alleen als ik de belastingdienst eens nodig heb is het een flex om hem te weten.quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl bsn uit je hoofd weten is vrij nutteloos, want wanneer heb je die nou zo paraat nodig.
Ik heb vrij veel dezelfde cijfers, dus hey. Maar hij blijft niet plakken.quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.
ook geen punt bij karwei als je hem niet vaak nodig hebtquote:Op maandag 22 september 2025 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel dezelfde cijfers, dus hey. Maar hij blijft niet plakken.
ja, daar weet ik hem waarschijnlijk ook nog altijd vanquote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.
Vaak bellen en dan niet vanuit de contactenlijst maar handmatig intoetsen. Ken je het binnen no-time uit je hoofdquote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
En ik probeer nu ook de mobiele nummers van mijn ouders ge onthouden, want die hebben beginvan de zomer de vaste lijn weggedaan
alleen die van de credit card vergeet ik telkens weer.quote:Op maandag 22 september 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet mijn pincode niet eensdie gaat op spiergeheugen
ik ook, is er ooit zo ingeslopen.quote:
Beide, incl iban. En ook mn creditkaart alle nummertjes.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kennen je rekening uit je hoofd? Oh wauw
Als je werkt met burgerzaken dan gebruik je je eigen BSN vaak als test. (of tenminste, ik doe dat)quote:Op maandag 22 september 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl bsn uit je hoofd weten is vrij nutteloos, want wanneer heb je die nou zo paraat nodig.
Zoals vroegahquote:Op maandag 22 september 2025 14:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vaak bellen en dan niet vanuit de contactenlijst maar handmatig intoetsen. Ken je het binnen no-time uit je hoofd
Ik zag laatst op een autogarage staan "Elektrisch rijden doen WIJ op de kermis"quote:Op maandag 22 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
R in de maand = winterbanden. (heb ik ooit eens op een vlag zien staan)
ik kan hem hier wel noemen maar dan belt iedereen naar mn ouders... die hebben hem nog.quote:Op maandag 22 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie mijn oude huisnummer? Die weet ik wel: 0573250684 Have fun
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijnequote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef rival het volgende:
Maar het gaat bergafwaarts...... Ik wist laatst de 2e letter van mn postcode niet uit mn hoofd. Ik twijfelde tussen 2
Wel lullig tegenover je klanten om dat op de teslagarage te zettenquote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag laatst op een autogarage staan "Elektrisch rijden doen WIJ op de kermis"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |