Ja dat ookquote:
Anderzijds, oefenen met een niet dure tweedehands is gewoon prima.quote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je het zelf gaat doen dan zit je waarschijnlijk nadien met spijt. Kun je beter gewoon eerst wachten en kom je vanzelf iemand tegen die zegt dat hij/zij het kan of iemand weet die het kan.
Bij mij zit in huis ook overal vilt onder. Heb nog net geen vilt onder gergi z'n voeten geplaktquote:Op maandag 22 september 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Zo
Ik heb viltjes onder mijn dienbladen geplakt, zodat ze niet mijn gloednieuwe tafels krassen.
De vorige tafels zaten al onder de krassen dus boeiend, maar nu toch maar wel even doen.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus deze tafel moet ik ook gewoon schuren?Ik heb niet alles meegekregen... Maar als je deze tafel opnieuw wilt schilderen dan moet je die schuren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie geen oneffenheden heeft dan hoef je het alleen heel lichtjes op te schuren zodat de verf hecht.
Oneffenheden wil je wegschuren.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij zit in huis ook overal vilt onder. Heb nog net geen vilt onder gergi z'n voeten geplaktOok schilderijen aan de achterkant, zodat ze de muur niet beschadigen bij ophangen etc. Vilt
Maar ik heb niet zoveel zin om weer onnodig geld weg te gooien want project kattenbakkist is ook veel duurder geworden dan ik gepland had.quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anderzijds, oefenen met een niet dure tweedehands is gewoon prima.
ook een oplossing.quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iemand hier überhaupt mij al kan vertellen hoe ik (of iemand anders) dat überhaupt kan doen met zo'n tafel. Heb het idee dat ik beter een andere tafel kan kopen.
quote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij zit in huis ook overal vilt onder. Heb nog net geen vilt onder gergi z'n voeten geplaktOok schilderijen aan de achterkant, zodat ze de muur niet beschadigen bij ophangen etc. Vilt
Ook kunststof kan je prima behandelen. Moet je wel de juiste primer gebruiken.quote:Op maandag 22 september 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunststof? dan nee, gewoon weggooien.
Of op een onopvallende plek, zoals de onderkant van de tafelquote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anderzijds, oefenen met een niet dure tweedehands is gewoon prima.
lopersquote:Op maandag 22 september 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar dan moet ik mijn hele tafel bedekken.
Dan had ik net zo goed een kleed over die oude kunnen gooien
Viltboksquote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag ook al klaar met viltjes om onder de tafelpoten te plakken
maar niet gaan schurenquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ook kunststof kan je prima behandelen. Moet je wel de juiste primer gebruiken.
Aluminium is niet magnetischquote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Hij is van metaal of aluminium. Ja sorry ik weet echt niet wat. Kan er geen magneet op klikken iig.
Oh ik kan tegenwoordig tafellopers naaien @essnhills, als je er eentje wilquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
lopers
ze hebben bij D&K blijkbaar hele leuke met blaadjes en peren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jupquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ViltboksDat is ook het eerste wat ik in m'n handen heb als er nieuwe meubels, vaasjes, of wat dan ook gekocht worden
quote:Op maandag 22 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Die kleine vlekjes is trouwens gewoon viezigheid (maar fuck de tuintafel schoonmaken met dit weer) maar je ziet nu mss beter het soort materiaal:maar wat wil je nu horen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zegt dat het te goedkoop was om er geld tegen aan te gooien.
of wil je toch er mee bezig en advies?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nice!quote:Op maandag 22 september 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kan tegenwoordig tafellopers naaien @:essnhills, als je er eentje wil
De D&K hier is nog niet open denk ikquote:Op maandag 22 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
lopers
ze hebben bij D&K blijkbaar hele leuke met blaadjes en peren
schijn je ook online te kunnen aanschaffen. dan bezorgen ze het thuisquote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De D&K hier is nog niet open denk ik
Of iemand denkt dat het überhaupt nut heeft om dit te proberen te redden of dat ik gewoon een andere tafel moet kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat wil je nu horen dan?
je zegt dat het te goedkoop was om er geld tegen aan te gooien.
of wil je toch er mee bezig en advies?
Ik wil dat hij gewoon weer egaal zwart wordt. Moet ik wel zeggen op de foto lijkt het iets erger omdat hij ook vies is nu.quote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen... Maar als je deze tafel opnieuw wilt schilderen dan moet je die schuren ja.
Als ie geen oneffenheden heeft dan hoef je het alleen heel lichtjes op te schuren zodat de verf hecht.
Oneffenheden wil je wegschuren.
ja laat maar, ama maakt er zelf ook een potje van door eerst te melden dat ze het zelf wil doen, dan als ik zeg dat het niet verstandig is (gezien haar verfverhaal nog geen half uur er voor) komt er een ja maar.... en daarna is het te goedkope tafel om er geld tegen aan te gooien...quote:Op maandag 22 september 2025 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker wel!
Waarom denk jij van niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |