbed dat tegen de muur stond met van die grove structuurverf. Heb ik daar een keer om 3 uur 's nachts tegenaan geschopt met m'n knieVel eraf, alles.
Ugh, ik haat dat soort muren.quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag op vakantie dus in een eenpersoonsbed dat tegen de muur stond met van die grove structuurverf. Heb ik daar een keer om 3 uur 's nachts tegenaan geschoptVel eraf, alles.
quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag op vakantie dus in een eenpersoonsbed dat tegen de muur stond met van die grove structuurverf. Heb ik daar een keer om 3 uur 's nachts tegenaan geschopt met m'n knieVel eraf, alles.
Is bij iedereen anders. Ik krijg oa moeite met tanden poetsen, vind ik sowieso al kut. Ik snap bijvoorbeeld niet dat anderen niet douchen als ze depressief zijn, maar dat is dan hun ding (of dan juist niet).quote:Op maandag 22 september 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken (kende want de meeste van hun hebben nu een kunstgebit) met zulke slechte tanden dat echt niks mij nog tegen weet te houden om heen te gaan.Maar goed kan wel begrijpen dat er idd situaties zijn waarbij het lastig is voor iemand.
En dat had dus niemand gehoordquote:
Is dat wat ik ook heb of is dit iets anders?quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ugh, ik haat dat soort muren.
En het is een rotwerk om het te veranderen, moet thuis ook echt een keer anders.
Ja dit was het.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat wat ik ook heb of is dit iets anders?
[ link | afbeelding ]
(Door schaduw lijkt het soms echt alsof ik rare vlekken heb op de muren)
Dit ziet er nog vriendelijk uit.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja is ook eigenlijk wel weer zo.quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is bij iedereen anders. Ik krijg oa moeite met tanden poetsen, vind ik sowieso al kut. Ik snap bijvoorbeeld niet dat anderen niet douchen als ze depressief zijn, maar dat is dan hun ding (of dan juist niet).
Tanden poetsen onder de douche ftwquote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Op mijn ziekst kon ik niet altijd goed poetsen.
Als ik had gedoucht dan kon ik daarna echt mijn tanden niet meer poetsen
Daar kan je je ook lelijk aan open halen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |