Mijn rekeningnummer is **** ** ***quote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 22 september 2025 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je zit dus bij wat voorheen de postbank was
AA ** AAAA * * * * * * * * * *quote:Op maandag 22 september 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens ook met mijn bankrekeningnummer. Dat is ook * ** ** ** en niet ** ** ***.
Ik ken zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie kennen je rekening uit je hoofd? Oh wauw
7 cijfers, dus herkenbaar. Mijn Rabo heeft 9 cijfers (nu met IBAN natuurlijk 10 cijfers, na RABO)quote:
Ik denk altijd van wel maar is dus niet zo.quote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zonder het IBAN voorvoegsel welquote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Aangenaam, ik ben IJsquote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.
ik en zelfs mijn BSN uit het hoofdquote:Op maandag 22 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben zelfs mijn bsn uit mijn hoofd.
Oh die weet ik ookquote:
dat gedeelte van het IBAN er bij, NL ** AAAA kan ik er idd nog wel bij onthoudenquote:
Op de middelbare was je BSN je printcodequote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n BSN zou ik vrij makkelijk moeten kunnen leren, maar gewoon nooit aan begonnen.
ik heb destijds ooit eens hem om de dag ofzo nodig gehad, toen nog arbeidsbureau, uitzendbureau en UWV om de haverklap wat van me wilden.quote:Op maandag 22 september 2025 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n BSN zou ik vrij makkelijk moeten kunnen leren, maar gewoon nooit aan begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |