Mijn rekeningnummer is **** ** ***quote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 22 september 2025 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zit dus bij wat voorheen de postbank was
AA ** AAAA * * * * * * * * * *quote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Ik ken zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kennen je rekening uit je hoofd? Oh wauw
7 cijfers, dus herkenbaar. Mijn Rabo heeft 9 cijfers (nu met IBAN natuurlijk 10 cijfers, na RABO)quote:
Ik denk altijd van wel maar is dus niet zo.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonder het IBAN voorvoegsel welquote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangenaam, ik ben IJsquote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.
ik en zelfs mijn BSN uit het hoofdquote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.
Oh die weet ik ookquote:
dat gedeelte van het IBAN er bij, NL ** AAAA kan ik er idd nog wel bij onthoudenquote:
Op de middelbare was je BSN je printcodequote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n BSN zou ik vrij makkelijk moeten kunnen leren, maar gewoon nooit aan begonnen.
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.quote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n BSN zou ik vrij makkelijk moeten kunnen leren, maar gewoon nooit aan begonnen.
alleen als ik de belastingdienst eens nodig heb is het een flex om hem te weten.quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl bsn uit je hoofd weten is vrij nutteloos, want wanneer heb je die nou zo paraat nodig.
Ik heb vrij veel dezelfde cijfers, dus hey. Maar hij blijft niet plakken.quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.
ook geen punt bij karwei als je hem niet vaak nodig hebtquote:Op maandag 22 september 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel dezelfde cijfers, dus hey. Maar hij blijft niet plakken.
ja, daar weet ik hem waarschijnlijk ook nog altijd vanquote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.
Vaak bellen en dan niet vanuit de contactenlijst maar handmatig intoetsen. Ken je het binnen no-time uit je hoofdquote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
En ik probeer nu ook de mobiele nummers van mijn ouders ge onthouden, want die hebben beginvan de zomer de vaste lijn weggedaan
alleen die van de credit card vergeet ik telkens weer.quote:Op maandag 22 september 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet mijn pincode niet eensdie gaat op spiergeheugen
ik ook, is er ooit zo ingeslopen.quote:
Beide, incl iban. En ook mn creditkaart alle nummertjes.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je werkt met burgerzaken dan gebruik je je eigen BSN vaak als test. (of tenminste, ik doe dat)quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl bsn uit je hoofd weten is vrij nutteloos, want wanneer heb je die nou zo paraat nodig.
Zoals vroegahquote:Op maandag 22 september 2025 14:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vaak bellen en dan niet vanuit de contactenlijst maar handmatig intoetsen. Ken je het binnen no-time uit je hoofd
Ik zag laatst op een autogarage staan "Elektrisch rijden doen WIJ op de kermis"quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)
ik kan hem hier wel noemen maar dan belt iedereen naar mn ouders... die hebben hem nog.quote:Op maandag 22 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie mijn oude huisnummer? Die weet ik wel: 0573250684 Have fun
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijnequote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef rival het volgende:
Maar het gaat bergafwaarts...... Ik wist laatst de 2e letter van mn postcode niet uit mn hoofd. Ik twijfelde tussen 2
Wel lullig tegenover je klanten om dat op de teslagarage te zettenquote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst op een autogarage staan "Elektrisch rijden doen WIJ op de kermis"
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoeldenquote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef rival het volgende:
Maar het gaat bergafwaarts...... Ik wist laatst de 2e letter van mn postcode niet uit mn hoofd. Ik twijfelde tussen 2
Ik een keer in een meubelwinkel, toen had ik net die ochtend de sleutels en toen werd mijn postcode gevraagdquote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoelden![]()
![]()
![]()
Dat had ik hier ook. ik verwarde em met eentje die ook hetzelfde begint.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijne
dat weet ik van het 'oude' dorp hier ook, alle nieuwbouw die er bij is gekomen niet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoelden![]()
![]()
![]()
Check. Alleen het laatste cijfer is anders.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijne
Bel eens?quote:Op maandag 22 september 2025 14:37 schreef rival het volgende:
Weet het thuisnummer van mn eerste middelbare schoolvriendinnetje nog
Ja, dat doorlopen is hier ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet ik van het 'oude' dorp hier ook, alle nieuwbouw die er bij is gekomen niet.
Maar het oude dan lopen alle letters logisch door dus heeft bijv straat 1 BP En BR en zit er naast BS en BT.
En toen ik met TVgidsen liep had ik de hele volgorde van alle letters snel door.
Plus natuurlijk oud klasgenootjes waardoor je al een paar gewoon in de basis wist.
Toevallig ook interesse in de aquamarkers? Die heb ik hier liggen en ik doe er niets meequote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Allemaal kleurtjes. 🎵
[ link | afbeelding ]
(Moet ze straks nog even in de bak gooien waar nu de oude nog in liggen)
Ik heb daar nog nooit iets meegedaan dus weet niet eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toevallig ook interesse in de aquamarkers? Die heb ik hier liggen en ik doe er niets mee
Soort van waterverf in een stift.quote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets meegedaan dus weet niet eigenlijk.
ik zie deze naam wel eens op tasjes waar vrouwen mee lopenquote:
Is dat een grote set of is het een klein setje? Ik hoef sowieso niet nog zoveel stiften erbijquote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soort van waterverf in een stift
Rumquote:Op maandag 22 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat doorlopen is hier ook.
Zo heb je de Rimsky-Korsakow (nee niet de arts van die alcohol), maar de letters van de eerste woningen zijn wel AA. VInd dat zelf best wel grappig
#ikvertelditvoordeduizendstekeer
ik alleen van naam, ook niet het gevoel dat ik er iets aan misquote:
een beetje dille is wel lekker in sommige gerechten, maar ik kan best zonder.quote:
Grote set wel, niet alle kleuren. Ik maak even een foto voor jequote:Op maandag 22 september 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een grote set of is het een klein setje? Ik hoef sowieso niet nog zoveel stiften erbijmaar ik heb wel nog een bak met bakjes waar ik allemaal stiften enz in bewaar wat kleinere setjes zijn.
je leeft niet?quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*realiseert zich opeens dat dat wellicht niet zo is
Is goed.quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grote set wel, niet alle kleuren. Ik maak even een foto voor je
Dus wij weten wat jij vanavond gaat doen.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef Tjacka het volgende:
vanavond is er een portestactie tegen het azc wat hier in het durrup komt
Soortgelijke vibe wel ja.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
zijn dille & kamille en de sostrene grene ongeveer dezelfde winkel?
Nee. Twee totaal verschillende winkelsquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
nog nooit van gehoord,quote:
Ik ga denk ik wel even kijkenquote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus wij weten wat jij vanavond gaat doen.
Volgens mij niet. Ik dacht dat die laatste meer gericht was op prulletjes ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
quote:
ja wat is het nou..quote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Twee totaal verschillende winkels
Heb je D&K wel eens goed bekeken qua prulletjes?quote:Op maandag 22 september 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht dat die laatste meer gericht was op prulletjes ook.
Nee want ik ben alleen bij de laatste binnen geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je D&K wel eens goed bekeken qua prulletjes?
Jij dus bijvoorbeeld 😅quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om te kijken wat voor debieltjes daar op af komen
Jij dus ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om te kijken wat voor debieltjes daar op af komen
quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij dus bijvoorbeeld 😅
Geintje maatje.
Ik dacht dat we vrienden waren.quote:
Juist mijn vrienden kunnen zulke opmerkingen wel hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Je was hier toch al eerderquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef Tjacka het volgende:
wat een gezellige sc is dit
ik blijf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |