uit zichzelf of geduwd?quote:
En afwisselend van links naar rechts en van boven naar benedenquote:Op maandag 22 september 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De truuk met verf is dat je vooral met (dunne) lagen moet werken.
Andere materialen schuur je ook.quote:Op maandag 22 september 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel is ook verneukt laatst, was ook gewoon goed eerst. Ik hoop dat ik hier echt iets van heb geleerd.Tafel heb ik het hele najaar nog voor om te bedenken hoe ik dat weer goed krijg want dat kan je niet echt schuren lijkt me want is niet van hout.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, heeft toch een paar uur geduurd.
lekker weer hequote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren toen ik op de bank lag vond ik het wel te warm voor de korte broek, maar later vond ik het weer te warm voor de lange broek
Jas tot aan de kin dichtgeritst.quote:Op maandag 22 september 2025 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lunchwandeling ging nog in t-shirt
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En klaar is klaar.quote:Op maandag 22 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En afwisselend van links naar rechts en van boven naar beneden
quote:Op maandag 22 september 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?kunststof? dan nee, gewoon weggooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?zoals ik je lees over je verfkunst enzo lijkt me het niet handig dat jij het zelf doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jaquote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
En klaar is klaar.
Niet na 3 minuten denken, oh ik doe nog 1 strijkje.
afgelopen week beton geverfd. 1e laag zag er prima uit. 2e laag had ik beter weg kunnen latenquote:Op maandag 22 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
In 1 keer verven en dan met je tengels vanaf blijven tot het droog is
Ja maar..quote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals ik je lees over je verfkunst enzo lijkt me het niet handig dat jij het zelf doet
Ja mijn kattenbakkist zag er ook prima uit tot ik ging kloten met nog een laag en hetzelfde ook dus met mijn tuintafel.quote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
En klaar is klaar.
Niet na 3 minuten denken, oh ik doe nog 1 strijkje.
maar kun je hem helemaal uit elkaar halen? anders kom je nooit tussen al die balkjes in, toch?quote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Hij is van metaal of aluminium. Ja sorry ik weet echt niet wat. Kan er geen magneet op klikken iig.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen week beton geverfd. 1e laag zag er prima uit. 2e laag had ik beter weg kunnen laten
Ik denk niet dat ik deze tafel uit elkaar kan halen maar ik heb hem voor ¤10 op Marktplaats gekocht en zelf overgespoten ook al was hij al zwart. Dus misschien dat ik ook gewoon een helemaal nieuwe tafel koop.quote:Op maandag 22 september 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar kun je hem helemaal uit elkaar halen? anders kom je nooit tussen al die balkjes in, toch?
als je het zelf gaat doen dan zit je waarschijnlijk nadien met spijt. Kun je beter gewoon eerst wachten en kom je vanzelf iemand tegen die zegt dat hij/zij het kan of iemand weet die het kan.quote:
placematsquote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Zo
Ik heb viltjes onder mijn dienbladen geplakt, zodat ze niet mijn gloednieuwe tafels krassen.
De vorige tafels zaten al onder de krassen dus boeiend, maar nu toch maar wel even doen.
Als iemand hier überhaupt mij al kan vertellen hoe ik (of iemand anders) dat überhaupt kan doen met zo'n tafel. Heb het idee dat ik beter een andere tafel kan kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het zelf gaat doen dan zit je waarschijnlijk nadien met spijt. Kun je beter gewoon eerst wachten en kom je vanzelf iemand tegen die zegt dat hij/zij het kan of iemand weet die het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |