abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218839744

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_218839752
Wat een prachtige herdenking was het. Zelden zoiets gezien. Het hele Trump kabinet aanwezig en vooral de speech van Vance en Rubio waren echt kippenvel. En de vrouw van Kirk die de kracht heeft de dader te vergeven. Na de gestoorde moord op Kirk zien we 100,000 mensen zingen en danken. De reactie op de dood van crimineel George Floyd: 2 miljard aan schade, en maanden rellen en onrust, en media en politiek die over elkaar heen buitelen, wekenlang, om excuses te maken, te veroordelen, protesten op te zwepen en ga zo maar door. Conservatief christelijk nationalistisch. Versus activistisch links en anarchistisch. De democraten/links gaan deze beweging nooit meer stoppen. Amerika gaat definitief de juiste richting op, nog net op tijd. Voor West Europa is het te laat.

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Eagles89 op 22-09-2025 05:57:18 ]
pi_218839790
Kirk is gegaan zoals ie het had willen gehad. Als complete loser. Fuck die gast.

Oh, en moord is slecht voor alle halfjes die het niet snappen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218839793
Anyway, de Trumpstein files.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 22 september 2025 @ 06:48:19 #5
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218839823
Zo, Musk, Trump en Tulsi hun natte aandacht weer gehad...next!

Release the Files! Deze herdenking was een mooi moment geweest om ze te openbaren :Y
pi_218839851
Iedereen die Charlie Kirk niet heilig verklaart viert feest!

MAGA-logica!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218839883
quote:
82s.gif Op maandag 22 september 2025 07:00 schreef Kijkertje het volgende:
Iedereen die Charlie Kirk niet heilig verklaart viert feest!

MAGA-logica!
Ik vind de 'facts don't care about feelings'-club nogal pathetisch de laatste tijd.

Maar men wil dit graag zien als hun eigen reichstagsbrand, dus moet iedereen mee in het narratief of zo.
Robert Moog died for our synths
pi_218839897
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 07:08 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Ik vind de 'facts don't care about feelings'-club nogal pathetisch de laatste tijd.

Maar men wil dit graag zien als hun eigen reichstagsbrand, dus moet iedereen mee in het narratief of zo.
Typisch cult-gedrag idd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218839912
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 07:08 schreef beefkeek het volgende:
Oh is dat nu al waar de grens heen verschoven is, dat iemand niet voldoende droevig is?
Noord Korea wil z'n communisme terug
  maandag 22 september 2025 @ 07:15:31 #10
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218839913
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lz7z7lorwg2m

Now, let's talk about polarisation.

In de tussentijd wil Trump weer met het leger naar Afghanistan en zijn Canada en Mexico de banden aan het aanhalen zonder het probleemkind :')
pi_218839935
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 07:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lz7z7lorwg2m

Now, let's talk about polarisation.

In de tussentijd wil Trump weer met het leger naar Afghanistan en zijn Canada en Mexico de banden aan het aanhalen zonder het probleemkind :')
Is dit dan ook onfatsoenlijk, of gaat het maar één kant op?
pi_218840082
Ik was gisteren jarig maar heb gewoon feest gevierd ben ik nu evil? :D
pi_218840174
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 07:48 schreef Basp1 het volgende:
Ik was gisteren jarig maar heb gewoon feest gevierd ben ik nu evil? :D
Neu, maar misschien wel je baan kwijt als het o.a. aan deze gasten ligt https://charliesmurderers.com/

Maar gefeliciteerd nog :)
pi_218840978
Trump en Musk zijn nooit uit elkaar geweest. Musk z'n werk bij DOGE zat er gewoon op, de sloophamer was er doorheen en Musk moest even uit de picture omdat de aandelen Tesla kelderden. Musk beloofde zelfs dingen vrij te geven, wat hij nooit heeft gedaan. Puur een afleidingsshowtje voor de bühne,
  maandag 22 september 2025 @ 10:28:34 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218841299
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 07:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Typisch cult-gedrag idd.
De Trump-clan treurt niet om Charlie Kirk, ze misbruiken de emotie als machtsinstrument zoals volksmenners van alle tijden doen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218841469
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
De Trump-clan treurt niet om Charlie Kirk, ze misbruiken de emotie als machtsinstrument zoals volksmenners van alle tijden doen.
Trump werd kort na de moord op Kirk gevraagd hoe het met hem ging na de dood van Kirk. Trump: yes pretty well, met een vervolg over decoratie of iets in die totaal niet gerelateerde sferen. Persoonlijk doet het Trump echt helemaal niets. Ik weet niet eens of hij wel een band voelt met z'n eigen kinderen.
pi_218841528
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 05:45 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een prachtige herdenking was het. Zelden zoiets gezien. Het hele Trump kabinet aanwezig en vooral de speech van Vance en Rubio waren echt kippenvel. En de vrouw van Kirk die de kracht heeft de dader te vergeven. Na de gestoorde moord op Kirk zien we 100,000 mensen zingen en danken. De reactie op de dood van crimineel George Floyd: 2 miljard aan schade, en maanden rellen en onrust, en media en politiek die over elkaar heen buitelen, wekenlang, om excuses te maken, te veroordelen, protesten op te zwepen en ga zo maar door. Conservatief christelijk nationalistisch. Versus activistisch links en anarchistisch. De democraten/links gaan deze beweging nooit meer stoppen. Amerika gaat definitief de juiste richting op, nog net op tijd. Voor West Europa is het te laat.

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Laten we vooral de radicaal rechtse moordenaar vergeven en vergeten en kijken wat hieruit te spinnen valt.

Op naar 'the dark' (left)

United by logic..

:')
pi_218842144
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Trump werd kort na de moord op Kirk gevraagd hoe het met hem ging na de dood van Kirk. Trump: yes pretty well, met een vervolg over decoratie of iets in die totaal niet gerelateerde sferen. Persoonlijk doet het Trump echt helemaal niets. Ik weet niet eens of hij wel een band voelt met z'n eigen kinderen.
Hij begon gelijk over de ballroom die hij laat bouwen naast het Witte Huis. :')

Reporter: "My condolences on the loss of your friend Charlie Kirk. May I ask sir, personally, how are you holding up over the last day and a half, sir?"

Trump: "I think very good. And by the way, right there you see all trucks? They've just started construction of the new ballroom for the White House, which is something they've been trying to get, as you know, for about 150 years. And it's gonna be a beauty, it'll be an absolutely magnificent structure. And I just see all the trucks, we just started, so it'll get done, uh, very nicely and it'll be one of the best anywhere in the world actually."
pi_218842727
Hebben ze Kirk ondertussen al uitgeroepen tot beschermheilige der Polarisatie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218842829
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Hij begon gelijk over de ballroom die hij laat bouwen naast het Witte Huis. :')

Reporter: "My condolences on the loss of your friend Charlie Kirk. May I ask sir, personally, how are you holding up over the last day and a half, sir?"

Trump: "I think very good. And by the way, right there you see all trucks? They've just started construction of the new ballroom for the White House, which is something they've been trying to get, as you know, for about 150 years. And it's gonna be a beauty, it'll be an absolutely magnificent structure. And I just see all the trucks, we just started, so it'll get done, uh, very nicely and it'll be one of the best anywhere in the world actually."
Dat is na Epstein al minstens de tweede vriend waar hij niet echt bij stilstond na de dood. Als we Ivanka even weglaten, die hij voor belastingvoordeeltjes onder een golfbaan heeft begraven.
pi_218843126
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 13:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat is na Epstein al minstens de tweede vriend waar hij niet echt bij stilstond na de dood. Als we Ivanka even weglaten, die hij voor belastingvoordeeltjes onder een golfbaan heeft begraven.
Ivana,
Ivanka is zijn dochter, die leeft nog.
  maandag 22 september 2025 @ 14:39:29 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218843444
Nu heeft Trump zogenaamd het antwoord gevonden op 'waar autisme vandaan komt'.

Man, man, stop deze waanzin.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218843452
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zoals het hoort, je zal als politicus gek zijn om het niet te doen.
  maandag 22 september 2025 @ 14:41:28 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218843457
Ik moest wel lachen dit weekend. Ik zat in een discussie met een MAGA over landen waar mensen het gelukkigst zijn en wat die landen voor sociaal systeem hebben. En toen kwam hij met het legendarische antwoord:

'Ik weet zeker dat ik meer push-ups kan doen dan jij'
pi_218843638
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zoals het hoort, je zal als politicus gek zijn om het niet te doen.
Maar al die stomme democraten rouwen niet hard genoeg en willen dit gebruiken voor wapenwetgeving! Hoe durven die progressieven dit te gebruiken, bah
  maandag 22 september 2025 @ 15:18:16 #26
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218843691
Kunnen we Kirk nu aub archiveren naar kelder 9 van het collectief geheugen...
Lubach, die is ineens relevant en gaat, geheel terecht, viraal in Da US of A _O-

Bekijk deze YouTube-video
pi_218844067
Wat ik van Charlie gezien heb zou het heel veel uitgemaakt hebben, Jezus niet blank en ook immigrant dus ongewenst.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 september 2025 @ 17:50:08 #28
862 Arcee
Look closer
pi_218844642
quote:
Erika Kirk gave an emotional and deeply religious speech, where she called for people to "choose Christ" and take up her husband's mission. She also tearfully declared that she had forgiven the man who shot her husband, which was greeted by a standing ovation from the crowd
Nee, dan nep-Christen Trump:

"Charlie did not hate his opponents. He wanted the best for them. That's where I disagreed with Charlie. I hate my opponents. And I don't want the best for them. I can't stand my opponents. "

Blijft bizar hoe Republikeinen een Christen in Trump zien, om deze en vele, vele andere redenen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218844643
Trump bij Charlie Kirk's herdenking:

'We Found An Answer To Autism': Trump Teases Big Announcement About Autism At Charlie Kirk Memorial

Trump administration set to tie Tylenol to autism risk, officials say

Officials will also tout the drug leucovorin as a potential autism treatment, in what President Donald Trump has billed as a “very important” announcement.

maandag 22 september 2025 @ 17:51:01 #30
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218844648
quote:
81s.gif Op maandag 22 september 2025 17:50 schreef Kijkertje het volgende:
Trump bij Charlie Kirk's herdenking:

'We Found An Answer To Autism': Trump Teases Big Announcement About Autism At Charlie Kirk Memorial

Trump administration set to tie Tylenol to autism risk, officials say

Officials will also tout the drug leucovorin as a potential autism treatment, in what President Donald Trump has billed as a “very important” announcement.

[ afbeelding ]
Dit is toch de parodie voorbij jongens.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218844783
Wat zou Charlie hiervan gevonden hebben?

They’ve Won In Court, But ICE Is Still Detaining and Trying to Deport Them

Inside the “psychological torture” regime targeting migrants who can’t be sent home.

pi_218844888
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het is gewoon niet meer bij te benen, alle onzin die tegelijkertijd naar buiten komt. Tylenol is toch gewoon een soort paracetamol? Wat adviseren ze dan? Oxy?
  maandag 22 september 2025 @ 18:27:06 #33
346939 Janneke141
pi_218844894
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:25 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het is gewoon niet meer bij te benen, alle onzin die tegelijkertijd naar buiten komt. Tylenol is toch gewoon een soort paracetamol? Wat adviseren ze dan? Oxy?
Ik heb geen flauw idee wat tylenol is, maar ik weet wel dat er niets bestaat dat je in een doosje kan stoppen dat autisme veroorzaakt.
pi_218844919
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik heb geen flauw idee wat tylenol is, maar ik weet wel dat er niets bestaat dat je in een doosje kan stoppen dat autisme veroorzaakt.
RFK Jr zegt het, dan is wetenschap niet langer relevant. Iedereen in de VS neemt wel ‘s tylenol, dus het is een beetje het niveau van: van water drinken ga je dood
pi_218844964
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
RFK Jr zegt het, dan is wetenschap niet langer relevant. Iedereen in de VS neemt wel ‘s tylenol, dus het is een beetje het niveau van: van water drinken ga je dood
Toch vraag ik me wel af waar die rare focus op autisme bij het huidige regime vandaan komt. Hebben de narcistische pestkoppen soms spijt van hun gedrag op het schoolplein?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218844988
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2025 18:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch vraag ik me wel af waar die rare focus op autisme bij het huidige regime vandaan komt. Hebben de narcistische pestkoppen soms spijt van hun gedrag op het schoolplein?
Dat is toch gewoon het na-ijlen van dat verzonnen onderzoek over hoe vaccinaties autisme zouden veroorzaken?
pi_218845045
Even een hele gekke manier om dingen aan elkaar te knopen:
Er is door rechtse pundits al eens gezegd dat links geestesziek is (onlangs herhaald hier door Els Rechts). Als RFK Jr voet bij stuk wilt houden blijken autisten straks ook geestesziek en zijn ze na transpersonen een van de volgende minderheden die aangevallen gaan worden (autisten motten zich gewoon eens gedragen, vroeger hoorde je er nooit wat van, dat soort kul gaat komen). Daklozen, linksmensen, transgenders, autisten, antifa: allemaal ziek in hun hoofd, gevaarlijk, stop ze in kampen.

Hele vergezochte theorie maar minder vergezocht wat mij betreft is dat daklozen straks verplicht op het land moeten gaan werken nu er geen migranten meer zijn die dat doen, en dan is het al een stukje minder vergezocht.

Goed mijn aluhoedje gaat af, tijd voor de echte wereld. Maar ik wil wel de credits als het nog vóór Trump's derde termijn al zo ver is.
What Would Goku Do
  maandag 22 september 2025 @ 19:10:27 #38
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218845197
Die speech van Stephen Miller was echt next-level Goebbels :{w

En die Trump... wát een verbinder, hè?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 22 september 2025 @ 19:11:14 #39
136 V.
pi_218845203
En waarom blijven er posts van mij verwijderd worden? Ik heb niets onfatsoenlijks geplaatst?

Nou ja, filmpjes van Trump en Mike Lee, die an sich zijn natuurlijk onfatsoenlijk, maar deden wel terzake.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218845205
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2025 18:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Weet je wie daar ook een focus op had?
pi_218845207
Er mag hier niet gezegd worden dat de president aan haatzaaien doet en eigenlijk alles doet waar MAGA hun tegenstanders om veroordelen? Waarom zijn die posts weggehaald? Te confronterend?
pi_218845275
quote:
16s.gif Op maandag 22 september 2025 19:11 schreef V. het volgende:
En waarom blijven er posts van mij verwijderd worden? Ik heb niets onfatsoenlijks geplaatst?

Nou ja, filmpjes van Trump en Mike Lee, die an sich zijn natuurlijk onfatsoenlijk, maar deden wel terzake.
Ik mag Wierd Duk niet Woerd Eend noemen.
Terwijl hij echt niets anders doet dan staccato kwaken.

Fascisten worden hier vrijelijk bejubeld, maar dat is geen probleem.

Nou ja, het is de hedendaagse wereld, zullen we maar zeggen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_218845295
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2025 18:52 schreef viagraap het volgende:
Even een hele gekke manier om dingen aan elkaar te knopen:
Er is door rechtse pundits al eens gezegd dat links geestesziek is (onlangs herhaald hier door Els Rechts). Als RFK Jr voet bij stuk wilt houden blijken autisten straks ook geestesziek en zijn ze na transpersonen een van de volgende minderheden die aangevallen gaan worden (autisten motten zich gewoon eens gedragen, vroeger hoorde je er nooit wat van, dat soort kul gaat komen). Daklozen, linksmensen, transgenders, autisten, antifa: allemaal ziek in hun hoofd, gevaarlijk, stop ze in kampen.

Hele vergezochte theorie maar minder vergezocht wat mij betreft is dat daklozen straks verplicht op het land moeten gaan werken nu er geen migranten meer zijn die dat doen, en dan is het al een stukje minder vergezocht.

Goed mijn aluhoedje gaat af, tijd voor de echte wereld. Maar ik wil wel de credits als het nog vóór Trump's derde termijn al zo ver is.
Nee hoor, komt er allemaal aan. De geschiedenis herhaalt zich.
En Trump heeft haast, want hij wordt een dagje ouder.
Staat zichzelf vermoedelijk af en toe stijf te vloeken dat hij nog "zo lief" was in zijn eerste termijn.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_218845712
pi_218845858
quote:
Is dit geen oorlogsdaad tegen een ander soeverein land? Van ‘t land dat geen oorlogen zou starten?
pi_218845875
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Is dit geen oorlogsdaad tegen een ander soeverein land? Van ‘t land dat geen oorlogen zou starten?
Ja.
pi_218845899
Heeft Trump de TT gecensureerd? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218845963
quote:
11s.gif Op maandag 22 september 2025 20:06 schreef Hallojo het volgende:
Heeft Trump de TT gecensureerd? :o
Er is zo te lezen een aanscherping in de handhaving van beleid. Zie bv. het feedback topic in NWS.
pi_218846017
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Er is zo te lezen een aanscherping in de handhaving van beleid. Zie bv. het feedback topic in NWS.
Je mag eenden geen eenden meer noemen?
pi_218846046
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:16 schreef Friggles het volgende:

[..]
Je mag eenden geen eenden meer noemen?
Als de eend Duk heet, mocht dat al een behoorlijke tijd niet. Net als Bakellende, Timmerfrans, Drumpf en dat soort armoede.

Of als je bedoelt dat je een facsist een fascist mag noemen of een communist een communist, klaarblijkelijk niet. Misschien mag je dat wel als je JD Vance heet. Hoe het ook zij, dat was dacht ik ook al wel een tijdje onderdeel van de policy. Maar ehm, dit lijkt me nogal offtopic hier?

Ik ga er verder gelukkig ook niet over... het is wat me opviel vanuit de FB in NWS.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 22-09-2025 20:28:55 ]
pi_218846114
quote:
Godsallemachtig :')

Nog even en de VS gaat de kaapvaart weer invoeren in de Cariben :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 22 september 2025 @ 20:34:36 #52
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218846184
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als de eend Duk heet, mocht dat al een behoorlijke tijd niet. Net als Bakellende, Timmerfrans, Drumpf en dat soort armoede.

Of als je bedoelt dat je een facsist een fascist mag noemen of een communist een communist, klaarblijkelijk niet. Misschien mag je dat wel als je JD Vance heet. Hoe het ook zij, dat was dacht ik ook al wel een tijdje onderdeel van de policy. Maar ehm, dit lijkt me nogal offtopic hier?
JD is wel een beetje een zielige fascist...eentje die bang is voor meikevers oid...en die niet van spruitjes houdt.

En, eerlijk is eerlijk, ook dit is JD:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzehbeb7js2k
pi_218846258
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
JD is wel een beetje een zielige fascist...eentje die bang is voor meikevers oid...en die niet van spruitjes houdt.

En, eerlijk is eerlijk, ook dit is JD:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzehbeb7js2k
Kijk nou uit, straks belt Brendan Carr met Thierry en bespreken ze onder het genot van wat lavendel het blokkeren van Fok
  maandag 22 september 2025 @ 20:48:56 #54
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218846297
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Kijk nou uit, straks belt Brendan Carr met Thierry en bespreken ze onder het genot van wat lavendel het blokkeren van Fok
;)
Ik denk dat Brendan, Stephen en Thierry heel trots zijn op dit Fok! Op de FP althans... :P

[ Bericht 2% gewijzigd door GarlandBriggs op 22-09-2025 20:59:40 ]
pi_218846378
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
;)
Ik denk dat Brendan, Stephen en Thierry heel trots zijn op dit Fok! Op de FP althans, wat omgedoopt is tot FoorPost ipv FrontPage :P
Ik ga er inderdaad wel vanuit dat dat strengere beleid ook voor de FP gaat gelden.
  maandag 22 september 2025 @ 21:01:57 #56
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218846421
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:57 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik ga er inderdaad wel vanuit dat dat strengere beleid ook voor de FP gaat gelden.
Ga er maar niet vanuit. Het beleid daar werkt daar al een tijd maar één kant op...
pi_218846686
  maandag 22 september 2025 @ 21:48:01 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218846840

Autism announcement :')
  maandag 22 september 2025 @ 21:56:04 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218846911
De liegende, corrupte mensen, die geen fuck snappen van wat dan ook, gaan nu zogenaamd met de 'reden voor autisme' komen.

Paracetamol bij zwangere vrouwen is de boosdoener. Man, zoveel jaren onderzoek door afgestudeerde wetenschappers en dat ze nu net dáár niet aan hebben gedacht...

#guretijden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 september 2025 @ 22:00:20 #60
862 Arcee
Look closer
pi_218846961
Kimmel dinsdag weer op tv.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218846991
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:48 schreef Momo het volgende:

Ik benijd de doktoren en tandartsen die te maken krijgen met al die halve garen die ineens geen paracetamol meer moeten niet.
  maandag 22 september 2025 @ 22:03:45 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218847002
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Arcee het volgende:
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 22 september 2025 @ 22:05:00 #63
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847017
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik benijd de doktoren en tandartsen die te maken krijgen met al die halve garen die ineens geen paracetamol meer moeten niet.
Het is maar een vrouw. Als ze zwanger is en pijn heeft, krijgt ze de tering maar. Alsof die heren daar zelf last van hebben, en als dat wel het geval is, doen ze de keukendeur dicht.

/satire
  maandag 22 september 2025 @ 22:05:41 #64
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847027
quote:

[..]
Eens zien of dezelfde mensen die alles vanuit de overheid onzin noemen normaal dit wel geheel braaf gaan geloven.
  maandag 22 september 2025 @ 22:06:39 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847037
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Eens zien of dezelfde mensen die alles vanuit de overheid onzin noemen normaal dit wel geheel braaf gaan geloven.
Ja dat kun je nu al stellen, ik hoorde eerder al dat het fijn was dat RFK jr op zorg zat, voor een 'gezonde andere kijk op zorg'.
  maandag 22 september 2025 @ 22:08:16 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847057
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:48 schreef Momo het volgende:

Wat is dit eigenlijk voor flapdrol?
  maandag 22 september 2025 @ 22:08:39 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847067
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat is dit eigenlijk voor flapdrol?
Noem je Steve nou een flapdrol?
  maandag 22 september 2025 @ 22:15:23 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847138
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Noem je Steve nou een flapdrol?
In de 10 minuten dat ik hem zit te kijken, komt ie inderdaad over als een flapdrol. Ik ken hem verder niet, dat speelt vast mee.
  maandag 22 september 2025 @ 22:18:55 #69
346939 Janneke141
pi_218847175
Hij is ongeveer van hetzelfde niveau als die Steve die bij Jerry Springer de gegooide stoelen opving.
  maandag 22 september 2025 @ 22:20:49 #70
346939 Janneke141
pi_218847197
Maar er zitten, wat is het, 280 republikeinen in het huis? En op een enkeling na denken al die gekozen volksvertegenwoordigers dus: goh, die vent in het Witte Huis is best goed bezig?

Dat kan toch niet? Dat maga wijdverbreid is binnen de GOP geloof ik wel, maar die gasten zijn toch niet allemaal idioot?
pi_218847207
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Hij is ongeveer van hetzelfde niveau als die Steve die bij Jerry Springer de gegooide stoelen opving.
Deze Steve had dacht ik iets als filosofie gestudeerd? Hoewel hij wel digitale stoelen naar zich krijgt gegooid.

quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Maar er zitten, wat is het, 280 republikeinen in het huis? En op een enkeling na denken al die gekozen volksvertegenwoordigers dus: goh, die vent in het Witte Huis is best goed bezig?

Dat kan toch niet? Dat maga wijdverbreid is binnen de GOP geloof ik wel, maar die gasten zijn toch niet allemaal idioot?
Als ze er tegenin gaan is het einde politieke carriere voor de meeste van hen. Joost mag weten waarom ze de politiek zijn ingegaan als ze daarna als klapvee dienen...
pi_218847221
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Steve Steve Steve!
  maandag 22 september 2025 @ 22:23:40 #73
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847228
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Deze Steve had dacht ik iets als filosofie gestudeerd? Hoewel hij wel digitale stoelen naar zich krijgt gegooid.
Filosofie en nieuws brengen staan lichtjaren ver van elkaar af. Al moet ik wel zeggen dat ie al had verwacht dat er een persco zou zijn en hij het nu moet vollullen.
  maandag 22 september 2025 @ 22:24:57 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847239
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als ze er tegenin gaan is het einde politieke carriere voor de meeste van hen. Joost mag weten waarom ze de politiek zijn ingegaan als ze daarna als klapvee dienen...
Wat zal het zijn inderdaad.

pi_218847245
quote:

[..]
Wat weten die artsen nou!

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lzgjs5qk2s2t

pi_218847247
quote:

Meesten zijn gewoon bang voor hun eigen positie nu en in de toekomst. Kijken naar wat nu het meeste oplevert voor hun carrière. Herverkiezing Congres, of verkiezing potentieel gouverneursschap, etcetera.
Als straks het momentum kantelt zullen velen als een blad op de boom in de wind omdraaien en bijvoorbeeld zeggen "altijd al twijfels te hebben gehad".

Persoonlijke carrière en herverkiezing, daar doe je het voor als politicus. Integriteit en principes zijn vaak maar bijzaak.

Opportunisme for the win.
pi_218847274
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat zal het zijn inderdaad.

[ afbeelding ]
Ja, geld, prestige, kan, maar als je geld wil verdienen zijn er wel kansrijkere manieren. Helemaal in de VS. Ik denk eerlijk gezegd dat ook bij de Republikeinen er veel ook gewoon inrollen vanuit een bepaalde overtuiging, hoe misplaatst jij en ik die waarschijnlijk ook zullen vinden.
pi_218847305
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hij spreekt bijna 3 minuten, de eerste 40 en de laatste 20 seconden over de man wiens grafrede hij houdt. 2/3 van de tijd over autisme.
En dan nog onzin ook. Vroeger noemde men het « mensenschuw » , « teruggetrokken » of « extreem verlegen ». Maar het kwam net zo vaak voor. Je zou net zo goed kunnen zeggen: « 80 jaar geleden hadden we geen mensen met PTSS»
  maandag 22 september 2025 @ 22:31:43 #79
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847308
quote:
De man die doet alsof hij alles weet, gaat even ingrijpen in de zorg.

pi_218847339
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja dat kun je nu al stellen, ik hoorde eerder al dat het fijn was dat RFK jr op zorg zat, voor een 'gezonde andere kijk op zorg'.
Ik heb ook wel eens paracetamol op. Komt wel dichtbij zo.
  maandag 22 september 2025 @ 22:35:47 #81
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847340
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, geld, prestige, kan, maar als je geld wil verdienen zijn er wel kansrijkere manieren. Helemaal in de VS. Ik denk eerlijk gezegd dat ook bij de Republikeinen er veel ook gewoon inrollen vanuit een bepaalde overtuiging, hoe misplaatst jij en ik die waarschijnlijk ook zullen vinden.
Mensen die de politiek ingaan en op een functie te komen zitten waarbij van hen wordt verwacht dat ze hun taken uitvoeren als controlerende macht, moeten die taak uitvoeren. Je kan nog zulke vreemde denkbeelden hebben als mens, dan nog moeten ze gewoon hun taak naar eer en geweten uitvoeren. Ik weet ook wel dat jij dat weet uiteraard.
pi_218847348
quote:
Jimmy gaat moeten kiezen tussen zijn Oscar vriendjes en ABC. Hier ga ik wel voor zitten.

(al kan de Oscars ook wel zonder host)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 22 september 2025 @ 22:38:02 #83
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847366
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Jimmy gaat moeten kiezen tussen zijn Oscar vriendjes en ABC. Hier ga ik wel voor zitten.

(al kan de Oscars ook wel zonder host)
Haha, lachen, hè!
  maandag 22 september 2025 @ 22:39:23 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847378
Wat zal de 'genezing' zijn? Thoughts and Prayers?
pi_218847391
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
Wat zal de 'genezing' zijn? Thoughts and Prayers?
Nee, een lidmaatschap op de Trump Healthclub waar je speciale shakes kunt krijgen.
pi_218847392
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Haha, lachen, hè!
Nou ja, ik zou niet zijn schoenen willen staan. Je wilt niet Meryl tegen je hebben en die gaat er zeker wel even voor zitten.
  maandag 22 september 2025 @ 22:43:19 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847409
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:40 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee, een lidmaatschap op de Trump Healthclub waar je speciale shakes kunt krijgen.
Misschien kunnen de 'pray the gay away' mensen omscholing krijgen om ook autisten te behandelen en te genezen. Vergeet geen Trump FitBit aan te schaffen, is verplicht.
pi_218847414
quote:

[..]
Daar hebben de patiënten toch vooral zichzelf mee.
Hoewel je me nu wel op het idee hebt gebracht voorafgaand aan mijn mondhygiëniste + tandarts bezoek volgende week wat paracetamol te nemen. Dat gekrab, getrek en geslijp aan mijn tanden vind ik geen pretje.
  maandag 22 september 2025 @ 22:44:44 #89
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847415
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Daar hebben de patiënten toch vooral zichzelf mee.
Hoewel je me nu wel op het idee hebt gebracht voorafgaand aan mijn mondhygiëniste + tandarts bezoek volgende week wat paracetamol te nemen. Dat gekrab, getrek en geslijp aan mijn tanden vind ik geen pretje.
Kijk uit, zo kweek je autisme!
  maandag 22 september 2025 @ 22:46:09 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847425
Misschien kunnen ze meteen doorpakken en stellen dat ADHD door de epidural komt. Dat die vrouwen maar eens stoppen met 'ik heb zo'n pijn' tijdens de zwangerschap, dat doen mannen toch ook niet?

/satire
  maandag 22 september 2025 @ 22:47:46 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847435
Het is nu al een poppenkast.

'The horrible, horrible autism crisis'.

'We know more than the people who studied it for years, I think'.
  maandag 22 september 2025 @ 22:49:53 #94
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847446
Deze compleet idiote gek gaat weer voor volledige leugens... Wat een afgang voor de VS, weer.
pi_218847451
Krijg Trump samen met RFK jr. toch nog een nobelprijs.
  maandag 22 september 2025 @ 22:50:47 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847458
Hij staat de zogenaamde cijfers zo te verzinnen. Wat een afgang.
  maandag 22 september 2025 @ 22:52:52 #98
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847467
'It's not good, ill just say it, it's not good'

Nee, Donald wat een geweldige uitleg die meteen laat zien dat je op het goede spoor zit.

Dit is een directe aanval op de wetenschap en de zorg. Het idee is dat die wetenschappers hiervoor jarenlang geen fuck hebben gedaan en geen fuck weten. En dat vrouwen zeuren uiteraard.

Mijn God wat een hersenloos gebrabbel komt er weer uit deze gestoorde gek.
pi_218847480
Er zijn groepen mensen die geen vaccin hebben genomen en die óók geen autisme hebben.

Hoe kan dat nou?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218847483
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:52 schreef Vis1980 het volgende:
'It's not good, ill just say it, it's not good'

Nee, Donald wat een geweldige uitleg die meteen laat zien dat je op het goede spoor zit.

Dit is een directe aanval op de wetenschap en de zorg. Het idee is dat die wetenschappers hiervoor jarenlang geen fuck hebben gedaan en geen fuck weten. En dat vrouwen zeuren uiteraard.

Mijn God wat een hersenloos gebrabbel komt er weer uit deze gestoorde gek.
Morgen: "Anti-histamine zorgt ervoor dat je een democraat wordt."
pi_218847496
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:55 schreef Sanvi het volgende:
Er zijn groepen mensen die geen vaccin hebben genomen en die óók geen autisme hebben.

Hoe kan dat nou?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god, zegt hij nu echt serieus dat ze met die medicatie kinderen met autisme kunnen genezen?
  maandag 22 september 2025 @ 22:57:25 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847498
'The autism fever'

'It costs so much money'
  maandag 22 september 2025 @ 22:58:23 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847508
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:57 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh god, zegt hij nu echt serieus dat ze met die medicatie kinderen met autisme kunnen genezen?
Het is echt schandalig vals en dom allemaal.

Staat er gewoon een president van een Westers land te blaten 'don't take it, just don't take it, there is no downside in not taking it'.

En nu komt die oude rokende mevrouw uit Rotterdam zuid hoor ik.
pi_218847515
Wel een fijne gedachte voor het slapen gaan dat Trump zoveel kennis van zaken heeft.
.

.

.

.

SPOILER
  maandag 22 september 2025 @ 22:59:48 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847518
Sorry allemaal..

Lange dag gehad.

Maar klopt het dat Trump vandaag beloofd heeft autisme te genezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218847522
Benieuwd of RFK einde van de persco haalt :{
  maandag 22 september 2025 @ 23:00:08 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847527
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sorry allemaal..

Lange dag gehad.

Hij heeft nu een persco. Het is weerzinwekkend.
pi_218847528
quote:
Sorry allemaal..

Lange dag gehad.

Nu kunnen we FOK! wel opdoeken
  maandag 22 september 2025 @ 23:01:14 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847532
Man, man, man, man, wat een afgang voor de VS.
pi_218847533
Trump: Ik heb gehoord dat Cuba geen autisme heeft omdat ze geen geld voor Tylenol hebben. Ook Cuba:
quote:
  maandag 22 september 2025 @ 23:02:32 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847542
Ah, ADHD nu ook, en alles gericht op dat het later minder geld kost. 'He, dan had je maar geen pijnstillers moeten gebruiken'.
pi_218847552
quote:
Sorry allemaal..

Lange dag gehad.

Ja. Het komt door Tylenol, er is medicatie die het op kan lossen. De oorzaak is het gebruik van paracetamol tijdens de zwangerschap.

Ohja, de afgelopen 20 jaar heeft de HHS gezocht naar erfelijke oorzaken voor autisme, maar omdat er nog geen antwoord is is de conclusie nu dat dat verband er niet is.

Ik heb paracetamol nodig door 't facepalmen, maar ik ben bang dat ik er autisme van krijg.
pi_218847561
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het is echt schandalig vals en dom allemaal.

Staat er gewoon een president van een Westers land te blaten 'don't take it, just don't take it, there is no downside in not taking it'.
https://youtube.com/shorts/y4nLrUJhRnQ?si=N0werVE6CWzkyIJB

SNL Goden.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 22 september 2025 @ 23:05:22 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847562
quote:
Trump: "I think I can say there are certain groups of people that don't take vaccines and don't take any pills that have no autism. Does that tell you something? Is that a correct statement, by the way? ... I'm not so careful with what I say."
Er zijn geen scheldwoorden genoeg voor deze mensen.
  maandag 22 september 2025 @ 23:06:20 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847572
Ik begrijp nu ook de keuze voor RFK jr, je kan hem minder op zijn woorden pakken, want niemand verstaat de helft.
pi_218847574
Ah 'the Amish have no autism!'

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lzhbzvlw542a

False Claim About Cause of Autism Highlighted on Pennsylvania Senate Panel

quote:
Vaccines Among the Amish

As for Kirsch’s claim that in addition to autism, gender dysphoria, homosexuality, attention-deficit/hyperactivity disorder, autoimmune diseases, Pediatric Autoimmune Neuropsychiatric Disorder Associated with Streptococcal Infections (PANDAS) and Pediatric Acute-onset Neuropsychiatric Syndrome (PANS), and epilepsy are virtually nonexistent among the Amish because they are unvaccinated — that’s not right, either.

First of all, Kirsch makes the unsupported assumption that the Amish community is “largely unvaccinated.”

It’s hard to know what the vaccination rate is among the Amish community as a whole because there is no data available on that. But research on some Amish groups has shown that children are vaccinated. One paper from 2017 that studied an Amish community in northern Ohio found that 98% of the parents surveyed had immunized their children in whole or in part. Another paper from 2011 found that, of the parents surveyed, 85% had vaccinated at least some of their children.

Also, it’s worth noting that a 2010 conference paper studied autism among the Amish, specifically, which shows that the disorder does exist within that community. The paper said, “Preliminary data have identified the presence of ASD in the Amish community at a rate of approximately 1 in 271 children using standard ASD screening and diagnostic tools although some modifications may be in order.” That rate was lower than the general population, the paper noted, but that could be due to a variety of factors, including differences in how caregivers answered screening questions or genetic differences. Even if autism is less common among the Amish, there is no evidence that it has anything to do with vaccination — and indeed, numerous studies contradict such an interpretation.

Second, on the suggestion that vaccines cause people to become “transsexuals,” as Kirsch said — we’ve written before about the similar false claim that standard childhood vaccination causes gender dysphoria, which is the distress felt by some transgender individuals since their sex assigned at birth doesn’t match their gender identity.

There’s also no evidence to support the claim that vaccination is responsible for causing heterosexuality, homosexuality or bisexuality, either. But Kirsch isn’t the first to make the claim. QAnon conspiracy theorists in 2021 spread the claim that vaccines could make children homosexual after an Iranian cleric with a history of spreading fake COVID-19 cures — Abbas Tabrizian — posted about it on Telegram.

Kirsch’s suggestion that various ailments are caused by vaccines is similarly unsupported by evidence.

For example, his suggestion that “ADD” — or attention-deficit disorder, which is the old name for what is now called attention-deficit/hyperactivity disorder, ADHD — is a result of vaccines is also wrong.

There have been three large studies that have examined the risk that vaccines could cause ADHD. In particular, two of those studies looked at the effect of a preservative called thimerosal. Anti-vaccine campaigners have pointed to thimerosal as the trigger for various diseases — including both autism and ADHD — even though it hasn’t been included in childhood vaccines since 2001, according to the Centers for Disease Control and Prevention.

All three of those studies found that there was no association between vaccination and ADHD.

“Therefore, parents can be reassured that vaccines do not cause ADHD or related conditions,” the Children’s Hospital of Philadelphia wrote in a post explaining the issue.

Kirsch didn’t offer any support for his claims during his panel appearance, and we were unable to find any research suggesting that vaccines are responsible for any of the conditions that he listed.
pi_218847579
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:06 schreef Vis1980 het volgende:
Ik begrijp nu ook de keuze voor RFK jr, je kan hem minder op zijn woorden pakken, want niemand verstaat de helft.
Ik mag toch hopen dat iedereen bij HHS die het hier niet mee eens is massaal ontslag neemt.
  maandag 22 september 2025 @ 23:07:28 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847581
Hij heeft wel gelijk, als je nooit naar de dokter gaat, hoe kan die dan stellen dat je autisme hebt! Dus dan heb je geen autisme.
  maandag 22 september 2025 @ 23:09:22 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847594
HET
KAN
NIET
DAT
DIT
KAN

For the love of God
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 september 2025 @ 23:10:09 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847602
'Kids with autism, they are just hard to watch'
  maandag 22 september 2025 @ 23:10:27 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847605
Please wake me up...

Is dit de machtigste persoon op aarde..

Aan degene die zei dat er een live persco was: BEDANKT... wordt een schijtnacht
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218847606
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
HET
KAN
NIET
DAT
DIT
KAN

For the love of God
Ik kan niet wachten tot we in NL verplichte vaccinaties krijgen om naar de VS te mogen reizen.
pi_218847615
Tylenol is een medicijn van McNeil Consumer Healthcare.

Hebben zij hun jaarlijkse hush moneycontributie niet betaald aan de gezondheidslobby?

Zullen ze leuk vinden, om zo onder de bus gegooid te worden.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 22 september 2025 @ 23:11:39 #124
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847618
Ik vind deze complete idioten hard to watch, is daar geen genezing voor?
pi_218847622
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Salina het volgende:

Hebben zij hun jaarlijkse hush moneycontributie niet betaald aan de gezondheidslobby?

Oh hij heeft net ook Advil, Aleve en alle andere genoemd als redenen. Ik heb alleen bleek nog niet gehoord als oplossing.
  maandag 22 september 2025 @ 23:12:57 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847629
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Salina het volgende:

Alles wat wetenschap is of was, moet kapot, want slimme mensen komen met goede argumenten. We zitten dichtbij het oppakken van wetenschappers omdat ze niets doen, lui zijn en ook nog eens links.
  maandag 22 september 2025 @ 23:13:02 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847632
:'(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218847633
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Vis1980 het volgende:
Niet injecteren met kwik, maar met lood.
  maandag 22 september 2025 @ 23:13:41 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847635
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Vis1980 het volgende:
Tip...

Heb je een vrouw, een geliefde?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 september 2025 @ 23:14:32 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847641
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Je begrijpt (als je goed gelezen hebt) dat je dus hier stelt dat die gasten op dat podium met lood geïnjecteerd moeten worden?
pi_218847642
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Loodvergiftiging tast je mogelijkheid rationeel te denken toch aan? Misschien hebben ze iets teveel loodhoudende verf gesnoven op 't MAGA congres?
  maandag 22 september 2025 @ 23:15:46 #132
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847647
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Tip...

Heb je een vrouw, een geliefde?
Ik hoef niet genezen te worden, die gasten op het podium moeten genezen worden. Net zoals de 'hard to watch' autisten nu genezen moeten worden in deze 'autism crisis'.
pi_218847658
Dr. Oetker is volgens mij de laatste spreker.
pi_218847659
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man, man, man, wat een afgang voor de VS.
To be fair:

Dit soort bijeenkomsten/uitspraken kun je ook alleen maar nuttigen met een pilletje (te veel) op volgens mij.

Zou het...zou het dat ze het hier om doen? Meer van dit soort gekke uitspraken, 'onderzoeken', 'bewijzen' om zo de 'medicijn'consumptie omhoog te stuwen? :P

(kunnen ze die meteen onder de duim krijgen, met nog meer medicines in hun mik).

666D Chess genot. _O_

/sarcasm (relax)
  maandag 22 september 2025 @ 23:17:08 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847660
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik hoef niet genezen te worden, die gasten op het podium moeten genezen worden. Net zoals de 'hard to watch' autisten nu genezen moeten worden in deze 'autism crisis'.
ja ok..

maar weet je wat ik ga doen?

tegen mijn lief aankruipen, en de rest zal wel..

de hele wereld is gek geworden en zoals de grootste denker ooit, Richard Pryor, zei: WELL FUCK IT THEN.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 september 2025 @ 23:17:17 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847662
RFK jr kwam en die zei vrijwel meteen al dat ze in september misschien wel de oorzaak van autisme hebben. Nu, in de laatste week van september, moet er toch wat verzonnen worden.
  maandag 22 september 2025 @ 23:17:46 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847664
'Je kind heeft autisme, dat is jouw schuld, mama'
pi_218847665
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ja ok..

de hele wereld is gek geworden en zoals de grootste denker ooit, Richard Pryor, zei: WELL FUCK IT THEN.
Hopelijk heb je geen hoofdpijn, want die paracetamol moet je laten liggen.
  maandag 22 september 2025 @ 23:18:24 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847670
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Hopelijk heb je geen hoofdpijn, want die paracetamol moet je laten liggen.
:D :D :D :D
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 september 2025 @ 23:18:56 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847671
twitter
  maandag 22 september 2025 @ 23:19:05 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847674
JONGENS...

dit KAN toch niet echt zijn :{ :{
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 september 2025 @ 23:19:52 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847679
Partij van Lincoln jongens
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218847690
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
JONGENS...

dit KAN toch niet echt zijn :{ :{
Als je hem tegenspreekt ben je klaar voor de rest van je carrière. Staan nog minstens 2 kinderen van hem klaar. .
pi_218847693
Zeggen dat de VS als Idiocracy is is inmiddels een belediging voor Idiocracy.
  maandag 22 september 2025 @ 23:22:29 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847701
Het is een soort mandje met verachtelijken.
pi_218847702
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
ja ok..

Af en toe denk ik dat ik in een psychose ben beland aangezien zo ontzettend veel mensen dit allemaal blijkbaar prima vinden. Dan zal het wel aan mij liggen.
pi_218847707
quote:

Een heel groot deel is idioot, een heel groot deel is bang en een significant deel is beide.
  maandag 22 september 2025 @ 23:22:57 #148
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847708
Eens kijken of de achterban dit wel ineens opeet en paracetamol straks verboden moet worden.
pi_218847713
Gewoon moedwillig foutieve informatie de wereld in schijten. Lekker voor alle (aanstaande) moeders en hun aanstaande kinderen.

Dit kán toch niet jongens.
  maandag 22 september 2025 @ 23:24:02 #150
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847716
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
Eens kijken of de achterban dit wel ineens opeet en paracetamol straks verboden moet worden.
Maar dat vergt het hebben van enige principes.
pi_218847717
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:23 schreef Salina het volgende:
Gewoon moedwillig foutieve informatie de wereld in schijten. Lekker voor alle (aanstaande) moeders en hun aanstaande kinderen.

Dit kán toch niet jongens.
Heeft je kind koorts en ga je geen paracetamol geven.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 september 2025 @ 23:25:24 #152
54593 crew  Olga
Cheese
pi_218847724
Ik zit echt met open mond te kijken. Een van de machtigste mensen ter wereld die zo'n onzin uitkraamt. Maar goed wat verwacht je anders van hem.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 22 september 2025 @ 23:25:28 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847725
'And other things that they recommend...well at least I do....(begint wat te verzinnen)'
pi_218847726
Ik kan niet wachten hoe dit weer recht geluld gaat worden.
pi_218847729
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Heeft je kind koorts en ga je geen paracetamol geven.
Oh het wordt nog beter. Laat je kind niet zomaar vaccineren, wees kritisch. Vertrouw ze niet.
  maandag 22 september 2025 @ 23:26:10 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847730
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik kan niet wachten hoe dit weer recht geluld gaat worden.
AI-hologram van Kamala?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 september 2025 @ 23:26:35 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847734
Nu gaat die gestoorde gek ook eens even brainstormen over wanneer je vaccins moet nemen 'I wouldn't take it before 12..'
  maandag 22 september 2025 @ 23:27:02 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847735
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:26 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oh het wordt nog beter. Laat je kind niet zomaar vaccineren, wees kritisch. Vertrouw ze niet.
Laat je kind babysitten door Jeffrey Epstein en Prince Andrew.
pi_218847738
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:26 schreef Vis1980 het volgende:
Nu gaat die gestoorde gek ook eens even brainstormen over wanneer je vaccins moet nemen 'I wouldn't take it before 12..'
Dat gaat over Hep B, omdat dat seksueel overdraagbaar is. Misschien omdat zijn vriendjes anders Hep B kunnen krijgen?
pi_218847744
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Laat je kind babysitten door Jeffrey Epstein en Prince Andrew.
Die injecteren je met iets anders :{
  maandag 22 september 2025 @ 23:27:51 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847745
Geef je baby absoluut geen paracetamol.... zegt ie....

Alsof ze die shit voor het eerst horen. Ziekmakend deze poppenkast.
  maandag 22 september 2025 @ 23:27:57 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218847746
Werkelijk... echt alles wordt onderuit gehaald.

Kind, doe goed je best, studeer, werk hard, onderzoek..

En hier staat een randdebiel die met allerlei gekut de machtigste man ter wereld is geworden.

HOE LEG JE DIT UIT MAN...

de tering
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218847747
Waarom zit ik eigenlijk op maandagavond 23:26 dit soort onzinshit te kijken eigenlijk?

Waar is de tijd gebleven dat ik om deze tijd al lekker in bed lag, een fapje legde, een filmpje of een mooi stukje muziek keek of luisterde, of me volstouwde met onzinnige etenswaar en bijgaande drankjes?

Gadverdomme, ik haat dit tijdperk. Ik haat de wereld.

Kut iedereen. Is hier een pilletje voor, misschien voel ik me dan minder slecht.
pi_218847748
"The vaccinations.. It's too much.. liquid."
pi_218847750
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:28 schreef Salina het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk op maandagavond 23:26 dit soort onzinshit te kijken eigenlijk?

Waar is de tijd gebleven dat ik om deze tijd al lekker in bed lag, een fapje deed, een filmpje of een mooi stukje muziek keek of luisterde, of me volstouwde met onzinnige etenswaar en bijgaande drankjes?

Ik omdat ik niet geloof dat dit echt is. Ik heb al meerdere keren gekeken of 't Forbes Youtube kanaal gehackt is ofzo
  maandag 22 september 2025 @ 23:29:23 #166
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847751
  maandag 22 september 2025 @ 23:29:26 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847752
Ja, wat kan er toch gebeuren als je het volk gaat vertellen dat vaccins slecht zijn.

8)7
pi_218847754
Ondertussen is de supreme court een defacto orgaan geworden dat de activiteiten van Trump legitimeert doordat letterlijk ieder voorgelegde zaak volgens de partijlijnen met 6-3 bekrachtigd wordt in het voordeel van de dictator. Daarmee is er van een rechtsstaat ook geen enkele sprake meer.
  maandag 22 september 2025 @ 23:30:09 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847757
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:28 schreef Salina het volgende:

Waar is de tijd gebleven dat ik om deze tijd al lekker in bed lag, een fapje legde, een filmpje of een mooi stukje muziek keek of luisterde, of me volstouwde met onzinnige etenswaar en bijgaande drankjes?

Kut iedereen. Is hier een pilletje voor, misschien voel ik me dan minder slecht.
Russische ramen schijnen goed te werken.
pi_218847758
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:29 schreef Vis1980 het volgende:
Ja, wat kan er toch gebeuren als je het volk gaat vertellen dat vaccins slecht zijn.

8)7
Dit is de president van de VS hè. Iedereen die nu nog zegt dat er niets mis met 'm is is af.
pi_218847761
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dit is de president van de VS hè. Iedereen die nu nog zegt dat er niets mis met 'm is is af.
Nog even wachten totdat de usual suspects weer hun instructies gekregen hebben.
  maandag 22 september 2025 @ 23:31:31 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847765
Het is de hele grote 'jouw kind heeft autisme en dat is absoluut JOUW schuld' show. Ja, dan moet je niet achteraf komen zeuren om hulp of zorg.
pi_218847766
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Werkelijk... echt alles wordt onderuit gehaald.

Kind, doe goed je best, studeer, werk hard, onderzoek..

En hier staat een randdebiel die met allerlei gekut de machtigste man ter wereld is geworden.

HOE LEG JE DIT UIT MAN...

de tering
Leg maar uit aan je kinderen dat de democraten een vrouwelijke president wilde hebben. Daardoor hebben we deze ellende.
  maandag 22 september 2025 @ 23:32:11 #174
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847769
Hij blijft het ook maar herhalen, wat een oetlul.
pi_218847775
Dit is dezelfde Trump, #neverforget:
quote:
After the 45-minute Oval Office meeting concluded, Fred Trump said his uncle asked to see him.

“I thought he had been touched by what the doctor and advocates in the meeting had just shared about their journey with their patients and their own family members. But I was wrong,” Fred Trump wrote.

“Those people,” Fred Trump said his uncle told him, “the shape they’re in, all the expenses, maybe those kinds of people should just die.”

Not knowing what to say, Fred Trump said he “turned and walked away.”

On another occasion, Fred Trump said he reached out to his uncle to ask for help with a medical fund that the family had set up for his son that was running low. After explaining the situation, Fred Trump recounts that the former president told him “I don’t know,” then let out a sigh and said, “He doesn’t recognize you. Maybe you should just let him die and move down to Florida.”
pi_218847777
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2025 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Leg maar uit aan je kinderen dat de democraten een vrouwelijke president wilde hebben. Daardoor hebben we deze ellende.
Als je dat zo wil zeggen kun je beter stellen dat de Amerikanen geen vrouwelijke standaard politica wilden hebben.
pi_218847778
quote:

[..]
Dat is waar. Ze moesten wel hè. Want die Kamala, die was zo erg.
  maandag 22 september 2025 @ 23:33:35 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847779
En nu weer zichzelf op de borst aan het kloppen met leugens.
  maandag 22 september 2025 @ 23:34:16 #179
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847784
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Als je dat zo wil zeggen kun je beter stellen dat de Amerikanen geen vrouwelijke standaard politica wilden hebben.
Terecht hoor, stel je eens voor wat voor een chaos dat was geworden. ;)
pi_218847788
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:33 schreef Friggles het volgende:

[..]
Dat is waar. Ze moesten wel hè. Want die Kamala, die was zo erg.
Helaas is de VS daar nog niet klaar voor.
  maandag 22 september 2025 @ 23:35:55 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847792
Hij gaat maar door, nu is het zelfs een conspiracy dat er zoveel autisme zou zijn.

En nu Biden, die zorgt nog steeds voor de hoge prijzen en nu gaan ze veel kinderen redden van autisme. Na lang mekkeren zegt ie nu dat hij het er liever niet over heeft.
  maandag 22 september 2025 @ 23:37:03 #182
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847801
Wat zou de moeder van Trump hebben gegeten tijdens de zwangerschap dat je een narcistische megalomaan uit poept?
  maandag 22 september 2025 @ 23:37:58 #183
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847811
'Facts are on our side'

Nu belooft ie dat je over 3 jaar kunt zien dat er resultaten geboekt zijn, of misschien niet.
  maandag 22 september 2025 @ 23:38:16 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847813
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef Momo het volgende:
Wat zou de moeder van Trump hebben gegeten tijdens de zwangerschap dat je een narcistische megalomaan uit poept?
De Epstein Files.
pi_218847816
quote:
Met HepB besmette paddo's vermengd met wat Oxy.
pi_218847821
quote:
Waarschijnlijk een bruine bonenschotel.

Kan niet anders verklaren waarom haar zoon jaren later de wereld zoveel onder schijt met zijn uitspraken, meningen en acties.
  maandag 22 september 2025 @ 23:39:28 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847824
Autisme epidemic...
pi_218847831
RFK Jr:
"I have never seen a 70 year old with full-blown autism"

quote:
On average, individuals with autism have a shorter life expectancy than the general population, often living into their 50s or 60s. This reduced lifespan is linked to factors like co-occurring conditions, accidents, and limited access to healthcare.

Autistic individuals typically live 16 to 20 years less than neurotypical people, with some studies estimating an average lifespan of around 54 years. However, life expectancy can vary greatly depending on support, health, and living conditions.
  maandag 22 september 2025 @ 23:40:55 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847833
'Those experts are funded by radical groups and part of the establishment'

'There is no downside, mothers just have to toughen up'
pi_218847836
HIJ ZEI HET ECHT... (!!!)

'There's a lot of stupid people in this country running things'

:)
_O-
_O- _O-
_O- _O- _O-
  maandag 22 september 2025 @ 23:41:32 #191
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847837
  maandag 22 september 2025 @ 23:42:06 #192
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847842
'Mister President, are you on crack or just extremely dumb as fuck?'

Die vraag mis ik.
  maandag 22 september 2025 @ 23:44:14 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847851
'Ik wil graag mensen op belangrijke plekken in het kabinet, die ik ken van tv'.

Dr oz...

Man, man, wat een idioterie.
  maandag 22 september 2025 @ 23:45:27 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847854
'For me, there is a lot of common sense involved'

'I'm not a doctor, I'm just giving my opinion'
  maandag 22 september 2025 @ 23:49:00 #195
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218847870
There is no autism in Cuba
  maandag 22 september 2025 @ 23:50:24 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847880
'It doesn't exist in the Amish community, just like ADHD'
pi_218847904
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:50 schreef Vis1980 het volgende:
'It doesn't exist in the Amish community, just like ADHD'
JAAAAAAAAAAAAAAA na zoveel jaren kan ie weer eens.

GENOT.

Mijn coronaplaatje uit lang vervlogen tijden. *O* O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 23-09-2025 00:04:53 ]
  maandag 22 september 2025 @ 23:58:45 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847914
Hij kan net zo goed van alle ziektes stellen:

'We found out, that people who never go to a doctor never get diagnosed with any diseases. And all those diseases came up since lately, I don't know any ALS-patient over 80 years old.'
pi_218847925
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:58 schreef Vis1980 het volgende:

'We found out, that people who never go to a doctor never get diagnosed with any diseases. And all those diseases came up since lately, I don't know any ALS-patient over 80 years old.'
Nouja, om maar eens een recent tragisch geval te noemen, George Kooymans (RIP) werd ook maar 77 jaar.

Dus.

Zouden ze hier een punt hebben?!?!

O nevermind, je zit nu hypothetisch te doen vis...niet zo geinen hé.
Tevens tijd om naar bed te gaan misschien toch even dat welverdiende fapje dan maar.
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:02:30 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:01 schreef Salina het volgende:

[..]
Nouja, om maar eens een recent tragisch geval te noemen, George Kooymans (RIP) werd ook maar 77 jaar.

Dus.

Zouden ze hier een punt hebben?!?!
Dat moet het bewijs zijn!
pi_218847947
quote:
Toch te veel mensen Disney opgezegd zeker.
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:13:35 #202
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218847963
Ik blijf mij verbazen over deze zin:

'I won't hurt when you don't take painkillers'.
pi_218848033
quote:

[..]
En dan geen details geven (zijn toch nog klein).
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:46:47 #204
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218848043
Nee, dit kan echt niet.
Tegen ieder wetenschappelijk bewijs in. 8)7
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:59:47 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218848060
Die Miller komt vast nog een keer met een lied aanzetten die Kirk geschreven zou hebben. Het Charlie Kirk Lied
  dinsdag 23 september 2025 @ 01:01:01 #206
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218848062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee, dit kan echt niet.
Tegen ieder wetenschappelijk bewijs in. 8)7
Maar ze hebben toch juist aangegeven dat die wetenschappers werden gefinancierd door slechte mensen en Trump en co. gebruiken juist hun 'gezonde verstand'.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En dan geen details geven (zijn toch nog klein).
Mwah, oud genoeg in ieder geval om een vuurwapen van anderhalf meter to kopen en om te kunnen werken in een spa.
  dinsdag 23 september 2025 @ 01:23:36 #207
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218848100
Nou dan weet je het wel..

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 23 september 2025 @ 02:41:29 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218848190
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2025 01:23 schreef Perrin het volgende:
Nou dan weet je het wel..

[ x ]

Ik zet in op Venezuela.
pi_218848269
twitter

Goh, sluit dit even naadloos aan op mijn post van gisteren dat de vermeende corruptie slechts een dingetje is bij de politieke junkies en hardcore democraten.
Zoals hier bij CNN notabene word uitgelegd vinden Amerikanen hun eigen leefomgeving een stuk belangrijker en wat blijkt op de belangrijkste punten hebben de republikeinen winst geboekt. Helaas hebben ze wel ingeleverd op de economie maar nog steeds lopen ze voor op de democraten die nog steeds geen goed verhaal hebben behalve Trump is corrupt.
pi_218848281
twitter

Maar wacht eens even, het was toch de FCC die druk had gezet op ABC om Kimmel te ontslaan? Hoe kan Kimmel nu ineens weer zijn show maken? Zijn ze nu ineens niet bang meer om hun licentie kwijt te raken? Wat vreemd, het lijkt erop dat die vervelende Chivaz wederom gelijk heeft gekregen en dat de beslissing toch echt bij ABC zelf lag.
pi_218848351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 05:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Maar wacht eens even, het was toch de FCC die druk had gezet op ABC om Kimmel te ontslaan? Hoe kan Kimmel nu ineens weer zijn show maken? Zijn ze nu ineens niet bang meer om hun licentie kwijt te raken? Wat vreemd, het lijkt erop dat die vervelende Chivaz wederom gelijk heeft gekregen en dat de beslissing toch echt bij ABC zelf lag.
Wel het hele verhaal hè:
quote:
But not all of ABC’s affiliated stations will be carrying Kimmel’s comeback show. Sinclair, one of the country’s biggest owners of local TV stations, said its ABC affiliates will preempt the show “beginning Tuesday night.” Sinclair said it will air news programming in the time slot instead.

“Discussions with ABC are ongoing as we evaluate the show’s potential return,” a Sinclair spokesperson told CNN.
Newsmax heeft ook nog niet bevestigd of hij terugkomt (zelfde bron), wat het bereik een heel stuk lager maakt.
pi_218848466
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zake-kundig-a4907038

Hoe de Amerikaanse heffingen ook lastig zijn voor Nederlandse bedrijven.
pi_218848484
De aandelen Disney zijn door kimmelgate in 1 week met 5% gezakt dat is de voornaamste reden dat ze deze man weer terug zetten en de bestuurders krokodillen tranen veinzen. :D

Jimmy Kimmel’s Show to Return to ABC on Tuesday Night
  dinsdag 23 september 2025 @ 07:34:22 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218848485
Toch maar mooi het conflict tussen Armenië en Cambodjaanse opgelost.
  dinsdag 23 september 2025 @ 07:37:31 #215
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218848489
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:09 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Toch te veel mensen Disney opgezegd zeker.
Hopelijk gaat ie helemaal los op Trump.
pi_218848499
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 07:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De voorwaarde zou zijn gesteld dat hij minder "anti-Maga retoriek" mocht laten horen. Maar hij heeft al aangegeven daar niet mee akkoord te gaan.
  dinsdag 23 september 2025 @ 08:12:34 #217
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218848582
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 07:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Én het conflict tussen de FCC en Disney
Én het conflict tussen Tylenol en normale mensen.
Én het conflict tussen Melania en Barron over het aantal koekjes per dag.
Én het conflict tussen zijn rappe achteruitgang van lichaam en geest en de camera...

Ik snap wel hoe deze ouwe vredesduif aan zijn getallen komt ;)
pi_218848583
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 07:37 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De meest lastigste 'zoek de verschillen' ooit.
pi_218848596
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 07:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Armenië :')

Het was Albanië dombo!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_218848913
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens paracetamol op. Komt wel dichtbij zo.
Klopt, je ageert tegen Trump dus ben je een autist want je hebt paracetamol genomen. De diagnose is daarmee rond. Hup, naar het kamp nu, ga maar even douchen..
  dinsdag 23 september 2025 @ 09:19:34 #221
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_218848969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 08:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Armenië :')

Het was Albanië dombo!
Nee, dat was tussen Albanië en Abarbaijan.

https://www.reddit.com/r/(...)_between_aberbaijan/
Géén kloon van tvlxd!
pi_218849229
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Alles wat wetenschap is of was, moet kapot, want slimme mensen komen met goede argumenten. We zitten dichtbij het oppakken van wetenschappers omdat ze niets doen, lui zijn en ook nog eens links.
Niet alleen wetenschappers hé, ook journalisten.

Over de persvrijheid:
Naar goed Noord-Koreaans gebruik mogen journalisten die toegang willen tot het Pentagon vanaf nu alleen nog rapporteren wat door het Pentagon goedgekeurd is.

The new policy, laid out in a 17-page memo on Friday, requires credentialed press members to sign a pledge to not report information that has not been authorized for release, including unclassified information, or risk losing credentials that provide access to the Pentagon.

https://thehill.com/polic(...)trictions-criticism/
  dinsdag 23 september 2025 @ 09:58:43 #223
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218849232
Ook ronduit bizar dat iemand met een Tweet komt dat 'gop' het op alle fronten beter zou doen, schaamteloos dom. Ja, als je iedereen ontslaat van de statistieken, dan kun je van alles stellen.
pi_218849252
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat gaat over Hep B, omdat dat seksueel overdraagbaar is. Misschien omdat zijn vriendjes anders Hep B kunnen krijgen?
Let op: Heb B is ook sexueel overdraagbaar maar dat is bij lange na niet de enige besmettingsweg. Ook mensen uit je gemeenschap (familie, vrienden, buren) kunnen een baby besmetten en dat gebeurt best vaak. Dat is ook reden waarom babies binnen de eerste 24 uur na geboorte al gevaccineerd worden, ook wanneer de moeder zelf geen Hep B heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door cynicus op 23-09-2025 10:14:01 ]
pi_218849261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:04 schreef cynicus het volgende:

[..]
Let op: Heb B is ook sexueel overdraagbaar maar dat is bij lange na niet de enige besmettingsweg. Ook mensen uit je gemeenschap (familie, vrienden, buren) kunnen een baby besmetten en dat gebeurt best vaak. Dat is ook waarom babies binnen de eerste 24 uur na geboorte al gevaccineerd worden, ook wanneer de moeder zelf geen Hep B heeft.
Oh ja eens, ik gebruikte zijn argument/opmerking - dat HepB pas vanaf 12 hoeft omdat 't seksueel overdraagbaar is. Iemand stelde daar een vraag over, dat het ook door besmette naalden kwam enzo, maar dat was een 'nasty question', dan weet je eigenlijk al genoeg.
  dinsdag 23 september 2025 @ 10:18:34 #226
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218849321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 05:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Heb je je paracetamolletje wel ingenomen?
  dinsdag 23 september 2025 @ 10:19:10 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218849322
Uiteindelijk was dit de grote stap richting wetenschappers als vijanden te bestempelen die niets zouden doen en alleen maar een agenda volgen. Dat terwijl Trump zelf met 'gezond verstand' wel even de kwestie oplost.

Ben je ziek of heb je medicijnen nodig? Onzin, God bepaalt wel of je ziek bent. Tenzij die medicijnenmakers Trump persoonlijk geld aanbieden, uiteraard.
  dinsdag 23 september 2025 @ 10:22:32 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218849340
quote:
“Vaccines are very interesting,” the president answered. “They can be great, but when you put the wrong stuff in them, you know… And, you know, children get these massive vaccines like you’d give to a horse… like you’d give to a horse.
Schadelijk dom.
pi_218849359
twitter

Hilarisch dit, welkom bij de partij van inclusie lmao!!!
pi_218849373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ga je nog reageren op alles van je wat weerlegd is?
pi_218849396
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Natuurlijk niet.
pi_218849398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Kun je de post misschien nog een keer plaatsen? Ik heb zoveel mentions en zo weinig tijd om ze allemaal terug te lezen.
pi_218849418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kun je de post misschien nog een keer plaatsen? Ik heb zoveel mentions en zo weinig tijd om ze allemaal terug te lezen.

Laten we maar met deze twee beginnen.
pi_218849454
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 06:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wel het hele verhaal hè:
[..]
Newsmax heeft ook nog niet bevestigd of hij terugkomt (zelfde bron), wat het bereik een heel stuk lager maakt.
Hoe is dit overigens een weerlegging van het punt wat ik heb gemaakt? Dat de FCC niet achter het cancellen van Kimmel zat?
pi_218849458
quote:
[ x ]
Triest hè, dat het nodig is. Uiteindelijk was een vrouw, laat staan een zwarte, al een stap te ver voor de bekrompen Amerikanen. Moet je nagaan als ze ook nog een homo als running mate had gehad.

Ze vinden het zelfs zo erg dat ze liever een pedofiel met dictatoriale trekjes kiezen.
pi_218849459
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Laten we maar met deze twee beginnen.
En dat ja maar Trump geneuzel doorspekt met persoonlijke aanvallen is mijn tijd niet waard, sorry.
pi_218849465
Ah het moet over personen gaan die er niet meer toe doen is dat vandaag de maga afleiding voor hun niet onderbouwde vaccinatie gedachtes.
pi_218849473
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Friggles het volgende:

[..]
Triest hè, dat het nodig is. Uiteindelijk was een vrouw, laat staan een zwarte, al een stap te ver voor de bekrompen Amerikanen. Moet je nagaan als ze ook nog een homo als running mate had gehad.

Ze vinden het zelfs zo erg dat ze liever een pedofiel met dictatoriale trekjes kiezen.
Nou nou nou, zelfs ik wil de democraten niet bekrompen Amerikanen wegzetten. Alhoewel een klein deel misschien maar goed dat is ook hetzelfde deel die denken dat mannen vrouwen kunnen zijn en vice versa. Ik denk dat die geen probleem hadden gehad met een half Indiase half Jamaicaanse vrouw met een homo als running mate.
pi_218849478
quote:
[ x ]
Dit gaat over strategie. Strategie is iets anders dan een persoonlijke mening en zoals Harris het uitlegt is het grijzer dan het zwart/witte dat eruit gesponnen wordt.

Ze geeft aan dat ze zelf al de lijn deelde met Buttigieg qua uitdaging. Men had het moeilijk tegen Trump, maar met Waltz erbij had je kans dat Trumpstemmers wellicht toch nog een opening zagen naar de democraten.

Harris - Buttigieg zou geen twijfelaars naar Trumpzijde over de streep trekken. Harris - Waltz wel, Buttigieg - Waltz of andersom idem.
pi_218849522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe is dit overigens een weerlegging van het punt wat ik heb gemaakt? Dat de FCC niet achter het cancellen van Kimmel zat?
Jouw punt: ABC heeft het zelf gedaan en hij is gewoon terug.
Mijn punt: Hij is helemaal niet gewoon terug, want het gros van de lokale oproepen heeft hem nog niet terug. Dat is precies wat de FCC "gevraagd" heeft van Sinclair en Newsmax
pi_218849561
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En dat ja maar Trump geneuzel doorspekt met persoonlijke aanvallen is mijn tijd niet waard, sorry.
Dat was geen persoonlijke aanval, dat was het kaderen van de discussie, voor je mij weer principeloos en integriteitsloos noemt.

Maargoed, de rest van het punt staat. "De kijkcijfers zijn laag" heb ik antwoord op gegeven waarom je niet (zonder externe) druk ineens een show van de buis haalt en ~200 man zonder werk zet.
pi_218849597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:58 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Jouw punt: ABC heeft het zelf gedaan en hij is gewoon terug.
Mijn punt: Hij is helemaal niet gewoon terug, want het gros van de lokale oproepen heeft hem nog niet terug. Dat is precies wat de FCC "gevraagd" heeft van Sinclair en Newsmax
Ik blijf erbij dat het meer te maken heeft met de ontzettend lage kijkcijfers dan met de FCC.
Maar stel dat de FCC druk heeft gezet om Kimmel te cancellen en ze hebben daar gehoor aan gegeven geef ik er werkelijk geen ene fuck om.
Dit is de wereld die door de progressieven is gecreëerd, social media werd onder druk gezet om posts te verwijderen die tegen het covid narratief in gingen. Banken zijn door Biden en Obama onder druk gezet om mensen met verkeerde meningen te debanken, ze hebben zelfs iemand in de bak gegooid vanwege een meme.
Voor mij geen sympathie mbt Kimmel en zijn “rechten”.
  dinsdag 23 september 2025 @ 11:13:27 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218849604
Alsof hij ooit iets gaat toegeven. Het is totaal zinloos, mijn dochter was drie toen ze al betere argumenten had dan dit soort figuren.
pi_218849607
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik blijf erbij dat het meer te maken heeft met de ontzettend lage kijkcijfers dan met de FCC.
Maar stel dat de FCC druk heeft gezet om Kimmel te cancellen en ze hebben daar gehoor aan gegeven geef ik er werkelijk geen ene fuck om.
Dit is de wereld die door de progressieven is gecreëerd, social media werd onder druk gezet om posts te verwijderen die tegen het covid narratief in gingen. Banken zijn door Biden en Obama onder druk gezet om mensen met verkeerde meningen te debanken, ze hebben zelfs iemand in de bak gegooid vanwege een meme.
Duidelijk. Vrij vertaald: overheidscensuur is goed zolang het democraten/progressieven betreft.

Wel grappig dat je me net verwijt "ja maar Trump" te gebruiken terwijl deze hele post allen "ja maar progressieven" is.
pi_218849608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit gaat over strategie. Strategie is iets anders dan een persoonlijke mening en zoals Harris het uitlegt is het grijzer dan het zwart/witte dat eruit gesponnen wordt.

Ze geeft aan dat ze zelf al de lijn deelde met Buttigieg qua uitdaging. Men had het moeilijk tegen Trump, maar met Waltz erbij had je kans dat Trumpstemmers wellicht toch nog een opening zagen naar de democraten.

Harris - Buttigieg zou geen twijfelaars naar Trumpzijde over de streep trekken. Harris - Waltz wel, Buttigieg - Waltz of andersom idem.
Zeker is het strategie, maar het blijft hilarisch dat keiharde strategie in de weg staat van haar principes. Dat levert hilarische TV op.
pi_218849646
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zeker is het strategie, maar het blijft hilarisch dat keiharde strategie in de weg staat van haar principes. Dat levert hilarische TV op.
Hilarischer dan een President die z'n Vice president wilde laten ophangen?

Zoiets als van Harris doet het alleen leuk in een verdraaiing zonder haar nuance. Iedereen heeft principes en werkt dagelijks in werkomgevingen waar water bij de wijn wordt gedaan.
pi_218849668
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Duidelijk. Vrij vertaald: overheidscensuur is goed zolang het democraten/progressieven betreft.

Wel grappig dat je me net verwijt "ja maar Trump" te gebruiken terwijl deze hele post allen "ja maar progressieven" is.
Vervelend hè die spiegel, dit was precies het geval de afgelopen jaren maar dan andersom.
Mijn klachten konden toen op weinig sympathie rekenen, ik zie niet in waarom ik het andersom wel zou moeten doen. Zoals ik al eerder stelde dit is de wereld die links progressieven wilde en dit is de wereld die ze hebben gekregen. Deal with it.
pi_218849692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vervelend hè die spiegel, dit was precies het geval de afgelopen jaren maar dan andersom.
Mijn klachten konden toen op weinig sympathie rekenen, ik zie niet in waarom ik het andersom wel zou moeten doen. Zoals ik al eerder stelde dit is de wereld die links progressieven wilde en dit is de wereld die ze hebben gekregen. Deal with it.
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan whataboutisms.

Tja ik heb je al meerdere keren verteld wat ik van censuur vind, of 't nu van links of rechts komt. Je gooit zoals geoonlijk alles wat niet MAGA-rechts is op één hoop en plakt daar je verzonnen verontwaardiging op.

Dit is niet de wereld die links progressieven wilden, dit is de wereld die MAGA wilde, een einde aan democratie, waar zelfverrijking hoogtij viert en politieke tegenstanders de gevangenis in moeten.
pi_218849764
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan whataboutisms.

Tja ik heb je al meerdere keren verteld wat ik van censuur vind, of 't nu van links of rechts komt. Je gooit zoals geoonlijk alles wat niet MAGA-rechts is op één hoop en plakt daar je verzonnen verontwaardiging op.

Dit is niet de wereld die links progressieven wilden, dit is de wereld die MAGA wilde, een einde aan democratie, waar zelfverrijking hoogtij viert en politieke tegenstanders de gevangenis in moeten.
Als jij principieel tegen censuur bent dan ben je behoorlijk uniek hier. Veel van je kameraden hier delen jou opvattingen niet.
pi_218849841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als jij principieel tegen censuur bent dan ben je behoorlijk uniek hier. Veel van je kameraden hier delen jou opvattingen niet.
Bron?
pi_218849953
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:43 schreef Sanvi het volgende:

[..]
Bron?
Deze hele reeks, als je geïnteresseerd bent dan kun je jaren teruglezen hoe men over censuur dacht.
pi_218849966
quote:

[..]
Blijkbaar zijn de magamatties dan wel principieel voor censuur aangezien ik hier veel van de rechts conservatieven zie juichen om linkse woorden te censureren. :')

Waarbij censuur op bewezen leugens blijven verspreiden vs censuur op onwelvallige feiten to.v een overheid presenteren in mijn logische wereld een heel groot verschil is.
pi_218850012
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Blijkbaar zijn de magamatties dan wel principieel voor censuur aangezien ik hier veel van de rechts conservatieven zie juichen om linkse woorden te censureren. :')

Waarbij censuur op bewezen leugens blijven verspreiden vs censuur op onwelvallige feiten to.v een overheid presenteren in mijn logische wereld een heel groot verschil is.
Heerlijk toch, welkom in de wereld waar jij ook heerlijk aan heb bijgedragen.
pi_218850141
Negeer die Chivaz gewoon, die grossiert alleen maar in leugens en halve waarheden - at best - om te stoken. Die is niet hier om een discussie te voeren.
  dinsdag 23 september 2025 @ 12:21:03 #255
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218850157
quote:

[..]
Dus eerst is het niet waar en daarna maakt het niet uit. Tja…..
pi_218850471
quote:

[..]
Het gaat niet om Kimmel, het gaat om freedom of speech. Als zelfs Ben Shapiro, Ted Cruz en Tucker Carlson zich negatief uitspreken over de overreach van de FCC in dit geval en de consequenties die dit soort gedrag op de langere termijn kan hebben, is het wel duidelijk dat dit partijoverstijgend zou moeten zijn.

Ik snap niet dat je blind alles blijft verdedigen - prima dat jij rechts georiënteerd bent. Ieder zijn eigen keuze. Maar kritisch blijven is nog steeds gezonder dan alles goed praten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 23 september 2025 @ 13:17:37 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218850767
Het is natuurlijk ook wel kolderiek, dat juist in de week van 'Charlie Kirk was fighting for free speech' men iemand van de tv afhaalt wegens 'dat kun je niet zeggen'.
pi_218850887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Friggles het volgende:

[..]

Voor de neutrale kijker is deze hele Democratische boekensoap wel vermakelijk hoor.
pi_218850959
MAGA Is Mad at GWAR

quote:
Video of the band "murdering" Elon Musk and Donald Trump at Riot Fest went viral over the weekend

To quote one social media user, GWAR are equal-opportunity beheaders. Over the years, the shock metal band has staged faux executions of every president of the last four decades (Reagan, Bush Sr., Clinton, Bush Jr., Obama, Trump, and Biden), as well as Hillary Clinton, Michael Jackson, Mike Tyson, and even Jesus Christ. Chances are, if you’re a famous person, they’ve killed you onstage. The band’s set at Riot Fest this weekend was no different, as they beheaded Elon Musk and stabbed Trump.

This time, though, MAGA picked up on GWAR’s antics and is crying foul. Both conservative-leaning websites Brietbart and New York Post have published articles on the band’s performance at Riot Fest, while videos of GWAR circulated widely on X/Twitter throughout the weekend. “Listen I know they do this to every leader and even did Obama but after what happened with Charlie Kirk last week it’s just retarded timing,” one user complained. Libs of TikTok called GWAR’s performance an act of “incitement,” adding that, “Democrats can’t help themselves. They love promoting violence.”

A representative for GWAR pushed against the New York Post’s article a statement: “Normalizing violence? Humans don’t need GWAR for that. There is nothing normal about the Looney Toon violence acted out on a GWAR stage. GWAR is absurdist spectacle. GWAR is to violence what the New York Post is to journalism. Ridiculous.”

Riot Fest also joined in mocking the outrage over GWAR’s performance: “Like I know this is a rage bait engagement farming twitter account, but ‘GWAR crossed a major line’ is one of the funniest fucking things I’ve ever heard,” the festival wrote on X.

The kicker? The viral clip that set off the controversy may have been planted from inside GWAR’s own orbit. The clip was the very first post from an account called @hottakekaren, whose bio reads “GWAR’s biggest fan.” The post tagged @RiotFest, @gwar, and @ElonMusk, while subsequent uploads from the same account tagged @realdonaldtrump, @JDVance, and even @FBI. Whether it was the band, Riot Fest, or a devoted fan, the stunt clearly worked. If the goal was to rile up MAGA and give GWAR a burst of viral attention, consider it mission accomplished.
https://x.com/hottakekare(...)ga-is-mad-at-gwar%2F

B:)B

Ooit live gezien in Tilburg. Althans, volgens mij waren zij dat. Toen ook al met poppen en absurditeit in de weer, wel 25 jaar terug ofzo.

Dacht eerst dat het een Italiaanse shock metal band was maar dat is dus niet zo, is Amerikaans. Of is/was er ook een Italiaanse metalband die zo gekleed ging @xpompompomx ? Die weet dat vast wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 23-09-2025 13:51:18 ]
  dinsdag 23 september 2025 @ 13:47:42 #260
136 V.
pi_218850971
quote:

[..]
Steeds maar weer dezelfde elpee die blijft hangen... Onwaarheden, desinformatie, gebazel.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 23 september 2025 @ 13:48:28 #261
136 V.
pi_218850975
quote:

[..]
Ik vraag het maar weer eens: namen?

Het moet gezegd, je bent wel een goede Trump-adept: "many say".
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218851036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 13:48 schreef V. het volgende:

[..]
Ik vraag het maar weer eens: namen?

Het moet gezegd, je bent wel een goede Trump-adept: "many say".
Ik kan wel namen droppen en vervolgens word er gevraagd om heel de posthistorie op te lepelen.
De mensen die voorstanders zijn/waren van censuur weten dondersgoed dat ze dat zijn/waren. Als ze een beetje integer zouden zijn wat ze uiteraard niet zijn dan staken ze wel hun hand op.
Ik ga er ieder geval geen moeite in steken, ik heb wel betere dingen te doen dan rare “wellus nietus” spelletjes te spelen.
pi_218851095
twitter

De gore fascist, hoe durft hij zwarte mensen een christelijke identiteit aan te meten, begrijpt hij soms niet dat identiteit vooral om kleur gaat?
  Forum Admin dinsdag 23 september 2025 @ 14:06:52 #264
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218851114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 13:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan wel namen droppen en vervolgens word er gevraagd om heel de posthistorie op te lepelen.
De mensen die voorstanders zijn/waren van censuur weten dondersgoed dat ze dat zijn/waren. Als ze een beetje integer zouden zijn wat ze uiteraard niet zijn dan staken ze wel hun hand op.
Ik ga er ieder geval geen moeite in steken, ik heb wel betere dingen te doen dan rare “wellus nietus” spelletjes te spelen.
Je steekt er wel moeite in, anders zou je deze post niet hebben geschreven.

Dit soort vage algemeenheden/beschuldigingen horen hier niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 23 september 2025 @ 14:10:15 #265
136 V.
pi_218851132
quote:

[..]
Je bent al tijden bezig met in algemeenheden medeforummers te beschuldigen: "de anderen", "het progressieve deel", "jullie", die allemaal verschrikkelijke dingen roepen, feest vieren, juichen, hypocriet zijn.

Je wordt ook al tijden om voorbeelden gevraagd, en iedere keer lul je daar gewoon overheen, om vervolgens weer met vingertjes te wijzen. Je wordt er ook al tijden op gewezen dat je daarmee op moet houden, of namen en rugnummers.

Voor de zoveelste keer: NAMEN EN VOORBEELDEN of je bakkes houden.

En als er iemand de hele tijd bezig is met rare welles nietus-spelletjes...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218851138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is steevast hetzelfde. Er zijn mensen die voorstander zijn van de Europese vrijheid van meninguiting vs de Amerikaanse, omdat er een iets andere filosofie achter schuil gaat, voortgekomen uit de ervaringen van WO2 - hoe tolerant moet de overheid zijn ten opzichte van intolerantie om een vrije samenleving overeind te houden.

In plaats van dat gewoon eerlijk zeggen en dat men voor verregaande vrijheid van meningsuiting is, wordt net gedaan alsof men zogenaamd "voorstander van censuur" is. Het is ook niet alsof je in de VS alles maar mag zeggen. Ook daar zijn er beperkingen, maar dan hoor je praktisch niemand zeggen dat het "censuur" is.
  Forum Admin dinsdag 23 september 2025 @ 14:12:56 #267
pi_218851157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is steevast hetzelfde. Er zijn mensen die voorstander zijn van de Europese vrijheid van meninguiting vs de Amerikaanse, omdat er een iets andere filosofie achter schuil gaat, voortgekomen uit de ervaringen vanuit WO2 - hoe tolerant moet de overheid zijn ten opzichte van intolerantie om een vrije samenleving overeind te houden.

In plaats van dat gewoon eerlijk zeggen en dat men voor verregaande vrijheid van meningsuiting is, wordt net gedaan alsof men zogenaamd "voorstander van censuur" is.
Wat fascinerend is, want die absolute free speech houdt ineens op als het over Kirk zelf gaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218851162
quote:

[..]
Vrijwel de hele club mensen in dit topic heeft de moord op Charlie Kirk veroordeeld. Vrijwel de hele club mensen hier is ook tegen censuur.

Dat is ook wat je opmerkingen zo frustrerend maakt vaak. Je noemt "veel mensen hier" zonder voorbeelden, en wanneer je gevraagd wordt om voorbeelden zeg je: "Ja lees maar terug". Je onvrede met bepaalde personen hier kan niet representatief zijn voor iedereen die het niet met je eens is.
pi_218851251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat fascinerend is, want die absolute free speech houdt ineens op als het over Kirk zelf gaat.
En het "Fuck your feelings"-volk blijkt zelf vooral uitermate emotioneel te zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218851318
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En het "Fuck your feelings"-volk blijkt zelf vooral uitermate emotioneel te zijn.
Maar kan wel 50kg bankdrukken.
  Forum Admin dinsdag 23 september 2025 @ 15:34:59 #271
pi_218851769
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:40 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Maar kan wel 50kg bankdrukken.
pi_218852068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zal er dan wel over ophouden, ik snap dat het heeeeeel vervelend is dat ik dit soort beschuldigingen maak maar het bewijst maar weer eens dat er van principes en integriteit in dit topic maar weinig sprake is.
pi_218852132
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Vrijwel de hele club mensen in dit topic heeft de moord op Charlie Kirk veroordeeld. Vrijwel de hele club mensen hier is ook tegen censuur.

Dat is ook wat je opmerkingen zo frustrerend maakt vaak. Je noemt "veel mensen hier" zonder voorbeelden, en wanneer je gevraagd wordt om voorbeelden zeg je: "Ja lees maar terug". Je onvrede met bepaalde personen hier kan niet representatief zijn voor iedereen die het niet met je eens is.
Je was blijkbaar ook niet in dit topic toen, ik ben ieder geval heel blij dat iedereen ineens tegen censuur is. Is er blijkbaar toch vooruitgang geboekt in al die jaren. Jammer dat er eerst dreiging van censuur moest komen van de andere kant om te beseffen dat censuur per definitie fout is.
Wat dat betreft heeft ook YouTube nu het licht gezien.

twitter

Hier word wederom ronduit toegegeven dat het Witte Huis achter de enorme censuur zat. Politieke kanalen met een rechts geluid werden toen op last van het Witte Huis zo van YouTube afgeflikkerd. Ik ben zeer blij om te lezen dat dit soort censuur nu word afgekeurd. Dat was in het verleden wel anders.
pi_218852256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 14:05 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De gore fascist, hoe durft hij zwarte mensen een christelijke identiteit aan te meten, begrijpt hij soms niet dat identiteit vooral om kleur gaat?
Hij was inderdaad erg adrem om gekkies te slim af te zijn in dit soort gesprekken inderdaad. Dat was ook zijn belangrijkste talent waarmee hij zo bekend is geworden volgens mij.

Tegelijkertijd zijn welvaart en kansen in de US enorm ongelijk verdeeld en zie je heden ten dagen nog steeds dat de zwarte gemeenschap vanwege het verleden daardoor achtergesteld is. Als je in zou zetten op kansengelijkheid, wat mij heel verstandig lijkt, dan hebben bepaalde groepen daar extra ondersteuning bij nodig. En dat is wat Republikeinen over het algemeen niet willen, die vinden het wel prima zo en zijn bang dat hun eigen dominante positie in gevaar komt.

Alleen oordelen op waarden en kwaliteiten, zoals Kirk betoogt, zonder iedereen gelijke kansen te geven deze waarden en kwaliteiten te ontwikkelen is nou juist het grote probleem dat ongelijkheid in stand houdt. Daardoor ontneem je veel Amerikanen de kans om zich te ontwikkelen, door te dringen in het democratisch bestel en vanuit die positie iets te doen aan die ongelijkheid.
pi_218852307
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef archito het volgende:

[..]
Hij was inderdaad erg adrem om gekkies te slim af te zijn in dit soort gesprekken inderdaad. Dat was ook zijn belangrijkste talent waarmee hij zo bekend is geworden volgens mij.

Tegelijkertijd zijn welvaart en kansen in de US enorm ongelijk verdeeld en zie je heden ten dagen nog steeds dat de zwarte gemeenschap vanwege het verleden daardoor achtergesteld is. Als je in zou zetten op kansengelijkheid, wat mij heel verstandig lijkt, dan hebben bepaalde groepen daar extra ondersteuning bij nodig. En dat is wat Republikeinen over het algemeen niet willen, die vinden het wel prima zo en zijn bang dat hun eigen dominante positie in gevaar komt.

Alleen oordelen op waarden en kwaliteiten, zoals Kirk betoogt, zonder iedereen gelijke kansen te geven deze waarden en kwaliteiten te ontwikkelen is nou juist het grote probleem dat ongelijkheid in stand houdt. Daardoor ontneem je veel Amerikanen de kans om zich te ontwikkelen, door te dringen in het democratisch bestel en vanuit die positie iets te doen aan die ongelijkheid.
De staten kunnen in dat opzicht heel veel doen, het begint natuurlijk met fatsoenlijke scholing. Ik meen mij nog te herinneren dat school vouchers zodat kansarme kinderen naar private scholen konden gaan op veel tegenstand van de democraten kon rekenen.
In een multi etnisch land zoals de VS kun je niet anders dan elkaar beoordelen op kwaliteiten om zo etnische spanningen zoveel mogelijk weg te nemen.
Dat er na Jim Crow zoiets als affirmative action in het leven is geroepen snap ik wel, maar anno 2025 moet het toch niet nodig zijn om bepaalde etnische groepen voor te trekken of te benadelen.
Hoe meet je dat overigens dat volledige gelijkheid is bereikt?
  dinsdag 23 september 2025 @ 17:07:31 #276
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218852421
En totaal die dodelijke poppenkast van gisteren negeren en vol op identity politics gaan...
  dinsdag 23 september 2025 @ 17:10:46 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218852452
En ondertussen is MAGA Kirk aan het Horst Wesselen. Hebben ze al een lied gevonden?
pi_218852457
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je was blijkbaar ook niet in dit topic toen, ik ben ieder geval heel blij dat iedereen ineens tegen censuur is. Is er blijkbaar toch vooruitgang geboekt in al die jaren. Jammer dat er eerst dreiging van censuur moest komen van de andere kant om te beseffen dat censuur per definitie fout is.
Wat dat betreft heeft ook YouTube nu het licht gezien.

[ x ]

Hier word wederom ronduit toegegeven dat het Witte Huis achter de enorme censuur zat. Politieke kanalen met een rechts geluid werden toen op last van het Witte Huis zo van YouTube afgeflikkerd. Ik ben zeer blij om te lezen dat dit soort censuur nu word afgekeurd. Dat was in het verleden wel anders.
Er is momenteel geen dreiging van censuur, er is censuur. Op diverse lagen. De misinformatie die momenteel verspreidt wordt door HHS over paracetamol en vaccinaties is bijzonder zorgelijk. Dat censureren helpt niet, dat gedachtegoed is blijkbaar gemeengoed in de HHS top.
  dinsdag 23 september 2025 @ 17:15:42 #279
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218852474
Meanwhile at the National Mall...

pi_218852475
Sprakeloos hoe die geweldige trump staat te raaskallen bij de VN.
Niét te volgen.
Same old same old to the max.De reporter op msnbc doet braaf zijn werk en je hoort zijn verbijstering over wat er allemaal links en rechts wordt uitgespuugd / voorgelezen.

Edit: 7 wars beëindigd in 7 maanden. En geen dank jewel van UN.

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 23-09-2025 17:34:26 ]
pi_218852505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De staten kunnen in dat opzicht heel veel doen, het begint natuurlijk met fatsoenlijke scholing. Ik meen mij nog te herinneren dat school vouchers zodat kansarme kinderen naar private scholen konden gaan op veel tegenstand van de democraten kon rekenen.
In een multi etnisch land zoals de VS kun je niet anders dan elkaar beoordelen op kwaliteiten om zo etnische spanningen zoveel mogelijk weg te nemen.
Dat er na Jim Crow zoiets als affirmative action in het leven is geroepen snap ik wel, maar anno 2025 moet het toch niet nodig zijn om bepaalde etnische groepen voor te trekken of te benadelen.
Die vouchers zouden eigenlijk ook niet nodig moeten zijn. In Nederland kunnen we in onze handjes knijpen met de kwaliteit van de openbare scholen vergeleken met de VS.

Affirmative action is in de basis ook maar symptoombestrijding, maar helaas is de ongelijkheid nog steeds heel erg groot. Dus de noodzaak is niet veel kleiner geworden. En hoewel het symptoombestrijding is, is het wellicht beter dan niets. Gelijkheid kun je wel meten met allerlei indicatoren hoor, niet met één cijfer natuurlijk, zo eenvoudig is het niet. Maar goed, moet je niet de directeur van de Amerikaanse CBS ontslaan omdat je objectieve cijfers niet waardeert. ;)
pi_218852512
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat hele school voucher geneuzel is ook enorm stom. Ten eerste haalt dat geld weg bij het openbaar onderwijs, en en tweede is het helemaal geen garantie dat je kind bij de gewenste school aan de slag kan. Genoeg verhalen gelezen van ouders waarvan hun kind was afgewezen om wat voor reden dan ook, want het is voor een boel scholen, en dan niet eens hogescholen of universiteiten, een loting.
Dus het verhaal van een kansarm kind de kans geven bij en privé school een opleiding te laten doen, maar is in vele gevallen verre van waar. Je zou toch iedereen een fatsoenlijke opleiding laten willen volgen zou ik denken, en die vouchers helpen hier helemaal niet aan mee.
  dinsdag 23 september 2025 @ 17:30:29 #283
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218852542
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 17:15 schreef AnneX het volgende:
Sprakeloos hoe die geweldige trump staat te raaskallen bij de VN.
Niét te volgen.
Same old same old to the max.De reporter op msnbc doet braaf zijn werk en je hoort zijn verbijstering over wat er allemaal links en rechts wordt uitgespuugd / voorgelezen.
Ik heb inmiddels wat clips gezien en het was, werkelijk waar, té gênant voor woorden!
Zelf naar Trump's standaarden _O-

Hevig over de datum :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')