Nee hahaquote:Op maandag 22 september 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Tenzij we nog dagen zoals vrijdag krijgen. Droog en rond de 20 graden is perfect.
Vind ik dit nummer toch leukerquote:Op maandag 22 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee
![]()
![]()
Blijft een bangertjequote:Op maandag 22 september 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee
![]()
![]()
Samen op de Scooter van de Kwis was ook briljant.quote:Op maandag 22 september 2025 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik dit nummer toch leuker
Bekijk deze YouTube-video
Die is ook geweldig jaquote:Op maandag 22 september 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samen op de Scooter van de Kwis was ook briljant.
sws was dat een top programma. Ik kijk nog wel eens die Kopspijkers sketch. Die was echtquote:Op maandag 22 september 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samen op de Scooter van de Kwis was ook briljant.
Tijd voor de winterbanden.quote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef rival het volgende:
haha, alsof we nog 20 graden krijgen dit jaar
Zaterdagquote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef rival het volgende:
hey schatjequote:Op maandag 22 september 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Ik zie advent kalenders, dat voelt wel erg vroeg.
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijd voor de winterbanden.
+1quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef STING het volgende:
Ik heb m'n hele leven nog nooit op winterbanden gereden
Ik leg ze er in November op als ik richting Duitsland moet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)
Het kanquote:Op maandag 22 september 2025 13:51 schreef rival het volgende:
Weet je wie er ook richting Duitsland moestenquote:Op maandag 22 september 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik leg ze er in November op als ik richting Duitsland moet.
Op 13 oktober 2018 werd het 26,3 °C in De Bilt.quote:Op maandag 22 september 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan
Een aantal jaren geleden vierde we de verjaardag van mijn oma buiten en iedereen zweette zich te pletter door de warmte.
Dat was halverwege oktober
Ik vind hem erg leuk!quote:Op maandag 22 september 2025 13:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags toch gekocht![]()
[ afbeelding ]
Even in mijn eentje spelen en dan intro's raden zonder tijdlijn..![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk!
Heb nu ook de kersteditie binnen. Die is moeilijk man.
WHAMquote:
Rond die tijd was ik in Praagquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Op 13 oktober 2018 werd het 26,3 °C in De Bilt.
Als ik een andere editie koop is het denk ik de Guilty Pleasure. Bij deze versie ken ik echt veel niet en ben nog bezig met het eerste stapeltje van de 4quote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hem erg leuk!
Heb nu ook de kersteditie binnen. Die is moeilijk man.
Ja die bekende nummers kent iedereen wel. Maar er zitten er ook behoorlijk veel tussen uit de jaren 40 en 50. Succes hequote:
Het zou best kunnen dat dat ook 2018 wasquote:Op maandag 22 september 2025 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Op 13 oktober 2018 werd het 26,3 °C in De Bilt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 september 2025 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die bekende nummers kent iedereen wel. Maar er zitten er ook behoorlijk veel tussen uit de jaren 40 en 50. Succes he
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal weet wat er celebration is aan deze editie maar goed ik vind hem wel leuk verder.quote:Op maandag 22 september 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rond die tijd was ik in Praag![]()
[..]
Als ik een andere editie koop is het denk ik de Guilty Pleasure. Bij deze versie ken ik echt veel niet en ben nog bezig met het eerste stapeltje van de 4![]()
![]()
Ik weet mijn nummer enkel als 06 *** *** **, maar als iemand het dan opnoemt als 06 ** ** ** **, dan heb niet het idee dat dat mijn nummer is.quote:Op maandag 22 september 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
ik ken mijn mobiele nummer als 06 **** **** , 06 ** ** ** ** en als 06 * * * * * * * *
maar als iemand ineens het uit gaat spreken als 06 *** *** ** ben ik van de leg en heb ik geen idee of je nu mijn nummer opnoemde of die van de overbuurvrouw van 30 huizen verderop.
Gelukkig kon ze bevestigen toen ik het nummer noemde dat dat hetzelfde was als zij opnoemde.
Ik heb bij deze eerste liedjes ook, eh wat valt hier te vieren...quote:Op maandag 22 september 2025 14:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal weet wat er celebration is aan deze editie maar goed ik vind hem wel leuk verder.
Herkenbaar, spontaan dyscalculie danquote:Op maandag 22 september 2025 14:10 schreef Nizno het volgende:
maar als iemand ineens het uit gaat spreken als 06 *** *** ** ben ik van de leg
Toen was jij nog niet geboren hè, Haags?quote:Op maandag 22 september 2025 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die bekende nummers kent iedereen wel. Maar er zitten er ook behoorlijk veel tussen uit de jaren 40 en 50. Succes he
Ik ken mijn nummer juist alleen als 06 ** ** ** **quote:Op maandag 22 september 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer enkel als 06 *** *** **, maar als iemand het dan opnoemt als 06 ** ** ** **, dan heb niet het idee dat dat mijn nummer is.
als je mijne als 06 **** ** ** opnoemt is het een jaartal dag maand. en ja de eerste ** is dan 19 dus dat noem je niet als negentienhonderd** maar gewoon negentien**quote:Op maandag 22 september 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet mijn nummer enkel als 06 *** *** **, maar als iemand het dan opnoemt als 06 ** ** ** **, dan heb niet het idee dat dat mijn nummer is.
jaquote:Op maandag 22 september 2025 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar, spontaan dyscalculie dan
ja die wilde ik ook van 06 **** ** ** hebben, maar helaas had die persoon net verlegd.quote:
Je zit dus bij wat voorheen de postbank wasquote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |