Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoeldenquote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef rival het volgende:
Maar het gaat bergafwaarts...... Ik wist laatst de 2e letter van mn postcode niet uit mn hoofd. Ik twijfelde tussen 2
Ik een keer in een meubelwinkel, toen had ik net die ochtend de sleutels en toen werd mijn postcode gevraagdquote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoelden![]()
![]()
![]()
Dat had ik hier ook. ik verwarde em met eentje die ook hetzelfde begint.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijne
dat weet ik van het 'oude' dorp hier ook, alle nieuwbouw die er bij is gekomen niet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een keer jaren geleden in een winkel. De mensen voor mij werd bij de kassa gevraagd naar hun Postcode. Die gaven ze en ik wist meteen in welke straat ze bedoelden![]()
![]()
![]()
Check. Alleen het laatste cijfer is anders.quote:Op maandag 22 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik noem regelmatig de postcode van mn ouders. omdat die vrijwel gelijk begint als mijne
Bel eens?quote:Op maandag 22 september 2025 14:37 schreef rival het volgende:
Weet het thuisnummer van mn eerste middelbare schoolvriendinnetje nog
Ja, dat doorlopen is hier ook.quote:Op maandag 22 september 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet ik van het 'oude' dorp hier ook, alle nieuwbouw die er bij is gekomen niet.
Maar het oude dan lopen alle letters logisch door dus heeft bijv straat 1 BP En BR en zit er naast BS en BT.
En toen ik met TVgidsen liep had ik de hele volgorde van alle letters snel door.
Plus natuurlijk oud klasgenootjes waardoor je al een paar gewoon in de basis wist.
Toevallig ook interesse in de aquamarkers? Die heb ik hier liggen en ik doe er niets meequote:Op maandag 22 september 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Allemaal kleurtjes. 🎵
[ link | afbeelding ]
(Moet ze straks nog even in de bak gooien waar nu de oude nog in liggen)
Ik heb daar nog nooit iets meegedaan dus weet niet eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toevallig ook interesse in de aquamarkers? Die heb ik hier liggen en ik doe er niets mee
Soort van waterverf in een stift.quote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iets meegedaan dus weet niet eigenlijk.
ik zie deze naam wel eens op tasjes waar vrouwen mee lopenquote:
Is dat een grote set of is het een klein setje? Ik hoef sowieso niet nog zoveel stiften erbijquote:Op maandag 22 september 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soort van waterverf in een stift
Rumquote:Op maandag 22 september 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat doorlopen is hier ook.
Zo heb je de Rimsky-Korsakow (nee niet de arts van die alcohol), maar de letters van de eerste woningen zijn wel AA. VInd dat zelf best wel grappig
#ikvertelditvoordeduizendstekeer
ik alleen van naam, ook niet het gevoel dat ik er iets aan misquote:
een beetje dille is wel lekker in sommige gerechten, maar ik kan best zonder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |