Grote set wel, niet alle kleuren. Ik maak even een foto voor jequote:Op maandag 22 september 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een grote set of is het een klein setje? Ik hoef sowieso niet nog zoveel stiften erbijmaar ik heb wel nog een bak met bakjes waar ik allemaal stiften enz in bewaar wat kleinere setjes zijn.
je leeft niet?quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*realiseert zich opeens dat dat wellicht niet zo is
Is goed.quote:Op maandag 22 september 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grote set wel, niet alle kleuren. Ik maak even een foto voor je
Dus wij weten wat jij vanavond gaat doen.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef Tjacka het volgende:
vanavond is er een portestactie tegen het azc wat hier in het durrup komt
Soortgelijke vibe wel ja.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
zijn dille & kamille en de sostrene grene ongeveer dezelfde winkel?
Nee. Twee totaal verschillende winkelsquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
nog nooit van gehoord,quote:
Ik ga denk ik wel even kijkenquote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus wij weten wat jij vanavond gaat doen.
Volgens mij niet. Ik dacht dat die laatste meer gericht was op prulletjes ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef gianni61 het volgende:
quote:
ja wat is het nou..quote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Twee totaal verschillende winkels
Heb je D&K wel eens goed bekeken qua prulletjes?quote:Op maandag 22 september 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht dat die laatste meer gericht was op prulletjes ook.
Nee want ik ben alleen bij de laatste binnen geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je D&K wel eens goed bekeken qua prulletjes?
Jij dus bijvoorbeeld 😅quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om te kijken wat voor debieltjes daar op af komen
Jij dus ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om te kijken wat voor debieltjes daar op af komen
quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij dus bijvoorbeeld 😅
Geintje maatje.
Ik dacht dat we vrienden waren.quote:
Juist mijn vrienden kunnen zulke opmerkingen wel hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Je was hier toch al eerderquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef Tjacka het volgende:
wat een gezellige sc is dit
ik blijf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |